ekaluokalle menevät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karviaismarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karviaismarja

Vieras
Mulla tuli tänään tippa linssiin,kun katselin pientä esikoistamme kirkossa,jossa oli kouluun menijöille siunaamis-tilaisuus.Miten nopeasti ne lapsuus vuodet menevät.Kohta nousevat kaverit enemmän äidin edelle,tosin on mulla vielä paijattavana kotona 4v ja 1v.Hyvää koulun alkua kaikille kouluun menijöille! ;)
 
mun kuopus iltatähti lähti ekalle. tässä alkaa tunteen kohta itsensäkin "vanhaksi" Kun mummokin jo olen. Ja siitä kun lapset aloittavat koulun, niin tuo aika tuntuu menevän salamavauhdilla eteenpäin, ettei perässä tahdo pysyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 23:37 karviaismarja kirjoitti:
Mulla tuli tänään tippa linssiin,kun katselin pientä esikoistamme kirkossa,jossa oli kouluun menijöille siunaamis-tilaisuus.Miten nopeasti ne lapsuus vuodet menevät.Kohta nousevat kaverit enemmän äidin edelle,tosin on mulla vielä paijattavana kotona 4v ja 1v.Hyvää koulun alkua kaikille kouluun menijöille! ;)


Me käytiin myös kirkossa ja seur aamuna kyyneleet valuivat poskille, kun tytär meni koulun ovesta sisään! :'(
Lapsuus on niin lyhyt aikainen!
Mutta kaikille pienille koulun aloittaneille oikein ihania koulupäiviä!
 

Similar threads

7
Viestiä
5
Luettu
427
M
T
Viestiä
32
Luettu
2K
Aihe vapaa
Tosiväsy äiti
T
T
Viestiä
6
Luettu
429
V

Yhteistyössä