Heippa hei!
En oo jaksanu paljoo näpytellä, jotenkin oon niin väsynyt. Just jaksan töissä käydä ja sit vaan lepoa. Mut ei haittaa, toivon kaikille samasta syystä johtuvia erilaisia olotiloja mahdollisimman pian
Mariq siis ei voi olla totta, surettaa niin :hug: Ihan varmana on pakko kohta kiinnittyä kunnolla oikein, hurjaa tsemppiä sulle!
Talvitaika Ei mulla ainakaan ihan normaalisti alkanu menkat. Ekojen piikkien jälkeen ilman punktiota alkoi myöhemmin mut sit seuraavan punktion jälkeen alkoi hiukan enemmin. Ja siitä seuraavat vielä enemmän etuajassa. Toivon sulle jaksamista seuraavaan hoitoon, jospa tulokset ylättäisi :hug:
Moto Mulla ei ollut mitään erityisiä oireita, joten ei niitä välttämättä siis tule. Ja mä kun testasin yhtä päivää liian aikasin, niin ei vielä näkynyt (paitsi lopulta joku haalenhaalea), et ei ehkä kannata liian aikasin testata. Joillain on kyllä näkyny tosi ajoissa, et yksilöllistä. Tsemppiä piinailuun ja paljon tarrasukkia!
Tsemppiä myös kaikille muille, ainakin
Kevätkello ja Sartsa on kohta punktioitavina. Hyviä saaliita nyt sitten vaan! Samoin
Pollyanna ja miles, piikityksiin tehoa ja kunnon tuloksia!
Toivottavasti
Jensar saatte myös selville noita syitä, ja jospa hoitokin onnistuisi nopsaan.
Mirandalle myös jaksamista kokeisiin ja selvittelyihin, toivotaan kaikille pientä ihmettä :heart:
Menen takaisin huilaamaan. Tai siis huilaan kyl koko ajan, ku sängyssä näppäilen
mut eniveis.