Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietysti kävin. Ajaan jo töidenkin takia jopa 1200km päivässä, Hkissä olen joka viikko 2-5krt viikossa ainakin...Oletko itse käynyt Savossa?
Miten Helsingissä olo liittyy Savoon?Tietysti kävin. Ajaan jo töidenkin takia jopa 1200km päivässä, Hkissä olen joka viikko 2-5krt viikossa ainakin...
Suuresti ihmettelen miten voi asua Suomessa ja Hkiin mennä ensimmäistä kerta, kuinka se on mahdollista edes? Savo kun on aika lähellä kans.....Miten Helsingissä olo liittyy Savoon?
Siis olet ajanut läpi?Tietysti kävin. Ajaan jo töidenkin takia jopa 1200km päivässä, Hkissä olen joka viikko 2-5krt viikossa ainakin...
Miksi pitäisi käydä Helsingissä jos ei ole mitään asiaa sinne? Miksi on niin vaikea tajuta tuollaista asiaa?Suuresti ihmettelen miten voi asua Suomessa ja Hkiin mennä ensimmäistä kerta, kuinka se on mahdollista edes? Savo kun on aika lähellä kans.....
Mitä ihmettä tuossa on? Ei moni helsinkiläinenkään ole käynyt Kuopiossa tai Varkaudessa, puhumattakaan monesta muusta paikasta.Siis oot savolainen etkä ikinä ollut Helsingissä?
Miks se, että joku ei oo käynyt Helsingissä koskaan ois joku ihme? En mäkään ole käynyt esimerkiksi Kuhmoasa koskaan, vaikka Suomessa asunkin ja liikun välillä paljonkin. Jos ei oo johonkin kaupunkiin/paikkaan mitään asiaa, miksi mennä turhaan...Suuresti ihmettelen miten voi asua Suomessa ja Hkiin mennä ensimmäistä kerta, kuinka se on mahdollista edes? Savo kun on aika lähellä kans.....
Millanna on ihme, ajaa päivittäin 1200km ja silti kerkiää täällä länkyttää paskaa päivät pitkä sekä käydä 5 kertaa viikossa hesassa![]()
Päivässä ja päivittäin on kaksi eri asiaa. Kun sanoo ajavansa päivässä, ei se tarkoita joka päivä. Jos sanoisi päivittäin, tarkoittaisi se joka päivä. Kirjoitti myös 2-5 kertaa viikossa, ei 5 kertaa viikossa.
Ei se silti ajele 1200km päivässä, vaikka kuinka saivartelisit.
Miks ei voi ajaa?Ei se silti ajele 1200km päivässä, vaikka kuinka saivartelisit.
Päivässä ei pysty ajamaan 1200 kilometriä, varsinkaan, jos tekee jotakin muutakin. Vuorokaudessa kylläkin...Miks ei voi ajaa?
Oon ajanut 1500km 15 tunnissa monta kertaa ja tankannut autonkin siihen samaan aikaan.Päivässä ei pysty ajamaan 1200 kilometriä, varsinkaan, jos tekee jotakin muutakin. Vuorokaudessa kylläkin...
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mistä-mihin? Jossain ulkomailla? Kilparadalla? Suomessa tuohon ei nimittäin nopeusrajoitusten puitteissa pysty ellei sitten aja edestakaisin moottoritietäOon ajanut 1500km 15 tunnissa monta kertaa ja tankannut autonkin siihen samaan aikaan.
Täällä P Amerikassa.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mistä-mihin? Jossain ulkomailla? Kilparadalla? Suomessa tuohon ei nimittäin nopeusrajoitusten puitteissa pysty ellei sitten aja edestakaisin moottoritietä
Manian kourissa sitä jaksaa vaikka mitä ja parin tunnin yöunilla.Ai että taas
Tiedättekö kun tarpeeksi aamulla aloittaa eli viideltä niin yön asti kerkee aika paljon! 1200km ajaan jopa per päivä, yleensä 400-600km 4-5krt viikossa, 400km ei ole mitään mulle.
Enkä ole palstalla aina, sanotaan niin että max 5krt kuussa ja joskus vastan vahnojen laoituksiin, se voi kätevästi tehdä mistä vaan! Lauma lapsiakin on hoidettu, ainakin viikonlopuisin mulla enemmän aika heidän kanssa, sekä mun poika käy usein mun kanssa työreissulla kun samalla illalla rentoudutaan jossain, esim kaupat+ravintolat.
Hyvä isä sentään, palstailetko autoa ajaessasi?Ai että taas
Tiedättekö kun tarpeeksi aamulla aloittaa eli viideltä niin yön asti kerkee aika paljon! 1200km ajaan jopa per päivä, yleensä 400-600km 4-5krt viikossa, 400km ei ole mitään mulle.
Enkä ole palstalla aina, sanotaan niin että max 5krt kuussa ja joskus vastan vahnojen laoituksiin, se voi kätevästi tehdä mistä vaan! Lauma lapsiakin on hoidettu, ainakin viikonlopuisin mulla enemmän aika heidän kanssa, sekä mun poika käy usein mun kanssa työreissulla kun samalla illalla rentoudutaan jossain, esim kaupat+ravintolat.
Todella rentouttavaa istua neljä tuntia autossa jonka jälkeen pääsee shoppailee ja ravintolaan syömään, niinkuin nuoren pojan mielestä. Sen ikäisen pitäis juosta ympyrää ja istua rapakossaAi että taas
Valitettavasti on rentoutuvaTodella rentouttavaa istua neljä tuntia autossa jonka jälkeen pääsee shoppailee ja ravintolaan syömään, niinkuin nuoren pojan mielestä. Sen ikäisen pitäis juosta ympyrää ja istua rapakossa
Ei ole kokemuksia maniasta eikä 2t yöunista. Toivottavasti jaksat sen kanssa!Manian kourissa sitä jaksaa vaikka mitä ja parin tunnin yöunilla.