Ekat oopsit uunisa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Nymmää otin ittiäni niskasta kiini ja koitan kaikki maholliset leivänkorvikkeet läpite!

Siis mun karppaokseni on ny vähä siinä lipsunu, että oon tykästyny kahvin kans vetää hapankorppua.

Nii ny mää sit kokeilen :wave:

Hyi, ne on pahoja!! Se leipä, joka tehdään mikrossa (tuli kananmunaa ja leseitä ja jotain semmoista) on hyvää, samoin se juustoleipäjuttu uunissa. Mutta oopsit, yök!

Alkuperäinen kirjoittaja Ent. karppi:
Hyi, ne on pahoja!! Se leipä, joka tehdään mikrossa (tuli kananmunaa ja leseitä ja jotain semmoista) on hyvää, samoin se juustoleipäjuttu uunissa. Mutta oopsit, yök!

No ko mää en siitä mikroleiväst tykkää sit lainkaa. Vaikka oon kokkeillu vaikka millä variaatioil.

Mimmone juustoleipäjuttu?

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

No ko mää en siitä mikroleiväst tykkää sit lainkaa. Vaikka oon kokkeillu vaikka millä variaatioil.

mikroleipä on paljon parempaa kun paistaa sen pannulla. muuten samat aineet

Alkuperäinen kirjoittaja :):

mikroleipä on paljon parempaa kun paistaa sen pannulla. muuten samat aineet

Se pannula paistamine o nii tyäläst. Ja seki, et jos niit tuloo se yks kerrallaasa.

Kylä määki vähä luulen, et noi oopsit o aikas järkkyjä. Mut jos ne ois riittävän neutraalei, ni sit vois päällystää iha himona? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Makeana versiona oopsit on ihan ok

Joo mää kans mietin, että taitas enempi mennä tonne makiale puolelle. Toki melekee mikä tahasa o ihanata kermavaaholla :saint:

kauhee ko noi menee tummaks. katoinkoha mää väärin kellua.

Hmm.. no ei nää ny kauhian pahoja ollukkaa!

Ei maistu liikaa munakkaalle.. siis ko toi rakenne o tommone pehemiä. Ja taas ei oo sitä manteliakkaa.

Et kylä tää tähä astisista "karppileivistä" hennoo kuitenki viä voiton.

Ei se manteli mun mielestä maistu siellä ollenkaan.
Tänään alkoi mulla tiukka karppaaminen, pakko kutistua kesäksi. Vedän hiilarit ihan minimiin seuraavat kaks viikkoa. Vähintään. Tsemppiä muille.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Tänään alkoi mulla tiukka karppaaminen, pakko kutistua kesäksi. Vedän hiilarit ihan minimiin seuraavat kaks viikkoa. Vähintään. Tsemppiä muille.

Lykka till!

Onko paljo puotettavvaa?

Ookko aiemmin kui paljo karppailu?

Alkuperäinen kirjoittaja --:

Lykka till!

Onko paljo puotettavvaa?

Ookko aiemmin kui paljo karppailu?

On paljon, semmoiset kolmekymmentä kiloa sais tippua, ainakin. Mulla on omituinen vartalo, näytän aina 15 kiloa hoikemmalta kuin mitä vaaka näyttää. Ja muutenkaan en halua ihan tikkulaihaksi, joten päätin tyytyä mun "hyvänolon painooni" vaikka edelleen siinä vaiheessa olen BMI:n mukaan ylipainoinen.. silti päälle menee koon 38 vaatteet ;)
Olen aiemminkin karppaillut, ekalla kertaa yli vuoden, mutta sitten sotkeennuin hiilareihin ja sillä tiellä ollaan :( Nyt on aika repäistä ittensä täältä irti, ei tää ole kivaa edes. Liityin karppaus.infon kultakaloihinkin, jotenkin pitäisi saada pidettyä ittensä tsempissä eikä lipsua takaisin leivän ja suklaan pariin.

Ai että. Tulipa hyvä olo.

Vedin näitä ny puol pellillistä. Eikä oo ennee himoja :whistle:

Mut mää teen ny noit mantelijuttui ku kerta aineitaki o. Iha vaa vertailun vuoks. Ja oha se helpompi pittee ihtesä erosa kaikesta pahasta ku tekkee valamiiks "naposteltavaa".

Yhteistyössä