Ekassa imetyksessä suihkutissit-toisessa ihan erilaista,miten on mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuuuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miuuuski

Vieras
Olen ihmeissäni: ekassa imetyksessä tissit suihkusi jatkuvasti vauvan naamaan ym. ja vauva oli jatkuvasti rinnalla, koin imetyksen hankalaksi ja en osannut imettää kuin kyljelläni makaamalla.. nyt toinen imetys: ei suihkutissejä, maitoa ei suihkua joka paikkaan, vauva syö 3-4h välein ja viipyy tissillä vain n. vartin ja imetys luonnistuu monessa asennossa... Olen ihan ihmeissäni, että miten voi olla näin erilaista???

Tissit on kumma kapistus. Mulla ekat kuukaudet imetyksestä oli suihkutissit, mutta hiljalleen siitä rauhoittuivat. Lopulta kun lopettelin imetystä, maito nousi yhä voimakkaasti rintoihin, mutta maitoa ei meinannut saada niistä pois enää millään muulla kuin imettämällä, saati että olisivat suihkunneet. Mä luin ihmeissäni ohjeita hieroa rintoja varovasti kuumassa suihkussa, jotta saisi imetyksen loputtua pahimmat kivistykset rinnoista pois, kun mä jouduin runnomaan niitä melkein mustelmille, että sain jotain sieltä pihalle. Ei olisi ikinä uskoneet, että ne olivat ennen olleet suihkutissit.

Meillä esikoisen kohdalla suihkusivat ja hän söi ahmien kerralla, 5-10 minuuttia riitti (ahmii ruokansa nykyään murkkuikäisenäkin vauhdilla), kakkonen taas söi aina tuntikausia, ei suihkunneet siihen malliin kuin ensimmäisen kohdalla. Ja tuo kakkonen on nykyäänkin aina se hitain ruokapöydässä :D

[QUOTE="vieras";23262273]Meillä esikoisen kohdalla suihkusivat ja hän söi ahmien kerralla, 5-10 minuuttia riitti (ahmii ruokansa nykyään murkkuikäisenäkin vauhdilla), kakkonen taas söi aina tuntikausia, ei suihkunneet siihen malliin kuin ensimmäisen kohdalla. Ja tuo kakkonen on nykyäänkin aina se hitain ruokapöydässä :D[/QUOTE]

:D täällä ihan sama... esikoinen söi jo vauvana ikuisuuden ja nykyään 4 vuotiaana edelleen syö tosi hitaasti. Kakkonen söi vauvana jo vauhdilla ja nyt reilu 1v:nä vetelee ruuan itse saman tien napaan kun eteensä saa :D

Yhteistyössä