NIELURISALEIKKAUS!

Miten lapsenne ovat toipuneet kyseisestä leikkauksesta? Minkä ikäisiä he ovat olleet?

Mun poika leikattiin tiistaina ja rupean olemaan huolissani toipumisesta..

Siksi haluaisin kuulla kommentteja muilta saman kokeneilta, että miten lapsenne ovat leikkauksen jälkeen juoneet? Nukkuneet? Syöneet? Kauanko pahin kipu kesti?

Kiitos kaunis kultainen vastauksista! :flower:

Huonosti toipui meidän 5v. Olis jo viety tiputukseen, mutta sitten ruiskulla annoimme väkisin 5 min välein 5 ml kerrallaan. Kurkku oli niin kipee, että kaikki mehut yms kirveli, vesi ja maito meni ruiskulla (pillin imeminen sattui). Lääkäri neuvoi antamaan suppoja puoli tuntia ennen ruokailua, koska suun kautta otettavat ei tehoa jos ei juo tarpeeksi. Kyllä poika riehui ja tappeli vastaan, vaikkei saisi riehua... Paino tippui 2 kg viikossa, ja öisinkin huusi puolen tunnin välein. Syömättömyys ei haittaa, mutta juotava on! Kun juominen lähti sujumaan, niin parissa päivässä poika toipui. Jaksakaa nyt juottaa tiheään!

Nimimerkkisi herätti huomioni, onko se nimestäsi... tunnetaankohan 10 v takaa riistan luennoilta?

Kiitos vastauksestasi!

Poika näyttää jo huomattavasti paremmalta.. "Vika" taisi olla tehottomassa särkylääkkeessä, jos nyt oli missään. Poika oli todella, todella kipeä ja tunsin itseni jo tosi epätoivoiseksi.. Juonut hän kyllä on koko ajan, tiedän sen siitä, että hän kävi pissalla suht säännöllisesti..

Raju muutos toipumisessa oli kuitenkin tuo suppoihin siirtyminen, vaikkei tosiaan meilläkään poika niitä ihan suosista ottanut (poika 4v.)

Mutta onneksi tänään ja eilenkin jo hieman on jaksanut jopa leikkiä siskonsa kanssa ja jopa mannavelliä ja keittolientä on mennyt muutama lusikallinen, sekä mehujätskiä...

Ai niin ja nimimerkkini tulee omasta etunimestäni ja sukunimestäni, jonka sain mieheltäni :) Ja mieheni on kyllä innokas metsästäjä, mutta minä vähemmän, että tuskin olemme ainakaan siellä kurssilla tavanneet.. Olen Satakunnasta..

Yhteistyössä