mun mielestä ollaan vielä hyvinkin ekkon aloituksessa määrittelemässä aiheessaMitenkä se solubiologia ketju menee pysyykö aiheesssa? Karkasko sivuraiteelle?
mun mielestä ollaan vielä hyvinkin ekkon aloituksessa määrittelemässä aiheessaMitenkä se solubiologia ketju menee pysyykö aiheesssa? Karkasko sivuraiteelle?
Ysi on puhemiehenä siellä, hän päättää.Mitenkä se solubiologia ketju menee pysyykö aiheesssa? Karkasko sivuraiteelle?
Tiiäkkö oikeasti mistä oli kysymys? Vastaus ainaki oli ulkona kuin lumiukko.mun mielestä ollaan vielä hyvinkin ekkon aloituksessa määrittelemässä aiheessa
tiiätkö sinä että kyselet solubiologiasta väärässä ketjussaTiiäkkö oikeasti mistä oli kysymys? Vastaus ainaki oli ulkona kuin lumiukko.
Äläpäs yritä kiemurrella. Siirsit aiheen toisesta ketjusta toiseen ketjuun koska katsoit sen olevan väärässä ketjussa. Nyt siinä uudessa ketjussa keskustellaan eri asiasta.Ysi on puhemiehenä siellä, hän päättää.
kaikki ketjut joissa ysi on mukana ajautuu jäämättä sivuraiteelleÄläpäs yritä kiemurrella. Siirsit aiheen toisesta ketjusta toiseen ketjuun koska katsoit sen olevan väärässä ketjussa. Nyt siinä uudessa ketjussa keskustellaan eri asiasta.
Siinä heti etusivulla lukee, että Ysi on puhemies. Eipä siinä mitään kiemurtelua kenenkään tarvitse harrastaa.Äläpäs yritä kiemurrella. Siirsit aiheen toisesta ketjusta toiseen ketjuun koska katsoit sen olevan väärässä ketjussa. Nyt siinä uudessa ketjussa keskustellaan eri asiasta.
JuuVai olisiko kuitenkin hyvien rasvojen (en tarkoita kasvi/siemenöljyjä koska niitä ei kannata ottaa) puute ja muuten huono ruokavalio?
Tutkimuksilla menee pilalle viimeistäänKai ne nyt on hoikka kun suolisto ei toimi kunnolla.
Minkä alojen?Huvittaa tuo Lispetin esiintyminen ties minkä alojen "asiantuntijana"
no ainaski ravintotiede, USAn sisäpolitiikka, Ukrainan sota, joulukuusien pölliminen, penislumiukot, koirien kusettaminen toisten mailla ja fillarit on sun körkiosaamisalueitaMinkä alojen?
Nooh, kyllä mä noista parit hiffailen.no ainaski ravintotiede, USAn sisäpolitiikka, Ukrainan sota, joulukuusien pölliminen, penislumiukot, koirien kusettaminen toisten mailla ja fillarit on sun körkiosaamisalueita
Niinhän sä luulet.Nooh, kyllä mä noista parit hiffailen.
Niimutkun eläpäs yritäppäs kujjustiinsa ite siitä mainihit!!Eipä se sinänsä kaiketi vaarallista ole syödä, sen sijaan ällöttävää kyllä.
No en, senki karkulainen, ei oo muikkelia näkyny!Niimutkun eläpäs yritäppäs kujjustiinsa ite siitä mainihit!!
Se on vaarallista ja ällöö = vaarallisen ällöö
nimim. aloin kahtomaan Vihervaaran Annaa A:lla sen viiennen kerran
Muijja yrittää vaihtaa puheen aihetta aika hyvin! Tie Avonleniaan alkaa seuraavaksi!No en, senki karkulainen, ei oo muikkelia näkyny!
Ei hitto, minäkin haluan kahtoa, mutta katon vaihteeks vanhemman version ja sitten perään Tie Avonleaan! Runotyttökin saattas olla listalla.
Candelfordin postineiti ja Cranfordin naiset ja ja ja, mitäs noita muita saman tapaisia onkaan.
Downton Abbey katottu vähäksi aikaa.
Ai täältä se ysi karkoitettiin tuonne toiseen ketjuun ja aina välillä käydään heittämässä vettä kiukaalle, että pysyisi siellä?kaikki ketjut joissa ysi on mukana ajautuu jäämättä sivuraiteelle
eli normi palstameininki
Heippa Eltsu, missäs olet luuraillut? Karppaamassa kenties?Muijja yrittää vaihtaa puheen aihetta aika hyvin! Tie Avonleniaan alkaa seuraavaksi!
emtAi täältä se ysi karkoitettiin tuonne toiseen ketjuun ja aina välillä käydään heittämässä vettä kiukaalle, että pysyisi siellä?
Aika ovelia nuo naikkoset
niimpä, ne vie meittiä niinku litran mittaaAika ovelia nuo naikkoset
Karppaamassa? Nööh...missös ite? Nii että täh häh??Heippa Eltsu, missäs olet luuraillut? Karppaamassa kenties?
Paikka Stadissa. Lissu asuu sielläKarppaamassa? Nööh...missös ite? Nii että täh häh??
Niiffarmäärmään oot ollunnna joohooNii ja väärinkäsitysten välttämiseksi mainittakoon, että mää oon ollu iha turuus ite siis.