X
xxpp
Vieras
Kaupassa kuultua, että ylpeiltiin A:n papereilla. Oma tytär oli kirjoittanut ja on aina ollut niin älykäs. Aika kaukana älykkäästä taitaa olla!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laudatur
Eximia cum laude
Magna cum laude
Cum laude
B en muista nyt koko nimää
Approbatur
Improbatur
I on hylätty ja siitä eteenpäin voi ikään kuin ajatella koulunumeroin, B = 5, L=10 jne...
jenkeissa on kaikki parasta, tai ainakin parempaa.eikös jenkeissä ainakin A ole paras? jos vaikka sekoittavat siihen.
Himskatti kun aikanaan kirjoitin ei ollut edes tuota E:tä se tuli vasta seuraavana vuonna. Kyllä tympi kun pari ainetta lähti heikkona L:nä ja palasi lautakunnasta vahvana M:nä. Tai ei se muuten harmittanut kuin pääsykokeissa joissa seuraavana vuonna kirjoittaneet sai paremmat pisteet tuolla E:llään kuin minä vahvalla M:llä. Eihän noilla arvosanoilla oikesti ole muuta arvoa kuin että ne voi helpottaa tai vaikeuttaa pääsyä haluamaansa jatko-opiskelupaikkaan.
Vieläköhän jenkeissä on A,B,C,D,ja F, joista A paras ja F=hylätty.
Kaupassa kuultua, että ylpeiltiin A:n papereilla. Oma tytär oli kirjoittanut ja on aina ollut niin älykäs. Aika kaukana älykkäästä taitaa olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23911661:B on Lubender. Mun pari sukulaista luuli mun B:itä älliksi. En viittiny korjata![]()