Voi toki palstailla autoa ajaessa jos halua ajaan ensimmäisen tolppaan. Yleensä tätä tehdään muualla.Hyvä isä sentään, palstailetko autoa ajaessasi?
Niinköhän nuo ovat ravintolat ja kaupat pikkupoikien mieleen parhaita ajanviettotapoja.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi toki palstailla autoa ajaessa jos halua ajaan ensimmäisen tolppaan. Yleensä tätä tehdään muualla.Hyvä isä sentään, palstailetko autoa ajaessasi?
Niinköhän nuo ovat ravintolat ja kaupat pikkupoikien mieleen parhaita ajanviettotapoja.![]()
Olet kyllä erinomainen kieltämään ongelmasi, jopa itseltäsi. Sairaudentunnottomuus on myös yksi merkki psyyken pettämisestä.Ei ole kokemuksia maniasta eikä 2t yöunista. Toivottavasti jaksat sen kanssa!Tzemppiä!
Sinähän se kehuit ajokilsoillasi ja samaan henenvetoo tuumasit miten mistä vain voi palstailla. Miksi aina saivartelet ja käännät kaiken kritiikin toiseen osapuoleen? Etkö kestä palautetta?Voi toki palstailla autoa ajaessa jos halua ajaan ensimmäisen tolppaan. Yleensä tätä tehdään muualla.
Ei se kestä. Silti se vuodesta toiseen täällä kyselee mielipiteitä millon mihinkin asiaan ja sitten vetää herneen sieraimeen kun joku onkin eri mieltä sen kanssa.Sinähän se kehuit ajokilsoillasi ja samaan henenvetoo tuumasit miten mistä vain voi palstailla. Miksi aina saivartelet ja käännät kaiken kritiikin toiseen osapuoleen? Etkö kestä palautetta?
Eikö nykyään saa apua jos sun psyyke alkaa pettää?Olet kyllä erinomainen kieltämään ongelmasi, jopa itseltäsi. Sairaudentunnottomuus on myös yksi merkki psyyken pettämisestä.
Tietysti missä vaan voi palstailla, autossakin jos haluat tolpassa olla ja kortiton ;-)Sinähän se kehuit ajokilsoillasi ja samaan henenvetoo tuumasit miten mistä vain voi palstailla. Miksi aina saivartelet ja käännät kaiken kritiikin toiseen osapuoleen? Etkö kestä palautetta?
Eli et aja päivän aikana 1200 km:ä vaan vuorokauden. Toki varmaan tätä tarkoitit, koska sanoit, että lähdet aamulla liikkeelle. Aamu ei ole päivää...Ai että taas
Tiedättekö kun tarpeeksi aamulla aloittaa eli viideltä niin yön asti kerkee aika paljon! 1200km ajaan jopa per päivä, yleensä 400-600km 4-5krt viikossa, 400km ei ole mitään mulle.
Enkä ole palstalla aina, sanotaan niin että max 5krt kuussa ja joskus vastan vahnojen laoituksiin, se voi kätevästi tehdä mistä vaan! Lauma lapsiakin on hoidettu, ainakin viikonlopuisin mulla enemmän aika heidän kanssa, sekä mun poika käy usein mun kanssa työreissulla kun samalla illalla rentoudutaan jossain, esim kaupat+ravintolat.
Älä saivartele. Tiedät hyvin, että sinusta puhutaan.Eikö nykyään saa apua jos sun psyyke alkaa pettää?Ainakin joku huomaa jos sairaudentuunttomuuskin sulla jo.
Mitä sä muualta saat?Miks vitussa kukaan matkaisi Helsinkiiin saakka shoppaillakseen?
Kauppoja on joka kaupungissa. Helsingin nähtävyydet vain Helsingissä.
Mitä sä muualta saat?
Suomessa Helsingissäkin on Öööö kauppoja ja valikoimma pieni, puhumattakaan muualla ei ole mitään. Itse jos ostankin jotain esim vaatteet, korut, laukut niin ainoa paikka mistä löytyy edes jotain niin Helsinki, ulkomaailla enemmän shoppailen. Matka? Suomi on aika pieni ei se mikään matka ole.
Missä kukaan väitti parkin olevan 15 €/vuorokausi? Tämä oli nyt ihan sinun lukutaidotonta keksintöä. Siinä luki että päivässä voi kulua tuon verran parkkimaksuja shoppaillessa, koska eihän kukaan täysjärkinen shoppaile päivässä enempää kuin 4-5 tuntia.Missä niin halppoja parkkipaikkoja? 15,- vuorokaus?
4-5,-t on keskustassa. Itse aina heitän auton Stockalle tai Espalle, Stockalla jos on musta kortti niin melkein puolet lähtee aina ja sieltä helpommin pääse jos on tarkoitus mennä shoppailemaan. Mutta emme tiedä mitä ap halua mennä shoppailla. Kaupakeskuksissa samoja tavaroita taas mitä muuallakin, ei sen kummempaa.
Etkö sitten olet väärässä keskustelussa? :-D Kun Ap halua mennä shoppailemaan. Ja miten se taas mulle kuuluu jos ei pidä shoppailla, sehän on sun oma asiaa.Mut kato kun muiden elämä on elämää eikä shoppailua.
Mitäs sä 4ssä tunnissa ehdit?Missä kukaan väitti parkin olevan 15 €/vuorokausi? Tämä oli nyt ihan sinun lukutaidotonta keksintöä. Siinä luki että päivässä voi kulua tuon verran parkkimaksuja shoppaillessa, koska eihän kukaan täysjärkinen shoppaile päivässä enempää kuin 4-5 tuntia.
Etkö sitten olet väärässä keskustelussa? :-D Kun Ap halua mennä shoppailemaan. Ja miten se taas mulle kuuluu jos ei pidä shoppailla, sehän on sun oma asiaa.
Kerropa nyt missä kohtaa AP sanoi haluavansa shoppailla? Tämä on taas sinun omaa lukutaidotonta keksintöä. Yhdessäkään viestissä AP ei ole millään tavalla ilmaissut aikovansa shoppailla. Menepä muualle trollaamaan.Etkö sitten olet väärässä keskustelussa? :-D Kun Ap halua mennä shoppailemaan. Ja miten se taas mulle kuuluu jos ei pidä shoppailla, sehän on sun oma asiaa.
Käyt kaupoissa, joissa on huono palvelu. Minä selviydyn ruokaostoksista puolessa tunnissa, ja yksikään kauppa, jossa kestää neljä tuntia, ei varmasti saa minulta senttiäkään. Elämälläni on muutakin tarkoitusta kuin kaupassa oleskelu.Mitäs sä 4ssä tunnissa ehdit?Mulla menee pelkästään ruokakaupassa 2t + matkat eli 3t, onneksi teen viikon ruoat. Jossain Louis Vuittonissa menee 4t ja enemmänkin. Jos tarkoitus lähteä ostamaan paljon niin menen heti aamusta enkä kuitenkaan ehdi saada kaikkia, mutta yleensä niin käy ulkomaailla vain. Hki:ssä max 8t, koska myös käyn kahviloissa tai shampanjan otan jossain. Mutta jokainen shoppailee tyylillään.