V
"vieras"
Vieras
Käytän kertakäyttövaippoja lapsella, kertakäyttöastioita retkillä jne. Enkä koe asiasta yhtään huonoa omaatuntoa. Haluatko kysyä jotain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi ei?
Susta on ihan sama, millaisessa maailmassa lapsenlapsesi elävät? Hirveän itsekästä, anteeksi nyt vaan. Oletko muissakin asioissa yhtä mulkku?
Mieti esimerkiksi vaikka Itämerta, kuinka huonostivoiva se on nyt. Ihmisten syytä kaikki tyynni. Sulleko on ihan sama, miten sen käy? Ja meinaat, ettei asialla ole vaikutusta tuleviin sukupolviin?
Ei tämän päivän ongelmiin puuttuminen poissulje ekotekoja - eikä ekologisuus ole poissa muusta. Miten esim. kierrättäminen ja kohtuullinen kuluttaminen muka vaikuttavat vanhusten huoltoon? Ei yhtään mitenkään.