Mulla oli tälle viikolle varattuna 5.5 e rahaa että saan sillä leivän ja maitoa pari litraa, niin eikös tuo meidän koululainen tarvinnut sitten sen 5 euroa just huomiseksi kouluun.
Itkuhan mulla pääsi kun sen olin antanut mutta kun ei muutakaan voinut. EN viittinyt kaataa tätä kaikkea lapsen niskaan kuitenkaan. Nyt sitten pitää jotain keksiä että saa jostain sen muutaman euron että maitoa sais etes hakea. Jauhoja on just sen verran että saan sämpylöitä tehtyä.
Turha rueta syyllistään että miten ootte päästäneet tilanteen tuohon. Tässä kuussa on ollut niin paljolla laskuja että yksinkertaisesti elämiseen on jäänyt minimaalisesti rahaa käyttöön.
Yhtäaikaa iso sähkölasku, iso hammaslääkärimaksu, koulukuvat, lasten harrastusten vakuutusmaksut, kotivakuutus, mun lääkekulut ja kahdet talvikengät oli pakko ostaa sekä parit hanskat. Siihen päälle normi laskut vielä.
Onneksi tää on vaan tän hetken ongelma ja perjantaina tullee lapsilisät. Sitten päästääkin normi rytmiin eikä oo näin tiukkaa.
Tuo työttömyyskorvaus kun ei järin suuri ole ja isännän palkka on pieni.
JA töitä olen kyllä hakenut, mutta tällä paikka kunnalla ei yksinkertaisesti niitä ole tällä hetkellä.