ekat ja tokat menkat km:n/kaavinnan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fifiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fifiris

Jäsen
13.04.2008
419
0
16
Menkoista km:n/kaavinnan/lääkkeellisen jälkeen löytyy täältä juttuja, mutta mua kiinnostaisi tietää onko teillä tokat menkat ollut jo ihan normaalit..? Mulla tuli kaavinnan jälkeen ekat menkat 32 päivää kaavinnasta ja vuoto oli aika normaalia. Nyt sitten tokat menkat tuli jo 27 päivän päästä. Mulla ei ole ikinä ollut noin lyhyttä kiertoa, eli ilmeisesti vähän sekaisin on vielä kierto. Lisäksi menkkakipuja on tuntunut nyt enemmän ja vuotokin ollut runsaampaa kuin normaalisti.

Oviksen bongasin kp 16/27.. Oli aika pettymys että menkat nyt sitten alkoivat, mutta ei auta kun yrittää uudelleen ensi kierrosta. :(

Mun mielestä mulla oli tokat jo ainakin lähes tulkoon normaalit keston, ajankohdan ja vuodon määrän perusteella... ainakin mitä nyt enää muistan. :xmas: Hattulainen, miten voi muisti pätkiä. :|

Eli mulla palasi normaaliksi kierto heti, mutta voihan se hyvinkin vielä hetkosen heittää. ...ja joo, oli mulla se ero, että ennen ekaa raskautta mulla aina tiputteli useamman päivän ennen menkkojen alkua. Mutta nyt molemmat kaavinnan jälkeiset menkat alkoi ilman tuota. :)

Onnea ensi kiertoon! :)

Mulla muuten sama juttu, että ennen kaavintaa oli tuota tiputtelua, mutta nyt alkoi kerta laakista!! :) Onneksi olin kotona, kun vuoto alkoi ihan yksi kaksi, ilman ennakkovaroitusta.. maha kivutkin tuli vasta seuraavana päivänä.

Mulla keskenmenon jälkeen alkoi ekat kuukautiset 28/28, eli ihan ajallaan. Vuoto oli runsasta ja kesti yli viikon. Nyt menossa kp11 ja odottelen jo ovista.

Muistelisin edellisten keskenmenojen jälkeen kierron palautuneen heti normaaliksi. Toivottavasti nyt käy samoin.

Toivottavasti raskaudutaan äkkiä uudelleen. :heart:

mulla alkoi menkat 32 pvää km:stä. Sit tulikin 36 mittanen kierto (en ovuloinu kaikesta päätellen, lämmötkään eivät nousseet), ja ny kierrosta tulis likipitäen 27 mittanen (ellen oo raskaana), sillä lämmöt nous ja oviksen huomasin olevan kp 14. Menkat olleet normaalit kestoltaan ja vuotomäärältään spontaanin km:n jälkeen.

Mulla ekat menkat keskenmenon jälkeen (rv 7) alkoi vasta joskus 43 päivää keskenmenovuodon alkamisesta, olin tosi yllättynyt miten kauan niiden tuloa sain odotella kun mm. täältä olin lueskellut, että monella ne on alkanu normaalin kierron puitteissa. Normaalisti mulla on kierto +-30 päivää.
Tokat menkat alkoi myös mulla taas yllättävän aikaisin, muutama päivä ennen kuin niitä toivoin edes pois jääviksi. Pettymys oli mullakin tosi kova kun en ollut niitä vielä tosiaan silloin vielä odotellut. Seuraavia menkkoja ei enää tullutkaan, vaan raskauduin uudestaan. Tosin se meni taas kesken :/

Nyt toisen keskenmenon jälkeen ekat menkat tulivat yllättävän nopeasti, kp 28, joten "kierrosta" tuli 27 päivän pituinen. Olin varautunut pitempään odotteluun aiemmin kokemani perusteella, mutta jostain syystä kierto näyttää nyt palautuneen nopeammin takaisin raiteilleen. Tosin näin lyhyttä kiertoa mulla ei ole ollutkaan esikoisen syntymän jälkeen.

Onnea uuteen yritykseen kaikille :heart:

Yhteistyössä