Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ent. karppi:Hyi, ne on pahoja!! Se leipä, joka tehdään mikrossa (tuli kananmunaa ja leseitä ja jotain semmoista) on hyvää, samoin se juustoleipäjuttu uunissa. Mutta oopsit, yök!
Alkuperäinen kirjoittaja a:Juustoleipäset on parhaita!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Ent. karppi:Hyi, ne on pahoja!! Se leipä, joka tehdään mikrossa (tuli kananmunaa ja leseitä ja jotain semmoista) on hyvää, samoin se juustoleipäjuttu uunissa. Mutta oopsit, yök!
No ko mää en siitä mikroleiväst tykkää sit lainkaa. Vaikka oon kokkeillu vaikka millä variaatioil.
Mimmone juustoleipäjuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Ent. karppi:Hyi, ne on pahoja!! Se leipä, joka tehdään mikrossa (tuli kananmunaa ja leseitä ja jotain semmoista) on hyvää, samoin se juustoleipäjuttu uunissa. Mutta oopsit, yök!
No ko mää en siitä mikroleiväst tykkää sit lainkaa. Vaikka oon kokkeillu vaikka millä variaatioil.
Mimmone juustoleipäjuttu?
mikroleipä on paljon parempaa kun paistaa sen pannulla. muuten samat aineet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Makeana versiona oopsit on ihan ok
Alkuperäinen kirjoittaja a:kato ne juustoleipäset karppi.infon resepteistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja a:kato ne juustoleipäset karppi.infon resepteistä![]()
Voi että. Toi manteli ko ei oo iha mun juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Ei se manteli mun mielestä maistu siellä ollenkaan.
Tänään alkoi mulla tiukka karppaaminen, pakko kutistua kesäksi. Vedän hiilarit ihan minimiin seuraavat kaks viikkoa. Vähintään. Tsemppiä muille.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mä luin avauksen, että ekat oopsit unissa ja mietin, että on se kumma kun orgasmillekin pitää alkaa ihme nimityksiä keksimään =D
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja --:Ei se manteli mun mielestä maistu siellä ollenkaan.
Tänään alkoi mulla tiukka karppaaminen, pakko kutistua kesäksi. Vedän hiilarit ihan minimiin seuraavat kaks viikkoa. Vähintään. Tsemppiä muille.
Lykka till!
Onko paljo puotettavvaa?
Ookko aiemmin kui paljo karppailu?
Alkuperäinen kirjoittaja --:Mä taas tykkään niistä mikroleivistä, mutta maha tulee kipeeksi jos syö enemmän kuin yhden (leseet). Ja ne on yllättävän täyttäviä!