ekan kerran tuulettumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4kk oli lapsi, kun "ulkoilin" ekan kerran yksin, 9kk kun "ulkoiltiin" isukin kanssa yhdessä. Aika harvakseltaan tulee nykyään lähdettyä ulos, yhdessä ei olla oltu kai kertaakaan, vuoron perään silloin tällöin.

Nykyään on niin paljon helpompaa kutsua vieraat omaan kotiin :laugh:

olin ekan kerran "tuulettumassa" kun tyttöni oli 2 kk-enpä muista siitä juuri mitään... olin kai 3 tuntia pois kotoa-2 olutta taisin ottaa:enpä paljon nauttinut.
nyt kai huomen menossa oikeasti ekaa kertaa ulos ku vauvani on 12
kk :)
viime vuonna nautti ku pääsi edes kampaajalle välillä yksin.
mies aina hoitanu- meillä ei oo mummoja lähellä (anoppi kyl on ,mut ei hoida :(
kahestaan ei oo oltu mistään...ehkä ensi kesänä ku mennään äitini luokse.
aluks en kyl halunnutkaan!
mut nauti jos pääset-itestä se on kiinni(-jos ees haluaa-kyl sitä kerkii!)
ystäviä oon kyl ite päästäny heidän lasten ollessa ihan pieniäkin-nyt vaan muutin tänne korpeen....
ei vauva hetken erosta kärsi, kuhan hyvä hoitaja ja pian taas äiti turvana!

meillä oli 5kk ja sittenkin oli mahdollista olla vain se pari tuntia pois. EN mä kyllä kovin minnekään kauaksi aikaa kaivannutkaan. Kunnolla pois ja juhlimassa olin vasta kun pienin oli 1v 4kk... Aiemminkin olisi ehkä ollut tarpeen - ei vain tullut järjesteltyä mitään. Ja yhdessä isän kanssa pois oltiin kun oli 10kk.

esikko oli 6vko kun oli kaverin häät, vauva oli alkuilman mukana mutta sitten siirtyi mummilaan joten kait me silloin oltiin miehen kanssa eka kertaa tuulettumassa.

taisi olla noin 8kk kun olin eka kertaa yksin.

Esikoinen taisi olla lähemmäs parivuotias (!), keskimmäinen 4kk kun oltiin miehen kaa teatterissa (yökylässä vajaan vuoden ikäisenä) ja kuopus kai myös jotain 4kk, kun oli pari tuntia mummulassa meidän leffareissun ajan (yökylässä lähempänä vuoden ikää).

Mulla oli imetys se "este" etten yökylään jättänyt ennen imetyksen lopettamista.

omia menoja esikoisen synnyttyä oli heti, kun jatkoin sitkeesti opiskeluja, esim.näyttötyö oli muotimessuille osaston suunnittelu ja toteutus joten mulla oli asiakkaan palaverit jne.
Baarissa kävin puolen vuoden kuluttua,1 siideri, ooh...
Ihan humalaan join 30-vee synttäreilläni ja esikko sillo 2vee, ei ollu kotona vaan hoidossa.
Nyt tulee kakkoselle 4kk täyteen ennen mun ekaa messupäivälivistystä kotoa.
yhdessä miehen kaa on koko lapsiaikana käyty ehkä n.5 kertaa syömässä, baarissa ei kertaakaan...siis viiden vuoden aikana, eipä ihme että suhde ei oikein toimi.

Esikoinen oli 3 kk kun juhlimme häitämme ja otimme mannerheimilta hoitajan 24 tunniksi. Yksin en ole käynyt ulkona muuta kuin kerran, mutta se olikin ikimuistoinen kerta. Odotin jo toista lastemme, kun mies "päästi" mut viikonlopuksi hesaan ystävän luona käymään =)

Esikoinen oli 3 kk kun juhlimme häitämme ja otimme mannerheimilta hoitajan 24 tunniksi. Yksin en ole käynyt ulkona muuta kuin kerran, mutta se olikin ikimuistoinen kerta. Odotin jo toista lastemme, kun mies "päästi" mut viikonlopuksi hesaan ystävän luona käymään =)

Esikoinen oli 1v 1kk kun oltiin yhdessä sukulaispariskunnan kanssa syömässä ja pari tuntia ravintolassa. Sen jälkeen rupesinkin odottamaan pikkukakkosta. Sitten poika oli 1v 5kk kun oltiin tuttavapariskunnan häissä ja yötä pois kotona (pikkukakkonen siis jo masussa). Kolmas kerta oli kun esikoinen oli 1v 8kk kun oltiin miehen kanssa yksi yö kylpylässä (pikkukakkonen masussa kolmantena pyöränä =) ) Eli siinäpä on ollut meidän tuuletusmenot kolmen vuoden aikana. Nyt pikkukakkonen jo yli 1v ja täytyisi keksiä jotain kivaa miehen kanssa kaksistaan kunhan lopetan imetyksen :heart:

esikoinen oli kuukauden, kävimme muutamien ystävien kanssa vihkiäis-iltanamme "muutamalla", vauva sen aikaa mummin kanssa. Keskimmäinen oli 2.6kk, vietimme ensiksi iltaa kotosalla, myöhemmin "ulkona", lapset oli toisen mummin ja ukin luona yötä. Kuopus tais olla 4-5kk, kävimme joulu-ostoksilla Tuurissa(bussimatka), sillon keskimmäisen kummi hoiti lapsia meillä kotona.

No oho...Jotkut tosiaan raaskivat jättää pikkuisen jo aikaisin hoitoon!! \|O
Itsellä ei ollut kiirettä liikenteeseen lapsen synnyttyä..olen mielestäni kerennyt mennä tarpeeksi jo ennen lapsia!Lapsemme oli 7kk ikäinen kun oli muutaman tunnin mummonsa kanssa, meidän ollessa pikkujouluissa syömässä..

Yhteistyössä