Enpä tiedä mitä tekisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
kun ei kiinnosta sitten yhtään nykyinen työpaikka!! Olen ollut samalla työnantajalla useita vuosia, ja nyt tökkii ja pahasti. Työpaikassa ei ole mitään huonoa, mutta itsellä kiinnostusta ei vain ole tarpeeksi. Opiskelemaan ei ole varaa lähteä ja nykyisillä papereilla ei alaa vaihdeta. Eniten tekisi mieli jäädä kotiin lasten kanssa, mutta hekin ovat jo "niin isoja" ettei sekään luonaa. Enpä tiedä, tosi rasittava tilanne... :( Vaikka tiedän että tänä päivänä pitäisi olla tosi kiitollinen että on töitä...

Tiedän tunteen! Ehdin olla vuoden töissä ja alkoi jo tuntumaan,että ei oo mun paikka.Sitten sain onneksi jäähä äitiys-ja hoitovapaille ja nyt kun olen pikkuhiljaa palaillut (muutama tunti viikossa) niin ei tunnu enää niin leipäännyttävälle hommalle.Vielä.Saa nähdä miten pian alkaa taas kyllästyttään sitten kun täyttä päivää alkaa tekemään... Opiskelemaan en enää haluaisi eikä tän alan töitä näiltä seuduilta oikein saa =/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Helpottaako yhtään jos paljastan erään asian? Suurin osa ihmisistä tekee työtä palkan takia, ei siksi että rakastaisi työtään.

oletpa sinä fiksu... kas kun en tota tiennyt... no anteeksi vaan kovasti jos tänne kirjoitin ajatuksiani, en tee sitä virhettä enään uudestaan, niin pääset sinäkin helpommalla!!!

Kumpi tökkii enemmän: ala vai ko työpaikka? Jos työpaikka, voisit koittaa ruveta katselemaan toista työpaikkaa. Tosin nyt voi olla aika huonot mahdollisuudet työpaikan vaihtamiseen, mutta aina kannattaa kuitenkin kokeilla.

Hei mulla sama ongelma, työnteko tökkii pahasti haluaisin vain olla ja tehdä kaikenlaista muuta kivaa ku olla töissä 6 pvä viikossa:D harmi, kun vapaa-aikaa ei enää ole samalla tavalla kun ennen, kun aina pitää olla lähdössä johonkin suuntaan . prkle. :D