Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

Sol
16.8.2011

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***


Tuuli1976........ 1.IVF.............. elo kuu
Dreamer74...... 1.IVF............... syyskuu
Talvitaika......... 1.IVF............... elokuu (puntio vko 36)
83yrittäjä......... 1.IVF................syys-/lokakuu
Moto76.............1.IVF................elo-syyskuu
Kiena............... 1. IVF.............. syyskuu
elohopea.......... 1.IVF / 1.PAS... elokuu
Sartsa00.......... 3.ICSI................ .?????
Kevätkello..... ... 2.ivf................. syksy
Pollyanna.......... 2.IVF................syksy
Mimosa2011.... .2.IVF.................syksy
Miranda-81...... .2.hoito:2ivf/1icsi.......heinä-elokuu....punktio 15.8.
Ellenni.............. 1.IVF1.PAS........ elokuu
mariq............. . 2.IVF.1PAS........ elokuu
pepponen......... 2.ICSI............... viikko 41
Jensar.............. 2.IVF???............ syksy??
Miles................ 2. ICSI .......... syyskuu
Tretyttö.............?.................. .......?


*** PIINAILIJAT ***:hug:
Nimi.............Hoito...............Alkio(t)...........PP...........Testipäivä
Sol...............2ICSI................2..................12.............16.8./18.8.

***PLUSSANNEET***....................... ......................LA:heart:
Marilis...........yllätys luomuplussa.......toukokuu
Toiveissa........1.ICSI....................... .kesäkuu.............
Heidari...........1. IVF/1. PAS...............kesäkuu..............
Sinirusko........1.IVF......................... .kesäkuu.............20.2.2012
Sharona.........IVF........................... .heinäkuu.............
Millie73..........1.icsi...................... ....heinäkuu.............
lallaa77...........IVF....................... ....heinäkuu.............
hattivattinen....1.IVF....................... ..heinäkuu.............
 
Sol
miranda Hienosti hedelmöittyneet! Toivottavasti nyt pääset siirtoon jo torstaina :)

Dreamer Toi on niin totta, et rahaa se vaan on. Mut ei silti montaa kierrosta haluaisi kellekään, henkisesti ja fyysisesti niin rankkaa vaikka taloudellisesti selviäis. Toivotaan pikaisia plussia kaikille :)

ON En tiedä miten tässä käy, en osaa sanoa uskallanko jo huomenna testata. Pelkään pettymystä mut toivon onnistumista, tietenkin.
 
No nyt pitaa vahan valittaa....

Tanaan soittivat klinikalta etta pitas torstaina aloittaa se 3 viikon e-pilleri kuuri. Lisaksi haluavat varmistaa jollain tutkimuksella etta kohtuontelo varmasti avoinna ennenkuin aloitetaan, eli ruiskuttavat nestetta sinne ja ultraavat, ilmeisesti. No, mina siihen sitten etta haittaako missa vaiheessa kiertoa tama koko ruljanssi alkaa, koska meilla juuri puolivali menossa. Ilmeisesti ovuloin viime viikonloppuna ja seksiakin tuli harrastettua. Klinikan hoitaja siihen, etta "ai, te ootte harrastaneet seksia. No ei me sitten voida aloittaa jos vaikka oot raskaana, niin ei haluta vahingoittaa silla tutkimuksella tai laakkeella mahdollista alkiota...."
Ok, siis ymmarran ton, mutta nyt sit koko aloitus siirtyy kuukaudella eteenpain. PLAAAAAH!! Ihan niinku ei tassa olis koko vuotta yritetty luomusti ja mitaan ei oo tapahtunut ja nyt ne ihmettelee etta harrastatteko oikeesti seksia? Kukaan ei sanonut etta elkaa hyvat ihmiset ja olisko taa pitanyt itse tajuta?? Ensikertalainen kun on...

Ja sit viel paivallisella tuttavapariskunta, jotka on katolilaisia, pamautti etta heidan uskontonsa ei hyvaksy tallasta leikkimista olevansa jumala. Etta on jumalan ihme jos tulee raskaaksi ja ihmisen ei pitas siihen puuttua. Just joo!! Eiko se ihme voi tapahtua koeputkessa muka?? Kyllahan jumala osaa siihenkin puuttua jos ei halua ihmeen tapahtua. Taytyy nakojaan varoa todella kenelle puhuu tasta toimenpiteesta, ettei pahota mieltaan enemman.

Anteeksi, ystavat. Oli vaan pakko purkautua jonnekin......

Edelleen mukana, uskoa ja toivoa taynna, Dreamer74
 
Sol
Tein kuitenkin nyt jo testin. Eipä siihen ilmestynyt kuin yksi viiva. Joko testi tai minä on viallinen. Epäilen, että minä :'( Lugeja on jäljellä vielä huomiseksikin, kai käytän ne... Voisiko jotenkin muka tapahtua jotain niin radikaalia, et yhtäkkiä huomenna tai perjantaina näyttäisikin plussaa. huoh.

Siis mä en jaksa, kun meillä ei edes hedelmöity aina edes siirtoon saati pakkaseen asti, aina uusi hoito. Ja näköjään ei kiinnity, ei vaikka laitettais kaksi alkiota. Kaikissa kohdissa vikaa.

Menen kohta piirtämään toisen viivan ja elän jossain fantasiamaailmassani, kuvittelen olevani raskaana ja 9kk päästä työntelen nukkea vaunuissa :headwall:

Tai sit vaan makailen sängys hetken, lähden töihin ja suuntaan johonkin tulevaan. 3.hoito toden sanoo?? Tai siis se ihmehän täs nyt tapahtuukin ja huomenna on jo kaks viivaa. Mä oon niin sinisilmäinen, et jaksan toivoa tollasiakin. En halua myöntää, en halua romahtaa.

Muokkaus: Nyt kun oikein tarkkaan syynaan testiä, niin pystyn näkemään tositosi haalean haamuviivan... Aivan hirmu järkevää kiduttaa itseään näin, mutta kuten sanottu, haluan uskoa niin kovasti, että pienikin olematon lupaus riittää siihen, etten vielä romahda täysin. Eihän tota testiä enää kuuluisi katsoakaan, mut silti.
 
Viimeksi muokattu:
Dreamer: ompa ikävä tilanne! :hug:

sol: toivotaan että siellä alkais nkymään kunnolla ne kaksi viivaa. :)

ON: 7:sta hedelmöittyneestä 4 on jakautunut normaalisti ja kaikissa lopuissa kolmessa on tumapoikkeavuus, joten ne ovat pelistä poissa. Vielä huomiseen saa jännätä tippuuko joku näistä neljästä pelistä. Toisaalta olen iloinen jo siitä jos pääsemme siirtoon mutta sitten taas toisaalta jotenkin pettynyt että noin monessa oli joku poikkeavuus ja kun vieläkin voi tapahtua mitä vain.
 
Dreamer: Mitä eiks niitä pillereitä voinutkaan alottaa normaalisti eli menkkojen alkamisen aikoihin??? Sillonhan ne normaalisti alotetaan ja kai ne ruiskutukset olis pitäny tehdä sun kierron mukaan eli ennen ovista?? Pahoittelut jos joudut odottamaan vielä kuukauden.:hug:

Sol: Harmittelut!:hug: vielä on toivoa jäljellä! Vaikka toki sen plussan olisi suonut piirtyvän jo nyt. Jospa se haamulainen muuttuisi voimakkaammaksi tulevina päivinä!!

Miranda: Mä en tajuu mistä noita solutasolla olevia ongelmia tulee jos on jo luomunakin onnistunut? Lääkärit kun tuntuu pitävän sitä semmosena asiana että olis voiton puolella jo. Ja mä oon suhtautunu IVF:ään semmosena hoitona että siinä ku panos on isompi, niin olis vähän ku "massatuotantoa" eli panokseen nähden jokaisen alkion pitäis olla suurinpiirtein normaali ja siirtokelpoinen. Jospa ne neljä olis kuitenki huippulaatua ja varmasti siirtoon pääsette, on tuossa mennyt moni asia paremmin kuin ekassa hoidossa!!!

ON: Menkat pitäis alkaa tänään, saa nähdä alkaako vai ei. Testi oli aamulla negaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tein kuitenkin nyt jo testin. Eipä siihen ilmestynyt kuin yksi viiva. Joko testi tai minä on viallinen. Epäilen, että minä :'( Lugeja on jäljellä vielä huomiseksikin, kai käytän ne... Voisiko jotenkin muka tapahtua jotain niin radikaalia, et yhtäkkiä huomenna tai perjantaina näyttäisikin plussaa. huoh.

Siis mä en jaksa, kun meillä ei edes hedelmöity aina edes siirtoon saati pakkaseen asti, aina uusi hoito. Ja näköjään ei kiinnity, ei vaikka laitettais kaksi alkiota. Kaikissa kohdissa vikaa.

Menen kohta piirtämään toisen viivan ja elän jossain fantasiamaailmassani, kuvittelen olevani raskaana ja 9kk päästä työntelen nukkea vaunuissa :headwall:

Tai sit vaan makailen sängys hetken, lähden töihin ja suuntaan johonkin tulevaan. 3.hoito toden sanoo?? Tai siis se ihmehän täs nyt tapahtuukin ja huomenna on jo kaks viivaa. Mä oon niin sinisilmäinen, et jaksan toivoa tollasiakin. En halua myöntää, en halua romahtaa.

Muokkaus: Nyt kun oikein tarkkaan syynaan testiä, niin pystyn näkemään tositosi haalean haamuviivan... Aivan hirmu järkevää kiduttaa itseään näin, mutta kuten sanottu, haluan uskoa niin kovasti, että pienikin olematon lupaus riittää siihen, etten vielä romahda täysin. Eihän tota testiä enää kuuluisi katsoakaan, mut silti.
En edes "kuulu" tähän ketjuun, mutta oli pakko tulla kommentoimaan suloisen suloista viestiäsi :heart:.

On nämä hoidot vaan mieletöntä tunteiden vuoristorataa. Meillä nyt 3 inssiä ja 1 IVF takana, eikä vielä ole plussia näkynyt. Nyt pp 7 tai jotain menossa, ja koko "ihana" piinailu menee siihen, että yrittää valmistaa itseään negaan. Vielä en ole siihen yhtään valmis, enkä nyt kauheasti nauti piinailusta kun pelkään liikaa epäonnistumista.

Hirveästi voimia ja tsemppiä teille muille piinailijoille myös tähän ketjuun, ja onnea hoitoihin!

Sol Toivottavasti tuo haamujen haamu vielä vahvistuu sulla!
 
Sol: Täällä on myös peukut pystyssä viivan vahvistumisesta! Rankkaa varmasti tuollanen epävarmuus ja arjen pyöritys kaiken häslingin keskellä.. Nytkin kun jouduit heti töihin lähtemään testin jälkeen. Ajatukset ei taatusti tahdo pysyä työasioissa. Voimia! :heart:

miranda-81: Onneks ainakin ne 4 on tähän saakka jakautunu hyvi. :) Etköhän sä siirtoon pääse, nyt peukut pystyyn senkin suhteen!

ON: Täällä clomikuuri menossa ja ens viikolla ois seurantaultra. Toivottavast näist ois jotain apua.. Viel ei oo ainakaan ollu yhtään mitää tuntemuksia tai sivuoireita näistä, vaikka 3 pilleriä oon nyt syöny. Toisaalta hyvä niin, et oon kaikilta ikäviltä haittavaikutuksilta ainakii tähän asti välttyny, mut kysymys herää, pelittääks nää mulla ollenkaan.. :confused: No se selviää ens viikolla.
 
Jensar: Joo, nämä on kyllä niin ihmeellisiä juttuja. Meille tosin ei ole tullut luomulasta aiemminkaan. Nyt vain joudutaan ihan eri sfääreissä pyörimään hoitojen suhteen, mutta syy lapsettomuuteen tällä hetkellä taitaa olla ihan eri kuin viime kerralla.

ON: Olin äsken siellä varmistus ultrassa ettei vaan hyperiä ole kehittymässä ja sain aika sekavia uutisia. Ultrassa kaikki olosuhteisiin nähden hyvin. Ei nestettä, keltarauhaset kyllä isoja. Huomenna kyllä voidaan tuon puolesta tehdä siirto. Mutta, muuten lääkärin mukaan meidän alkioden jakautuminen ei mene kuten pitäisi. Siis usemman alkion kuin 4:n olisi pitänyt jakautua. Viimeks ollut kuulemma sama homma. Hedelmöittyminen siis tapahtuu vielä hyvin,mutta siitä eteenpäin ei kaikki parasta mahdollista. Näin koneella joitain "raportteja" ja niistä käsitin että yksi mukana olevasta 4:stä alkiosta oli vain huippuluokkaa ja muut huonompia, mutta mukana kuitenkin. Sitten mahdollisia syitä miksi alkiot eivät hedelmöittymisen jälkeen jakaudu "oikein" niin lääkäri luetteli vasta-aineet, minulle kehittymässä oleva autoimmuunisairaus tai keliakian. Jos taas vika on miehen siittiöissä (siis sellainen vika jota ei voida perusspermanäytteessä todeta) niin kyse on dna:ssa oleva vika, joka siis tullut vasta nyt myöhemmin ja sen voi aiheuttaa esim. liika urheilu, tupakointi, alkoholi, huono ravinto tai yksinkertaisesti se että ikää on tullut lisää. Meillä se nyt ei ainakan ole alkoholi, eikä tupakka. Ruokavaliosta vaikea sanoa. Ymmärsin että kaikki muut on korjattavissa mutta iän tuottama dna-ketjun hajoaminen ei. :( Ja ikää ei todellakaan tarvitse olla paljon kun tällainen tulee. Meilläkin mies 30.
Lääkäri mielellään tutkisi tarkemmin meitä jollei nyt raskaus ala, ja ennenkuin siirrymme seuraavaan hoitoon. Itse en nyt tiedä tehdäänkö enempiä hoitoja mutta katsotaan. Ja toivotaan tosiaan että huomenna pääsen siirtoon. Toiveita en edes elättele että pakkaseen jäisi mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Miranda: Toivottavasti se yksi hyvä riittää!! Siirtoon asti kun edes pääsisitte olisi jo hoito periaatteessa "onnistunut". Näin taoin itse tuon asian päähäni viimeksi. Kuulostaa kyllä pelottavan arveluttavilta nuo ongelmat ja antavat esimakua siihen mitä meilläkin on varmasti tulossa. Senpä takia mua ei hoito houkuta, kun se tieto mitä voi tulla on niin lopullista. Toisaalta jos mahdollisuudet ovat erittäin heikot, on hyvä tietenkin tutkia ja tehdä kaikki mahdollinen asian hyväksi. Kukapa nyt haluaisi täysin luovuttaa:( Onko vasta-aineet sinulla vai miehellä ja onko ne siis tutkittu/tiedossa ollutta asiaa jo? Älä ainakaan luovu toivosta, hedelmällisyys on ihmeellinen asia. Sain läheltä katsoa miten siskolla todettiin ennenaikaiset vaihdevuodet, FSH pitkällä mummotasoa jo (lukema yli100) ja äkkiä olikin raskaana luomusti ennen hoitoja kera miehen sperman joka ei mitään huippua ollut sekään. Nämä ovat ihmetarinoita mutta osoittavat sen että sitkeys palkitaan. Tsemppiä ja toivotaan parasta tähän hoitoon:hug:
 
Jensar: Siis nuo lääkärin kertomat asiat olivat sellaista spekulointia mistä voisi johtua tilanteemme. Mikään ei ole varmaa vielä. Minulla kai ne vasta-aineet mahdollisesti ovat jos ovat. Mitään ei ole vielä tutkittu, koska oletuksena on ollut koko ajan että tulemme helposti raskaaksi vaikka hoidoilla kylläkin. Näin aiemmin kävi. IVF:n piti olla varma homma, mutta eipä ollutkaan. :( Tekstini yllä on sekavaa, koska ajatukseni ovat sekavat ja sain niin paljon uutta tietoa etten itsekään kaikkea ymmärrä. Kiitos tsempeistä!!! Ne ovat tärkeitä! :heart: Huomennahan selviää tämän hoidon lopputulos ja sitten katsomme eteenpäin sen mukaisesti. Seuraava ivf ei ainakaan heti ole edessä, mutta josko jossain vaiheessa kun olemme keränneet voimia lisää. Välissä sitten ehkä lisää tutkimuksia ja mahdollisesti jotain kevyempää hoitoa kuten teillä. :)
 
Jensar: Onko sinulla alkaneet menkat? Olen niin nolona ja pahoillani etten ole lainkaan pahoitellut sinulle nega testiä. Pahoitteluni :hug: . Vielä ei kuitenkaan ole kaikki menetetty jollei punaista ole näkynyt. Miten teillä jatkot? Teettekö vielä kevyempiä hoitoja ennen seuraavaa koeputkea?
 
Miranda: Ei ole vielä joten yritän sinnitellä jossain toivonhäivässä vielä. Kiitos pahoitteluista, tää mun kierto ei edes ollut nyt niin tärkeä kun oli välikierrosta kysymys. Toki jokainen ohitettu mahdollisuus aina masentaa, mulla kun niitä mahiksia niin harvoin on puuttuvan munatorven takia. Tai siis kohtahan varmaan meilläkin syy on jo jotain muuta kun puuttuva munatorvi.:| Mä en uskalla lähteä uuteen hoitoon ihan heti, pelkään ihan sikana että matto menee lopullisesti jalkojen alta, ja se on niin pirun kallista. Pitää sulatella ja todeta ensin että mistään muusta ei ole apua ja sitten katsoa ne loput järeät hoidot läpi. Kolmehan niitä hoitoja kai saa kelakorvauksella ja ne me varmaan tehdään jollain aikavälillä. Tän vuoden loppuun aion kyllä lähteä tokaan IVF:ään sen lääkekaton takia, laskeskelin just töissä tänään että se menis marras-joulukuulle jos nyt aiotaan pari clomikiertoa kattoo ensin. Nämäkin siis vaan jos mulla on jäljellä oleva munatorvi auki. Pitäis sekin tarkistaa jos niitä clomeja haluu kokeilla ja saada maksimi hyöty:rolleyes:
 
Sol
Kiitos tsempeistä ihanat :heart: Kirjoittelen sitten lisää, kun kykenen. Mutta tietäkää, että on todella tärkeää, kun jaksatte auttaa toisia. Vaikka nämä hoidot on kaikille rankkoja, niin on se vaan onni, että on kannustavia ihmisiä tukemassa :hug:
 
Sol
Tein taas testin ja tältä näytti :)



Aijaa.com - sol - 8511309.jpg

Eikö tossa nyt näykin testiviiva, eikö? Iik, voiko olla :heart: Ei oo yhtään todellinen olo. En tiedä, mitä tässä nyt tekis, ihan jollain tulisilla hiilillä meen =) Katoin, et labraan pitäis varata aika, jos verikokeisiin menis. Taidan mennä yksityiselle, en odottele kyl huomiseen enää. Mä oon niin täpinöissä, kyselin mieheltä monta kertaa, et onkotossaviiva?onkotossaviiva?onkotossaviiva? :D Aika vaalea on mut kai se lasketaan? Vähä paha sanoo, ku ei oo koskaan ikinä mitään viivoja tullu. Ja nyt tuli :heart:

Niin ja anteeksi kun oon näin omanapainen nyt, tietysti toivon, että kaikilla natsais ja menis hyvin :hug: Kyl te ymmärrätte :)
 
Viimeksi muokattu:
Tuhannesti onnea Sol!!! :flower: Voi, miten hieno viiva on testiin piirtynyt. Tulee ihan mieleen omat ajatukset reilu kuukausi sitten: mieletöntä, hämmentävää, häkellyttävää, huisin jännittävää :) Nyt mars labraan varmistamaan hieno tulos ja sitten odottelemaan varhaisultraa. Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin ja pikkuinen/ pikkuiset pysyy matkassa. Nauti ja iloitse, olet sen ansainnut! :heart:

Hattivattinen & Ihme 8+6
 
:flower: Mahtavaaaaa Sol! :flower:

Ei toi mikään haamunen ole - se on plussa!!! Ja kun tuota ensimmäistä plussaa on odotellut vähän kauemmin, niin kyllä sitä on vaikea uskoa :) (mä sitten testailinkin hartaasti ehkä noin 4-5 kertaa ennen ekaa ultraa :ashamed:)

Oon käynyt välillä kurkkimassa teidän kuulumisianne täällä. Hyvä tsemppi päällä, kyllä täältä taas lomien jälkeen alkaa plussia poksahtelemaan!

Meidän masuasukille ei kuulu kovin paljoa mitään vielä: kaks kertaa on ultrattu (1. kerta vuodon takia 6+1 ja varsinainen varhaisultra 7+5, molemmilla kerroilla sydän sykki ja kaikki vaikutti olevan ok) ja ekassa neuvolassa on käyty.

Ihan pakko kommentoida omaa piinailua sen verran, että mulla oli vaikka millasia oireita niiden kahden vuoden aikana, kun yritettiin eikä koskaan tullut plussanhaamuakaan. Sitten tuo eka IVF-tulos tuli ihan puun takaa, väkisin ja valmiiksi happamana varmasta negasta pissasin tikkuun pp12... Eli kyllä ne piinaviikot joutuu vaan piinailemaan ihan/melkeen loppuun saakka, ennen kuin tulos paljastuu (paitsi ne onnekkaat, jotka jotenkin vain tietävät onnistumisesta jo aikaisemmin - tää on niin yksilöllistä).

Mulla oikeestaan piinailu jatkuu edelleen, sillä ensi keskiviikkona on np-ultra. *Jos* siellä on kaikki hyvin, niin aion lopettaa pelkäämisen! Siihen asti varmaan osa ajasta menee piruja seinille maalaillessa... valitettavasti.

Plussapuhuria puhaltelen pinoon ja piiitkää pinnaa!

Lallaa ja Pikku-Tyyppi 11+2
 
sol: ONNEA tuhannesti!!! :heart: Tuo on ihan selvä plussa. :)

ON: Iltapäivällä on siirto tai ainakin toivon niin. Mitään ei vielä ole ainakaan ilmoitettu etteikö olisi. Uskallan kuitenkin luottaa että todella pääsen siihen kun istun lääkärin huoneessa ja lääkäri sanoo että siirto tehdään.
 
Sol
Kiitoksia paljon onnitteluista hattivattinen, Jensar, miranda, Talvitaika, Kiena, lallaa :heart: On kyllä niin epätodellinen olo, kun ihan luulin, ettei ole plussa. Mies sit kuitenkin tiesi :kiss:, et tänään näkyy plussa, ku eilen oli niin haalea :) Kävin siel yksityises labras, ja hirveen kiva, VIIKON päästä vasta saa tulokset! Lähettävät Helsinkiin. Huh, kauanko terveyskeskukses menis? No, mä tilasin sit neuvola-ajan :D ku ajattelin, et jos siel varmistuis nopeemmin. Se on jo maanantaina. Ja varhais-ultran vois varata ajan viikolle 36, soittelin siis klinikallekin ja kyselin neuvoja. Lugeja ei tarttis nyt lisää hakea, aattelin vaan ite, jos ois ollu hyväks. Varmaan testailen tässä viikonlopun aikana uusiksi vielä , jollain eri testeillä. Tarttee varmistella, et itekin uskoo :rolleyes:

miranda Toivottavasti menee/meni siirto hyvin :) Lepäilet sitten vaan, jos suinkin pystyt. Mä en ainakaan oo liikkunu juuri mitään (no kävelly ja arkijuttuja, mut en varsinaisesti urheillu) tässä vielä. No ei oo mulle vaikeeta :) Tarrasukkia kovasti :hug:

Todella paljon plussapuhureita tänne nyt vaan! Vaikka tuntuis vaikealta, niin kyllä se näköjään onni voi kohdalle osua =)

T: Sol ja onsielläjotain :heart:

ps. Taidan siirtää itseni plussanneisiin nyt, ihan outoa nähdä "oma nimi" siellä :) Mut on kyllä siistii!
 
Sol
18.8.2011

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***


Tuuli1976........ 1.IVF.............. elo kuu
Dreamer74...... 1.IVF............... syyskuu
Talvitaika......... 1.IVF............... elokuu (puntio vko 36)
83yrittäjä......... 1.IVF................syys-/lokakuu
Moto76.............1.IVF................elo-syyskuu
Kiena............... 1. IVF.............. syyskuu
elohopea.......... 1.IVF / 1.PAS... elokuu
Sartsa00.......... 3.ICSI................ .?????
Kevätkello..... ... 2.ivf................. syksy
Pollyanna.......... 2.IVF................syksy
Mimosa2011.... .2.IVF.................syksy
Ellenni.............. 1.IVF1.PAS........ elokuu
mariq............. . 2.IVF.1PAS........ elokuu
pepponen......... 2.ICSI............... viikko 41
Jensar.............. 2.IVF???............ syksy??
Miles................ 2. ICSI .......... syyskuu
Tretyttö.............?.................. .......?


*** PIINAILIJAT ***:hug:
Nimi.............Hoito...............Alkio(t)...........PP...........Testipäivä
miranda-81....2.IVF/1.ICSI........1.................0...............29.8.

***PLUSSANNEET***....................... ......................LA:heart:
Marilis...........yllätys luomuplussa.......toukokuu
Toiveissa........1.ICSI....................... .kesäkuu.............
Heidari...........1. IVF/1. PAS...............kesäkuu..............
Sinirusko........1.IVF......................... .kesäkuu.............20.2.2012
Sharona.........IVF........................... .heinäkuu.............
Millie73..........1.icsi...................... ....heinäkuu.............
lallaa77...........IVF....................... ....heinäkuu.............
hattivattinen....1.IVF....................... ..heinäkuu.............
Sol.................2.ICSI.........................elokuu.................
 
Viimeksi muokattu:
sol: ihana lukea sinun viestejäsi. Nisstä niin huokuu onni ja syystäkin! =) :heart:

Kiitos Sol ja Kiena tsempeistä!

ON: Yhden alkion siirto tehty. =) Oli kuusisoluinen, mahdollisesti jo kahdeksansoluinen siirtovaiheessa. Loput kolme olivat lopettaneet jakautumisen joten pakkaseen ei jäänyt mitään. :( Nyt pitää toivoa että tämä masussa oleva ihanuus toisi ihmeen meille! :heart:
 

Yhteistyössä