Toinen vaihtoehto on vielä pahempi, silloinhan ihminen olisi vain ilkeä...JOS on hyvä parisuhde, ymmärtää toistenkin onnen.
Toinen vaihtoehto on vielä pahempi, silloinhan ihminen olisi vain ilkeä...JOS on hyvä parisuhde, ymmärtää toistenkin onnen.
Miksi ei odottaa?Miksi odottaa? Toinen tosiaan voi kuolla tai terveys pettää. Kyllä vituttaisi, jos ei olisi elänyt elämäänsä täysilä, vaan peläten mitä muut ajattelevat.
jep, tätä mäkin oon naureskellut. Vaan tokihan se hivelee miehistä itsetuntoa kun frigidinkin saa himoitsemaan.Alkuperäinen kirjoittaja nimetön2;27662304:Joo, ja astro-aseksuaalista tulikin sitten kyltymätön nymfo. Kyllä nää palstajutut on niiiin viihdyttäviä.
Minä myös olen aina kokenut mieheni olevan se oikea, mutta en mä halunnut heti yhteen muuttaa. Vaikka ikävä erossa olikin kova, tahdoin tutustua rauhassa.Noin kai minäkin ajattelin ennen, kun törmäsin siihen mieheen joka kolahti ihan heti ja täysillä. Ja ei, lapsia ei tehdä, mutta kimpassa pysytään ja tiiviisti. Joskus sen vaan tietää. Sen, että toinen on se oikea
Minä en ole ikinä väheksynyt tai haukkunut kumpaakaan osapuolta.Mutta kun!
Toiset vaan ovat nopeampia. Toisella kestää jäätelöpuikon valitseminenkin niin kauan, että toinen on ehtinyt hotkaista jo litran sinä aikana.
Erilaisia ihmisiä, erilaisia toimintamalleja.
Mutta miski väheksyä ja haukkua erilaisia kuin omansa?
Astrollako ei ole vaihtunut?Se että toimii nopeasti ei tarkoita että mielipiteet vaihtuisivat nopeasti.
On toki, silti pidän tuota turvallisempana tapana, harva kuitenkaan hedelmällisen iän ohi odottelee.Ja sitten on nitä tapauksia, kun notkutaan yhdessä kymmenen vuotta ja sit todetaan ettei sovitukaan yhteen ja hedelmällinen ikä on jo ohi ja...
Niinno. Mä tapasin ton mun miehen melko tarkkaan vuosi sitten. Mun lapset tutustuivat urooseen mekein heti, miehen lapset muhun kesällä. Tänään koko poppoo on ensi kertaa yhdessä. Mutta! Jo puolisen vuotta ovat mun tyttäreni toivoneet itselleen uutta pikkusisarusta. (turhaan, turhaan, yhteisiä ei tehdä)Mun mielestä nopea toiminta on olemassa olevia lapsia kohtaan kohtuutonta. Hei, äiti/isi löysi uuden, hei me muutetaan yhteen, hei me mennään naimisiin, hei te saatte uuden sisaruksen....
Ymmärrän, mutta lisäksi olen ollut huomaavani lievää sovinismia ja ylimielistä machoilua.Olen ollut oma itseni silloin ja nyt. En ole rakastettava silloin kun läheisiäni loukataan, ennen sitä ei ole tehty täällä.
Lapset ovat sopeutuneet ihmeen hyvin. Odotin uusperhekuvioiden olevan hankalia, mutta ilmeisesti lapset viettävät keskenään vielä tutustumisaikaa. Voi olla että isompia hankaluuksia ei tule, mutta voi olla että niitä tulee vasta vuoden päästä.Mitä kaikkea lasten elämässä on muuttunut teidän naimisiinmenonne jälkeen?
Erityisesti kiinnostaa Astrolaben lasten kannalta, koska heillähän vaihtui asuinpaikkakin paljon kauemmaksi, vaikka muistan astrolaben moneen kertaan kirjoitelleen, ettei koskaan muuta Helsingistä, koska lapsilla hyvät koulut jne. Ja HETI pyörsi päätöksensä ja muutti toiselle puolelle Suomea.
Miten Datan lasten äiti tulee toimeen astrolaben kanssa?
Mukava kuulla!Lapset ovat sopeutuneet ihmeen hyvin. Odotin uusperhekuvioiden olevan hankalia, mutta ilmeisesti lapset viettävät keskenään vielä tutustumisaikaa. Voi olla että isompia hankaluuksia ei tule, mutta voi olla että niitä tulee vasta vuoden päästä.
Exäni tulee hyvin toimeen astrolaben kanssa, tuossa välissä astrolaben lapset olivat siellä yökylässä.