Eka kertaa Helsinkiin, vinkkejä kiitos !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suuresti ihmettelen miten voi asua Suomessa ja Hkiin mennä ensimmäistä kerta, kuinka se on mahdollista edes? Savo kun on aika lähellä kans.....
Miksi pitäisi käydä Helsingissä jos ei ole mitään asiaa sinne? Miksi on niin vaikea tajuta tuollaista asiaa?

Itse en ole Savosta ja olen käynyt Helsingissä useamman kerran, mutta tajuan ettei kaikki ole. Eikä mun tarvitse sitä suureen ääneen ihmetellä.

Suuresti ihmettelen miten voi asua Suomessa ja Hkiin mennä ensimmäistä kerta, kuinka se on mahdollista edes? Savo kun on aika lähellä kans.....
Miks se, että joku ei oo käynyt Helsingissä koskaan ois joku ihme? En mäkään ole käynyt esimerkiksi Kuhmoasa koskaan, vaikka Suomessa asunkin ja liikun välillä paljonkin. Jos ei oo johonkin kaupunkiin/paikkaan mitään asiaa, miksi mennä turhaan...

Hotelli AVA, ilmainen parkki ja edullinen hotelli, suosittelen! Vierestä pääsee ratikalla tai busseilla helposti ja nopeasti keskustaan. Tykkään myös kun on ekologinen.

Ai että taas :D
Tiedättekö kun tarpeeksi aamulla aloittaa eli viideltä niin yön asti kerkee aika paljon! 1200km ajaan jopa per päivä, yleensä 400-600km 4-5krt viikossa, 400km ei ole mitään mulle.
Enkä ole palstalla aina, sanotaan niin että max 5krt kuussa ja joskus vastan vahnojen laoituksiin, se voi kätevästi tehdä mistä vaan! Lauma lapsiakin on hoidettu, ainakin viikonlopuisin mulla enemmän aika heidän kanssa, sekä mun poika käy usein mun kanssa työreissulla kun samalla illalla rentoudutaan jossain, esim kaupat+ravintolat.

Tiedättekö kun tarpeeksi aamulla aloittaa eli viideltä niin yön asti kerkee aika paljon! 1200km ajaan jopa per päivä, yleensä 400-600km 4-5krt viikossa, 400km ei ole mitään mulle.
Enkä ole palstalla aina, sanotaan niin että max 5krt kuussa ja joskus vastan vahnojen laoituksiin, se voi kätevästi tehdä mistä vaan! Lauma lapsiakin on hoidettu, ainakin viikonlopuisin mulla enemmän aika heidän kanssa, sekä mun poika käy usein mun kanssa työreissulla kun samalla illalla rentoudutaan jossain, esim kaupat+ravintolat.
Manian kourissa sitä jaksaa vaikka mitä ja parin tunnin yöunilla.

Hyvä isä sentään, palstailetko autoa ajaessasi? :eek:

Niinköhän nuo ovat ravintolat ja kaupat pikkupoikien mieleen parhaita ajanviettotapoja. (n)

Todella rentouttavaa istua neljä tuntia autossa jonka jälkeen pääsee shoppailee ja ravintolaan syömään, niinkuin nuoren pojan mielestä. Sen ikäisen pitäis juosta ympyrää ja istua rapakossa

Todella rentouttavaa istua neljä tuntia autossa jonka jälkeen pääsee shoppailee ja ravintolaan syömään, niinkuin nuoren pojan mielestä. Sen ikäisen pitäis juosta ympyrää ja istua rapakossa
Valitettavasti on rentoutuva :p! Hullu niin kuin äitikin, tykkää olla autossa, matkoilla ja shoppailu on paras, ulos muuten hankala tätä lasta saada. Rakastaa jopa poseraa ja kysyy että otan valokuvia jos saa jotain kivaa:X3:.

Yhteistyössä