Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
"mhm"
Miksi odottaa? Toinen tosiaan voi kuolla tai terveys pettää. Kyllä vituttaisi, jos ei olisi elänyt elämäänsä täysilä, vaan peläten mitä muut ajattelevat.
Miksi ei odottaa?
Toiseen voi rauhassa tutustua. Varsinkin kun on jo ennestään liuta lapsia.

Kaikkea voi tapahtua mutta eiköhän se puolison kuolema harmittaisi ihan yhtä paljon vaikka olisi rauhassa edettykin.

[QUOTE="mhm";27662476]Miksi ei odottaa?
Toiseen voi rauhassa tutustua. Varsinkin kun on jo ennestään liuta lapsia.

Kaikkea voi tapahtua mutta eiköhän se puolison kuolema harmittaisi ihan yhtä paljon vaikka olisi rauhassa edettykin.[/QUOTE]

Noin kai minäkin ajattelin ennen, kun törmäsin siihen mieheen joka kolahti ihan heti ja täysillä. Ja ei, lapsia ei tehdä, mutta kimpassa pysytään ja tiiviisti. Joskus sen vaan tietää. Sen, että toinen on se oikea :)

[QUOTE="anne";27662428]Miksi olisin kateellinen?hyvä parisuhde,uusi talo,terveet lapset,hyvä työ yms.[/QUOTE]

Ja asenne katkra ja negatiivinen?
Jälkimmäinen näkyy ja kuuluu palstalla, käsityksesi elämästäsi sen sijaan vain vahvistamaton väite joka ristiriidassa näkyvän ja kuuluvan kanssa. Jostain "oudosta syystä" ihmiset uskovat enemmän siihen mitä näkevät kuin siihen, mitä sanot näkymässä olevan?

• Tykkää
Reactions: Data
"hohhoh"
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön2;27662304:
Joo, ja astro-aseksuaalista tulikin sitten kyltymätön nymfo. :D Kyllä nää palstajutut on niiiin viihdyttäviä. :D
jep, tätä mäkin oon naureskellut. Vaan tokihan se hivelee miehistä itsetuntoa kun frigidinkin saa himoitsemaan. :D

"mhm"
Noin kai minäkin ajattelin ennen, kun törmäsin siihen mieheen joka kolahti ihan heti ja täysillä. Ja ei, lapsia ei tehdä, mutta kimpassa pysytään ja tiiviisti. Joskus sen vaan tietää. Sen, että toinen on se oikea :)
Minä myös olen aina kokenut mieheni olevan se oikea, mutta en mä halunnut heti yhteen muuttaa. Vaikka ikävä erossa olikin kova, tahdoin tutustua rauhassa.
Reilun vuoden kuluttua sitten yhteen muutettiin, kihloihin mentiin ja 5 v seurustelupäivänä häät.
Lapsi tuli vuoden myöhemmin. Hyvin onnellisia ollaan tällä tahdilla oltu kuitenkin.

Varsinkin jos on sorttia jonka mielipiteet vaihtuu nopsaan, ei kannattaisi alkuhuumassa tehdä kaikkea.

Mutta kun!

Toiset vaan ovat nopeampia. Toisella kestää jäätelöpuikon valitseminenkin niin kauan, että toinen on ehtinyt hotkaista jo litran sinä aikana.

Erilaisia ihmisiä, erilaisia toimintamalleja.

Mutta miksi väheksyä ja haukkua erilaisia kuin omansa?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
"mhm"
Mutta kun!

Toiset vaan ovat nopeampia. Toisella kestää jäätelöpuikon valitseminenkin niin kauan, että toinen on ehtinyt hotkaista jo litran sinä aikana.

Erilaisia ihmisiä, erilaisia toimintamalleja.

Mutta miski väheksyä ja haukkua erilaisia kuin omansa?
Minä en ole ikinä väheksynyt tai haukkunut kumpaakaan osapuolta.
Olen vain esittänyt kysymyksen kiireestä.

Minusta vaan isot asiat ovat odottamisen arvoisia, paljon näkee näitä tapauksia joissa on menty liian nopeasti ja sitten ei olla tunnettu toista niin hyvin kun luultiin.

[QUOTE="mhm";27662507]
Varsinkin jos on sorttia jonka mielipiteet vaihtuu nopsaan, ei kannattaisi alkuhuumassa tehdä kaikkea.[/QUOTE]

Se että toimii nopeasti ei tarkoita että mielipiteet vaihtuisivat nopeasti.

---
Mun mielestä nopea toiminta on olemassa olevia lapsia kohtaan kohtuutonta. Hei, äiti/isi löysi uuden, hei me muutetaan yhteen, hei me mennään naimisiin, hei te saatte uuden sisaruksen....

Mun mielestä nopea toiminta on olemassa olevia lapsia kohtaan kohtuutonta. Hei, äiti/isi löysi uuden, hei me muutetaan yhteen, hei me mennään naimisiin, hei te saatte uuden sisaruksen....
Niinno. Mä tapasin ton mun miehen melko tarkkaan vuosi sitten. Mun lapset tutustuivat urooseen mekein heti, miehen lapset muhun kesällä. Tänään koko poppoo on ensi kertaa yhdessä. Mutta! Jo puolisen vuotta ovat mun tyttäreni toivoneet itselleen uutta pikkusisarusta. (turhaan, turhaan, yhteisiä ei tehdä)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27662204]"oli paljon parempi kuin odotin" "täydellinen niin seksuaalisesti kuin muutenkin" Siis wtf?! Ottaako joku noi tosiaan kehuina? Vähän sellainen mail order bride meininki. Tai home delivery whore :D Jestas, ihan ku astro olisi joku tuote jotain tarvetta varten jonka testasit ja yllätyit positiivisesti. Ja astro vaan on niin kiitollinen et epätoivoisen etsinnän jälkeen joku hänet huoli. Täydennätte siis toisianne. Homma kestää tasan niin kauan kun astro on läheisriippuvainen ja data saa tarpeensa tyydytettyä. Mun veikkaus on hautaan asti.[/QUOTE]

Vähän samaan suuntaan oon funtsinut tota heidän suhteensa dynamiikkaa.
Datahan oli niiiin rakastettava aiemmin, nyt on alkanut ilmetä pientä säröä täydellisessä palstajulkisivussa.

[QUOTE="vieras";27662616]Vähän samaan suuntaan oon funtsinut tota heidän suhteensa dynamiikkaa.
Datahan oli niiiin rakastettava aiemmin, nyt on alkanut ilmetä pientä säröä täydellisessä palstajulkisivussa.[/QUOTE]

Olen ollut oma itseni silloin ja nyt. En ole rakastettava silloin kun läheisiäni loukataan, ennen sitä ei ole tehty täällä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
Olen ollut oma itseni silloin ja nyt. En ole rakastettava silloin kun läheisiäni loukataan, ennen sitä ei ole tehty täällä.
Ymmärrän, mutta lisäksi olen ollut huomaavani lievää sovinismia ja ylimielistä machoilua.
Mutta mikäs siinä, monet naiset pitävät siitä, että mies uskaltaa olla perheen pää.
Se vain hieman yllätti, kun muistelen palstapersoonaasi ennen tätä avioliittoa.

Mitä kaikkea lasten elämässä on muuttunut teidän naimisiinmenonne jälkeen?
Erityisesti kiinnostaa Astrolaben lasten kannalta, koska heillähän vaihtui asuinpaikkakin paljon kauemmaksi, vaikka muistan astrolaben moneen kertaan kirjoitelleen, ettei koskaan muuta Helsingistä, koska lapsilla hyvät koulut jne. Ja HETI pyörsi päätöksensä ja muutti toiselle puolelle Suomea.

Miten Datan lasten äiti tulee toimeen astrolaben kanssa?

Mitä kaikkea lasten elämässä on muuttunut teidän naimisiinmenonne jälkeen?
Erityisesti kiinnostaa Astrolaben lasten kannalta, koska heillähän vaihtui asuinpaikkakin paljon kauemmaksi, vaikka muistan astrolaben moneen kertaan kirjoitelleen, ettei koskaan muuta Helsingistä, koska lapsilla hyvät koulut jne. Ja HETI pyörsi päätöksensä ja muutti toiselle puolelle Suomea.

Miten Datan lasten äiti tulee toimeen astrolaben kanssa?
Lapset ovat sopeutuneet ihmeen hyvin. Odotin uusperhekuvioiden olevan hankalia, mutta ilmeisesti lapset viettävät keskenään vielä tutustumisaikaa. Voi olla että isompia hankaluuksia ei tule, mutta voi olla että niitä tulee vasta vuoden päästä.

Exäni tulee hyvin toimeen astrolaben kanssa, tuossa välissä astrolaben lapset olivat siellä yökylässä.

vieras sivusta
Lapset ovat sopeutuneet ihmeen hyvin. Odotin uusperhekuvioiden olevan hankalia, mutta ilmeisesti lapset viettävät keskenään vielä tutustumisaikaa. Voi olla että isompia hankaluuksia ei tule, mutta voi olla että niitä tulee vasta vuoden päästä.

Exäni tulee hyvin toimeen astrolaben kanssa, tuossa välissä astrolaben lapset olivat siellä yökylässä.
Mukava kuulla!

Yhteistyössä