K
karviaismarja
Vieras
Mulla tuli tänään tippa linssiin,kun katselin pientä esikoistamme kirkossa,jossa oli kouluun menijöille siunaamis-tilaisuus.Miten nopeasti ne lapsuus vuodet menevät.Kohta nousevat kaverit enemmän äidin edelle,tosin on mulla vielä paijattavana kotona 4v ja 1v.Hyvää koulun alkua kaikille kouluun menijöille! 