En olisi huolissani jos esim. vain sinä ja Echo olisitte lihavia, muttaKuka mitenkin sen tulkitsee?
Itse en sisällytä tuohon ollenkaan rasva-sokeri-överihiilarimättöpaskaa koska se kuuluu sarjaan mieluusti ellei kokonaan vältettävä aineet. Niistä tulee paha olo eikä ihminen sellaista tarvitse.
Mutta minulle kohtuus merkitsee juuri omaa tasapainoa liha-, hevi- ja täysjtvätuotteiden välillä unohtamatta laadukkaita rasvoja. Kyllä mun oma olo sanoo heti, milloin olen syönyt hyvin ja optimaalisesti. Osaan toki syödä myös päin persettä ja v*tuiks, minkä sitten heti kärsin myös.
Jokainen täällä on kuitenkin erilainen yksilönsä sisuskaluineen, joten automaattisesti joku yksi tietty ei vain sovi kaikille eikä useammillekaan. Se omansa pitää hakea yrityksen ja erehdyksen kautta, jotkut viisastuvat siinä prosessissa nopeasti ja huomaavat että mikä on itselle paras, toiset taas etsivät sitä balanssia pitempään.
eikös suurin osa kaikista ihmisistä ala olla ylipainoisia.
Ja lisäksi kärsivät aivan salettiin puutostiloista/metabolisista ongelmista jne. kun vetävät liikaa roskaa.
Tämä altistaa sairauksille.