Eksä 15 vuoden takaa haikailee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Ollaan siis seurusteltu joskus parikymppisinä useampaankin otteeseen. Nykyään eksällä on avovaimo ja useampia lapsia, itsellänikin on lapsia mutta lasten isän kanssa en enää ole.

On nähty siis tässä 15 vuoden aikana satunnaisesti muutamankin vuoden välein ja vaihdettu pikaisesti kuulumiset. Mielestäni en ole kaipaillut enkä kummemmin murehtinut eksää, olen jatkanut ihan normaalisti elämääni vaikka joskus se luonnollisesti on käynyt mielessä että mitähän sille kuuluu.

Eksäpä otti nyt yhteyttä ja selosti pitkät litaniat kuinka on aina kaivannut minua ja muistaa kaiken, katuu kun erottiin ja plaa plaa plaa. Luulin että se on kännissä, mutta vakuutti ettei ole. Aluksi suhtauduin ihan neutraalisti ja puoliksi huvittuneena sen selostukseen. Meinasi suuttua kun hänen mielestään "nauroin" hänen selostukselleen enkä ottanut todesta.

Ihan naurettavaa mutta illalla sitten mieleen alkoi palautua kaikki mitä sen kanssa tehtiin ja miltä eksä tuoksui. Miltä sen hiukset tuntui ja niin edespäin. Itse vähän järkytyin tästä nostalgiatripistä. Luulin että tunteet oli jo vuosia sitten kuopatut. Vaikka oli se eksä omaa luokkaansa, muistan sen päihdyttävän olon valitettavan hyvin. Todella hämmentävää.

Ja ei, en todellakaan aio alkaa parisuhteessa olevan eksän kanssa mihinkään salasuhteisiin. Mietin vain, että mistä miehellä tulee näin monen vuoden jälkeen mieleen joku eksä? En nyt sen kummempi ole kuin kukaan muukaan nainen ja panoseuraa eksä kyllä saisi varmaan muualtakin jos sitä haluaisi. Myös nämä omat tunteet ihmetyttää. Mikä mulla itselläni on vialla päässä, jos muistelen jotain sata vuotta vanhaa juttua? Mietin sitä eksän avokkiakin, että on aika epäreilua sille että mies vonkaa jotain eksää eikä avokki tiedä mitään. Tai mistä minä tiedän niiden parisuhteesta, en kysynyt siitä. Äh.

se haluaa vällyihin. oon kavereilt kuullu useammankin vastaavanlaisen jutun missä exälle lirutetaan kaikki mitä se haluaa kuulla. älä mee halpaan, miehet on taitavia.

Siis tottakai se haluaa vällyihinkin. Ihan suoraan sanoi siinä sen sepostuksensa lomassa, että on muistellut seksiäkin. Ei siis kyllä ehdotellut mitään konkreettista, enkä olisi sellaiseen suostunutkaan.

Ihmetyttää vaan, että keskellä kirkasta päivää alkaa seksinhimoissaan soitella 15v. takaiselle heilalle. Luulisi nyt helpommallakin pesää irtoavan jostain.

Yhteistyössä