Ekaa kertaa solariumiin, vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"reija ensimmäinen"
Mulla on jalassa pelkät stringit. Ei aurinkorasvaa. Aika ensimmäisellä kerralla riippuu siitä, palatko miten herkästi -mä en oo koskaan palanut auringossa mutta olin ekalla kerralla 5 min, tokalla 7 min, sitten 10 min ja lopuksi 15 min kerrallaan.

järki käteen, mene bikineissä ja ilman aurinkorasvaa, et ole siellä edes 8 minuuttia, jos tekevät sen ohjeiden mukaan sen 1. kerran. Et voi palaa siinä ajassa. ja ajattelisit hygieniaa kun mietit menetkö bikineissä vai alasti. tiedän että solariumlaite desinfioidaan aina käytön jälkeen mutta silti.

"vieras"
Ei mitään rasvoja kannata laittaa, aloita vaikka 4 minuutilla ja desinfioi itse laite siellä olevalla nesteellä. (myös silmäsuojat! Voit huoletta olla alasti siellä.

"vieras"
En mä oo ainakaan koskaan ollut solariumissa bikinit päällä! Pelkät stringit, niin jää mahdollisimman vähän rajoja. Ja mä olen aina ollut sen maksimiajan eli 20min.

Miksi ihmeessä pitäisi näyttää mahdollisimman ruskealta? Onko rusketustarve jonkinlainen sopeutumisreaktio mamujen joukkoon?
Itsensä värjääminen solariumilla tai rusketusvalmisteilla on yhtä järkevää kuin mustille myytävä valkaisuvoide...

Yhteistyössä