Rähinä-Reetta
Moni mies varmaan nykymaailmassa pitää essua siitä pakosta, kun ei ole muutakaan tekemistä jaossa. Kuten Rytkäätyksenkin mies varmaankin tekee.
Ei pidä essua mutta ruokaa laittaa tosi mielellään. Paitsi niinä iltoinan kun rassaa pärrää kesäkuntoon. Tai käy metsällä. Meidän neiti, siivoo ja hoitaa lapsiakin! :OAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104573:Moni mies varmaan nykymaailmassa pitää essua siitä pakosta, kun ei ole muutakaan tekemistä jaossa. Kuten Rytkäätyksenkin mies varmaankin tekee.
Nyt puhutaankin töiden jakautumisesta, ei harrastusten.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26104604:Ei pidä essua mutta ruokaa laittaa tosi mielellään. Paitsi niinä iltoinan kun rassaa pärrää kesäkuntoon. Tai käy metsällä. Meidän neiti, siivoo ja hoitaa lapsiakin! :O
Kyllä munkin mies siivoaa tarvittaessa. Meillä vaan tapahtuu paljon muutakin, ja siivoilut on pääasiassa mun homma, mikä tuntuu olevan jotenkin käsittämätön asia joillekuille. Mies AUTTAA jos niin haluan. Mitä sitten?Täytyy ihmetellä, jos sellasia miehiä on oikeesti vielä tänäpäivänä, jotka eivät siivoa.:O
Minä opin jo kotoa mallin, että miehet ja naiset siivoavat molemmat, tekevät kotihommia molemmat.
meiltä löytyy yks... eikä haittaa, mä en oo töissä ja mies on, eli töitä tekee hänkin, ei tosin kotona. mun "työ" on tällä hetkellä kodin ja lapsen hoitaminenTäytyy ihmetellä, jos sellasia miehiä on oikeesti vielä tänäpäivänä, jotka eivät siivoa.:O
Minä opin jo kotoa mallin, että miehet ja naiset siivoavat molemmat, tekevät kotihommia molemmat.
Miehesi on kotiloinen. Ikävää ettet sitä näe, onko pääsi perseessä..?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104666:Kyllä munkin mies siivoaa tarvittaessa. Meillä vaan tapahtuu paljon muutakin, ja siivoilut on pääasiassa mun homma, mikä tuntuu olevan jotenkin käsittämätön asia joillekuille. Mies AUTTAA jos niin haluan. Mitä sitten?
Onnea vaan noin hyvästä saaliista. :xmeiltä löytyy yks... eikä haittaa, mä en oo töissä ja mies on, eli töitä tekee hänkin, ei tosin kotona. mun "työ" on tällä hetkellä kodin ja lapsen hoitaminen
Tuskin paljon poikkeaisin tästä sakista vaikka olisikin pää perseessä. Ei se katsanto sen pidemmälle näytä yltävän muillakaan.Miehesi on kotiloinen. Ikävää ettet sitä näe, onko pääsi perseessä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26105011:Tuskin paljon poikkeaisin tästä sakista vaikka olisikin pää perseessä. Ei se katsanto sen pidemmälle näytä yltävän muillakaan.
Mitä sä rupesit oikein vittuilemaan siinä? Onko hienoa olla naispuolinen sovinisti? Ihme tyyppi oot kyllä. Maalta?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104573:Moni mies varmaan nykymaailmassa pitää essua siitä pakosta, kun ei ole muutakaan tekemistä jaossa. Kuten Rytkäätyksenkin mies varmaankin tekee.
Miten sitten kun menet töihin, alatko vaatimaan mieheltäsi osallistumista?meiltä löytyy yks... eikä haittaa, mä en oo töissä ja mies on, eli töitä tekee hänkin, ei tosin kotona. mun "työ" on tällä hetkellä kodin ja lapsen hoitaminen
Ai oikein miesten ja naisten työt. Joopa joo, eläkööt vaan teille. En todellakaan vaihtaisi sun kanssa osia, koska mun mies tuli just miesten töistä, haki lapset ja alkaa kohta tehdä ruokaa. Sille mä sanon eläköön, siinä vasta mies!Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26105049:Vittuilin takaisin. Voin mäkin ihan pää perseessä sanoa, että säälin teidän miehiä joille ei enää miesten töitä löydy.