Eka kertaa mulla tuli itku meidän raha-asioiden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeää todella itseään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Visa ajaa velkakierteeseen! Älkää ottako!
´Joo en minäkään suosittelisi muutenkin jo rahaongelmista kärsivää ottamaan visaa, sen kanssa helposti ajatuuu huomattavasti pahempaan velkakierteeseen, jos useammin tulee tilanteita, että rahat on tiukilla.

Aloittajalle sanoisin, että tosi järkyttävä tilanne. Valitettavasti en keksi mitään, mikä voisi auttaa, toivottavasti nyt jostain edes muutama euro löytyy.

Joidenkin yksihuoltajien. Tätäkään ei pidä yleistää. Ehkä jotain suututtaa mitä aion seuraavaksi sanoa mutta välillä tuntuu että jotkut yksinhuoltajat pärjää taloudellisesti paljon paremmin kuin me perheelliset. Tiedän tapauksia joilla varaa matkustaa 2-3 kertaa vuodessa tosi kauas ja on autot ja hienot puhelimet jne. Elarit, tuet ja kiltit sukulaisetko sponssaa?

1200€/kk miinus verot ja vuokra ja laskut. Voi tätä yltäkylläisyyttä ja rahassa rypemistä :D
No mutta mulla sentään on viikkobudjetti, joka kk säästöön parin kk:n välein tuleviin laskuihin, tarjousten vahtailua ja hintavertailua. Oma valintani olla kotona alle 2v:n kanssa vaikka ero tulikin. Tuet.. noh.. se tais olla se _46€/kk_ mitä yh saa tukia enemmän? Ei tue sukulaiset mutta empä mä matkustelekkaan.

Yhteistyössä