Kuulin naapurilta että meidän taloyhtiön pyörävarastossa on tehty ilkivaltaa. useemmasta pyörästä puhkottu kumit ja naapurin pyörän satulaa poltettu jne. Kävin kattoos meidän omaisuutta nii mun pyörän kumit puhki, mies alko paikata niin etupyöräs yks reikä ja takapyöräs neljä!! Siis pistelty jollain neulalla tms. NO ei se ny vielä mitään mutta meillä on sielä myös sellanen lasten kuljetuskärry (siis pyörän perälle laitettava) ja siitä oli nirhattu turvavyöt irti!!! Siis voi v...ttu!! :kieh:
Miten mää lapsia siinä nyt kuljetan kun niitä ei saa siihen kiinni enkä kyllä keksi että miten ihmeessä mää siihen saisin uusia vöitä tai valjaita??!!
Naapuri meinas et tekijän täytyy olla joku jolla on avain koska ne on lukkojen takana noi tavarat (ellei sit jollain oo jääny yöksi ovi auki). Mutta mä vaan mietin tuota peräkärryä et jos tekijää ei saada kii niin korvaako mikään vakuutus tuota vahinkoa?? Siis vtuttaa ihan täpöllä. Kesä tulossa ja pyöräilykausi alkamassa ja tarvisin sitä kärryä. :kieh:
Asutaan ns hyvällä asuntoalueella mutta osaa ne näköjään täällläkin...
Miten mää lapsia siinä nyt kuljetan kun niitä ei saa siihen kiinni enkä kyllä keksi että miten ihmeessä mää siihen saisin uusia vöitä tai valjaita??!!
Naapuri meinas et tekijän täytyy olla joku jolla on avain koska ne on lukkojen takana noi tavarat (ellei sit jollain oo jääny yöksi ovi auki). Mutta mä vaan mietin tuota peräkärryä et jos tekijää ei saada kii niin korvaako mikään vakuutus tuota vahinkoa?? Siis vtuttaa ihan täpöllä. Kesä tulossa ja pyöräilykausi alkamassa ja tarvisin sitä kärryä. :kieh:
Asutaan ns hyvällä asuntoalueella mutta osaa ne näköjään täällläkin...