Eksä kävi ja sanoi että rakastaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Erottiin puoli vuotta sitten. Mies on välillä soitellut mulle ja halunnut nähdä. Olen itse jarrutellut että en halua nähdä.
Nyt sitten nähtiin, harrastettiin monta tuntia hyvää seksiä ja eksä kertoi ikävöivänsä ja rakastavansa. Lähti äsken kotiinsa.
Nyt olen ihan hämilläni että mitä teen ja oliko tämänpäiväinen ihan viisasta.

Mies oli jatkuvasti kireä työnsä takia. Tiuski ja äyski, ei jaksanut kiinnittää minuun huomiota, ei jutellut minulle mistään, muutamat sanat mitä tuli, oli pelkkää tiuskintaa.
Hän oli niin työnsä ympäröimänä etten voinut kuin hypätä kelkasta pois, kun en jaksanut enää. En tiedä kuinka monelle tuo on tuttua, mutta mitenkään kauhean hauskaa se ei ollut. Koskaan ei tiennyt mitenpäin olla miehen seurassa.

Alkuperäinen kirjoittaja oksentaville naurettiin:
:D monta tuntia hyvää seksiä, minäkin haluaisin kokea sen

Oli se kivaa tämän puolen vuoden puutteen jälkeen saada oikein kunnolla :D

Mies ei jaksanut loppuvaiheissa panostaa seksiin joten kai on pidempi aika kuin se puoli vuotta puutteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Kunhan varmisteli, että saa sitä seksiä jatkossakin. Kato ei sen parempaa, kun eksää ilman velvoitteita, kunnes löytyy joku oikeasti kiinnostava.

Kylä se kyseli yhteenpalaamisesta ja tunteistani ja onko minulla ketään.

Tossa on sitä jotain, itsekin olen samaan haurahtunut ja ei mitään valittamista mutta tilanne menee väistämättä siihen että uudestaan ja uudestaan harrastaa seksiä. sitten kun toinen löytää uuden niin korttitalo hajoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Erottiin puoli vuotta sitten. Mies on välillä soitellut mulle ja halunnut nähdä. Olen itse jarrutellut että en halua nähdä.
Nyt sitten nähtiin, harrastettiin monta tuntia hyvää seksiä ja eksä kertoi ikävöivänsä ja rakastavansa. Lähti äsken kotiinsa.
Nyt olen ihan hämilläni että mitä teen ja oliko tämänpäiväinen ihan viisasta.

Olitteko naimisissa?

Alkuperäinen kirjoittaja ori:
Tossa on sitä jotain, itsekin olen samaan haurahtunut ja ei mitään valittamista mutta tilanne menee väistämättä siihen että uudestaan ja uudestaan harrastaa seksiä. sitten kun toinen löytää uuden niin korttitalo hajoaa.

onkohan kelleen käynyt niin että elämä jatkuukin samassa jamassa? Siis eksäilyä muttei uutta?

Yhteistyössä