Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="UTelias";27662984]Data... kysyn uudestaan... Onko Astrolabe mielestäsi maailman kaunein nainen? Rehellisesti.[/QUOTE]

Mun mielestä mun mies on maailman kaunein ja ihanin. Etkö sä ole ollut niin onnekas että olisit löytänyt tosi rakkautta?

[QUOTE="vieras";27662993]Hei, ei tuommoista saa kysyä keneltäkään. Vastaa siihen niin tai näin, sen saa rääpityksi niin, että kohteelle voi tulla paha mieli. Vähän jotain rajaa näihin uteluihin, kiitos.[/QUOTE]

Tai sitten muille tulee...

Siksi utelias
[QUOTE="vieras";27662993]Hei, ei tuommoista saa kysyä keneltäkään. Vastaa siihen niin tai näin, sen saa rääpityksi niin, että kohteelle voi tulla paha mieli. Vähän jotain rajaa näihin uteluihin, kiitos.[/QUOTE]

Itse Data ylempänä hehkutti, että Astrolabe on TÄYDELLINEN...

Miksei saisi kysyä?

Koska se, joka tietää, mitä on, kun rakastaa jotakuta, tietää, ettei pelkkä "ulkoinen kauneus" merkitse mitään.

Se on jotain muuta. Eleissä, hymyssä, tavassa sipaista nenää... <3

"vieras"
Miksei saisi kysyä?

Koska se, joka tietää, mitä on, kun rakastaa jotakuta, tietää, ettei pelkkä "ulkoinen kauneus" merkitse mitään.

Se on jotain muuta. Eleissä, hymyssä, tavassa sipaista nenää... <3
Tarkoitan, että mitä me ulkopuoliset ollaan tuollaista utelemaan, koska sen vastauksen saa väänneltyä vaikka miksi, kun tämän palstan tuntee.

Meiän muksut viihtyvät toistensa seurassa erinomaisesti. Ei ole harvinaista löytää kolmea, neljää samasta sängystä kun ovat kutsuneet toisensa samaan makkariin. Min tytöt ovat päässeet 1-2 kertaa kuussa stadiin isovanhemmille ja kavereita näkemään. Joskus kaikki viisi lähteneet mummilaan. Lapset ovat sopeutuneet tänne paremmin kuin uskalsin toivoa.

Kukaan tutuistamme tai suvuistamme ei ole esittänyt liitolle vastaväitteitä tai epäilyksiä. Ei edes lääkärimme ehdottanut odottamista ennen vauvan alulle laittamista. Olen onnellinen. Asuinpaikka ei ole ihanteellinen, mutta ei myöskään loppuelämäksi sementoitu ja kyllä mulla ulkomaanreissu lopputalvesta tiedossa jo. Ilman Dataa olisi olo surkeampi kuin mitä hänen kanssaan täällä maalla.

• Tykkää
Reactions: Data
Ohhoh
Olen astron aiemmista viesteistä käsittänyt, että hän olisi ollut aikeissa jättää lapset Helsinkiin, mutta suostui ottamaan heidät mukaansa kun lapset niin halusivat. Että olisi lähtenyt luoksesi joka tapauksessa, vaikka ilman lapsia. Tämän käsitin niin, että sinä menet lastensa edelle.
Kappas etteivät Data tai Astro kommentoineet tätä

[QUOTE="vieras";27662674]Ymmärrän, mutta lisäksi olen ollut huomaavani lievää sovinismia ja ylimielistä machoilua.
Mutta mikäs siinä, monet naiset pitävät siitä, että mies uskaltaa olla perheen pää.
Se vain hieman yllätti, kun muistelen palstapersoonaasi ennen tätä avioliittoa.[/QUOTE]

Sovinismista en tiedä mutta ylimielisyyttä et varmaan ole vain huomannut ennemmin. Ei ole salaisuus että olen pitänyt itseäni aina arvossa, siksi minua on vaikea provosoida. En vain alenna muita, joten siksi ei haittaa että arvostan itseäni.

Olen astron aiemmista viesteistä käsittänyt, että hän olisi ollut aikeissa jättää lapset Helsinkiin, mutta suostui ottamaan heidät mukaansa kun lapset niin halusivat. Että olisi lähtenyt luoksesi joka tapauksessa, vaikka ilman lapsia. Tämän käsitin niin, että sinä menet lastensa edelle.

Eihän nämä asiat tietenkään minulle kuulu, enkä yleensä todellakaan ole kovin kiinnostunut muiden asioista, mutta mua vaan tämä asia järkytti kovasti lasten puolesta kun jotain astron kommentteja luin aiheesta. Mutta ehkä käsitin jotain väärin. Ja kuten sanottu, hienoa että saavat kuitenkin äitinsä lähellä olla.
Mie ajattelin lasteni parasta. He olisivat jääneet äitini luo, joka asunut vuosia kanssamme ja ollut kiinteä osa perhettä, kuin se toinen vanhempi. En ylläpidä kuvitelmaa, että biologinen äitiyteni tekisi minusta ylivertaisen huoltajan joka tilanteessa. Tarkoitus oli siis tarjota lapsille mahis pitää elämänsä mahdollisimman muuttumattomana.

Lapset harkitsivat asiaa ja me aikuiset mietimme. Päädyimme siihen, että lapsille mahis käydä Helsingissä usein ja viettää arkea täällä koko perheen kanssa. Mm. paikalliset koulumahdollisuudet avittivat päätöstä. Vain palstalla lastensa puhdasta absoluuttista parasta ajatteleva leimataan potentiaaliseksi hylkääjäksi.

Viimeksi muokattu:
Tiedän, että en ole kummoisen näköinen. Tämän olen oppinut hyvin varhain ja se iskostttu vuosien toiston kautta päähäni. Oletan, ettei Data ole kanssani ulkoisen pintani tähden.
Kauneutesi on paljon syvempää eikä se katoa kun vanhenet :heart:

Sitä paitsi jo jo yleisen mittapuun mukaan olet kaunis, et pelkästään minun silmissäni.

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Tiedän, että en ole kummoisen näköinen. Tämän olen oppinut hyvin varhain ja se iskostttu vuosien toiston kautta päähäni. Oletan, ettei Data ole kanssani ulkoisen pintani tähden.
Kukaan ei ole täydellisen näköinen kaikille, mutta joku on jollekin. Ei kai kaikkia miellyttävä ulkonäkö ole edellytys seurustelulle? Eipä täällä montaa paria olisi...

utelias vieras
Mie ajattelin lasteni parasta. He olisivat jääneet äitini luo, joka asunut vuosia kanssamme ja ollut kiinteä osa perhettä, kuin se toinen vanhempi. En ylläpidä kuvitelmaa, että biologinen äitiyteni tekisi minusta ylivertaisen huoltajan joka tilanteessa. Tarkoitus oli siis tarjota lapsille mahis pitää elämänsä mahdollisimman muuttumattomana.

Lapset harkitsivat asiaa ja me aikuiset mietimme. Päädyimme siihen, että lapsille mahis käydä Helsingissä usein ja viettää arkea täällä koko perheen kanssa. Mm. paikalliset koulumahdollisuudet avittivat päätöstä. Vain palstalla lastensa puhdasta absoluuttista parasta ajatteleva leimataan potentiaaliseksi hylkääjäksi.
Niin... mutta toki vaihtoehtona olisi myös ollut siun jäädä lasten kanssa Helsinkiin. Eiköhän se olisi ollut puhtaasti absoluuttisesti parempaa verrattuna siihen että olisivat ilman sinua jääneet Helsinkiin? No mutta varmasti kaikista parhain nyt kun saavat olla kanssasi ja saivat myös uusia kivoja sisaruksia, ovat sopeutuneet hyvin jne.

utelias vieras
Niin... mutta toki vaihtoehtona olisi myös ollut siun jäädä lasten kanssa Helsinkiin. Eiköhän se olisi ollut puhtaasti absoluuttisesti parempaa verrattuna siihen että olisivat ilman sinua jääneet Helsinkiin? No mutta varmasti kaikista parhain nyt kun saavat olla kanssasi ja saivat myös uusia kivoja sisaruksia, ovat sopeutuneet hyvin jne.
Siis puhtaasti absoluuttisesti parempaa LAPSIA AJATELLEN.

[QUOTE="Vieras";27663100]Mun mielestä astro on nätti. Ei mikään tylsä tusinablondi, kuten esim. mä. Ulkonäkö säilyy loppuun asti astolla.[/QUOTE]

Tässä olen samaa mieltä. Hän ikääntyy arvokkaasti mutta uskoisin että säilyttäen luonteen nuorekkuuden.

Yhteistyössä