lähetin yv:n mut en tiä tuliko perille :/Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mäkin kävin ilmoittautumassa. Vaikka tuskin kaveripyyntöjä mulle tippuukaan.
lähetin yv:n mut en tiä tuliko perille :/Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mäkin kävin ilmoittautumassa. Vaikka tuskin kaveripyyntöjä mulle tippuukaan.
Tuli perille ja vieläpä kolmeen kertaanAlkuperäinen kirjoittaja Nea-01:lähetin yv:n mut en tiä tuliko perille :/Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mäkin kävin ilmoittautumassa. Vaikka tuskin kaveripyyntöjä mulle tippuukaan.
no,tajusitpa ainakinAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuli perille ja vieläpä kolmeen kertaanAlkuperäinen kirjoittaja Nea-01:lähetin yv:n mut en tiä tuliko perille :/Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mäkin kävin ilmoittautumassa. Vaikka tuskin kaveripyyntöjä mulle tippuukaan.
Välillä kyllä tuntuu, että keskustelen jonkun automaatin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mut sulla on kovat vaatimukset! Oikeita ihmisiä? täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: Mulla oli periaate B) - kunnes mä kumosin sen Uusiin ihmisiin on kiva kuitenkin tutustua. Palstailukin erilaista, kun tietää, että nikkien takana on oikeita ihmisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Välillä kyllä tuntuu, että keskustelen jonkun automaatin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mut sulla on kovat vaatimukset! Oikeita ihmisiä? täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: Mulla oli periaate B) - kunnes mä kumosin sen Uusiin ihmisiin on kiva kuitenkin tutustua. Palstailukin erilaista, kun tietää, että nikkien takana on oikeita ihmisiä
*toimintahärö, toimintahärö ei voi suorittaa normaalia kanssakäymistä*Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Välillä kyllä tuntuu, että keskustelen jonkun automaatin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mut sulla on kovat vaatimukset! Oikeita ihmisiä? täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling::wave: Mulla oli periaate B) - kunnes mä kumosin sen Uusiin ihmisiin on kiva kuitenkin tutustua. Palstailukin erilaista, kun tietää, että nikkien takana on oikeita ihmisiä
Laitoin sulle yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Minutkin voi lisätä kaverikseen jos haluaa
Ei tullu mulle ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:lähetin yv:n mut en tiä tuliko perille :/Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mäkin kävin ilmoittautumassa. Vaikka tuskin kaveripyyntöjä mulle tippuukaan.
Arvaan, että se en ollut minäAlkuperäinen kirjoittaja vakkari harmailee:häh häh hää. otin ja liityin, siinähän sitten arvailette
Ihan vi-ttu mielessä NjäähAlkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana hetken:pitäisiköhän liittyä ihan Vi"""umielessä
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihan vi-ttu mielessä NjäähAlkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana hetken:pitäisiköhän liittyä ihan Vi"""umielessä
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihan vi-ttu mielessä NjäähAlkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana hetken:pitäisiköhän liittyä ihan Vi"""umielessä
Laitoin sulle yytäAlkuperäinen kirjoittaja mammaliii:mutkin saa pyytää kamuksi....
Kiva..Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Laitoin sulle yytäAlkuperäinen kirjoittaja mammaliii:mutkin saa pyytää kamuksi....
Laitoin viestiäAlkuperäinen kirjoittaja mammaliii:mutkin saa pyytää kamuksi....
laitoin yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:minäkin liityin,muakin saa pyytää kaveriksi jos haluaa
pyyntö laitettu,toivottavasti tuli oikeelle ihmiselleAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:laitoin yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:minäkin liityin,muakin saa pyytää kaveriksi jos haluaa