Eipä tarvi toiste miehelle isänpäivää järjestää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";29198644]Mikä ihmeen tauti sillä miehelläsi on, kun noin koko ajan nukuttaa?!?

Etsi joku vähän viriilimpi mies itsellesi.[/QUOTE]

No johan ap tuossa sanoi että on töissä kellon ympäri. Ihan villinä veikkauksena ap:lle kelpaa kyllä pitkän työpäivän mukanaan tuoma elintaso mutta sitten pitää jatkuvasti napista kun toinen haluaa viikonloppuina levätä..

[QUOTE="pettynyt";29198660]No jos mieheltä kysytään, niin se nukkuis kaiken kotonaoloajan, tai sit surffailis netissä/katselis leffoja.[/QUOTE]

eli tiesit että ukko ei brunsseista ja muista hemmotteluista perusta ja silti väen vängällä yrität junailla semmosta josta tiedät mistä mies ei tykkää

sitä saa mitä tilaa

Te ette vietä paljoakaan aikaa yhdessä, sen ajan kun olette, riitelette.

Rakastatko sinä tuota miestä
Kirjoitit, että olette yhdessä lapsen takia, mutta lapsi joutuu näkemään riitanne ja itkusi.
Ajattele miltä se tuntuu pienestä lapsesta. Hänen koko maailmansa olette te, hänen tärkeimmät ihmiset riitelee ja itsee.
Se ei tee hyvää lapselle.

Joskus ero on lapselle parempi kuin vanhempien yhdessäolo väkisin.
Oletko ajatellut sitä, että lapsen kehityksen kannalta olisi parempi jos eroatte tai sitten puhutte nokatusten ja korjaatte suhteenne kuntoon

[QUOTE="vieras";29198654]Oletko kysynyt mieheltäsi etukäteen, mitä hän haluaisi isänpäivänä tehdä? Entä oletko kertonut, mitä itse haluat äitienpäivältä? Kaikki eivät halua samoja asioita. Itse olisin ikionnellinen jos en saisikaan niitä kahveja sänkyyn vaan NUKKUA ja heräillä omaan tahtiini kahville. Tämän olen toki kertonut jo etukäteen ja siten saanut sellaisen päivän kuin halunnut. Miksi miehesi pitäisi noudattaa juuri sinun toiveitasi isänpäivänä? HÄN tuottaa sinulle pettymyksen.. No, teillä ei varmaan mene muutenkaan hyvin.[/QUOTE]

No mies nyt ei varmaan haluais tehdä mitään. Olisi hänellä kuitenkin ollut mahdollista kieltäytyä, kun kerroin asiasta hyvissä ajoin. Eilenillalla oli vielä todella innoissaan, kun kuuli että olin tehnyt kakun tätä päivää varten.

Ja kai mä sit oon outo, jos haluan juhlistaa ns. perhejuhlia yhdessä?

[QUOTE="vieras";29198654]Oletko kysynyt mieheltäsi etukäteen, mitä hän haluaisi isänpäivänä tehdä? Entä oletko kertonut, mitä itse haluat äitienpäivältä? Kaikki eivät halua samoja asioita. Itse olisin ikionnellinen jos en saisikaan niitä kahveja sänkyyn vaan NUKKUA ja heräillä omaan tahtiini kahville. Tämän olen toki kertonut jo etukäteen ja siten saanut sellaisen päivän kuin halunnut. Miksi miehesi pitäisi noudattaa juuri sinun toiveitasi isänpäivänä? HÄN tuottaa sinulle pettymyksen.. No, teillä ei varmaan mene muutenkaan hyvin.[/QUOTE]

Ei jestas täällä on hulluja muijia....

Mies röhnöttää sängyssä/sohvalla koko aamun, nukahtaa kesken lapsen kanssa oleilun, eikä vaivaudu pöytään, vaikka toinen on laittanut ruuat valmiiksi, ja emännät täällä vielä puolustavat oikeutta moiseen. Jokaiselta aikuiselta voi edellyttää sen verran käytöstapoja, että jos joku laittaa sinulle ruuan/kahvit, niin raahaa nyt ainakin itsensä sinne pöytään.

• Tykkää
Reactions: misStar
[QUOTE="vieras";29198661]Käsitin, että "lapsi halusi hänen kanssaan leikkiä" - tässä tapauksessa ap olisi voinut estää lasta herättelemästä miestä, meilläkin 1v8kk herättelee kaikkia jotka yrittävät nukkua.. Nooooo tää ei toki oo oma ongelmani, mutta pohdinpa vaan, että ei taida olla kommunikaatio kovin hyvällä tolalla :)[/QUOTE]

Mies nukkui sohvalla, joten vähän vaikeaa estää lasta kun samassa tilassa oltiin. Ja mielestäni lapsella on oikeus olla vanhempiensa kanssa.

[QUOTE="vieras";29198661]Käsitin, että "lapsi halusi hänen kanssaan leikkiä" - tässä tapauksessa ap olisi voinut estää lasta herättelemästä miestä, meilläkin 1v8kk herättelee kaikkia jotka yrittävät nukkua.. Nooooo tää ei toki oo oma ongelmani, mutta pohdinpa vaan, että ei taida olla kommunikaatio kovin hyvällä tolalla :)[/QUOTE]

Ai joo sori, mää luin huolimattomasti.

[QUOTE="...";29198672]Ei jestas täällä on hulluja muijia....

Mies röhnöttää sängyssä/sohvalla koko aamun, nukahtaa kesken lapsen kanssa oleilun, eikä vaivaudu pöytään, vaikka toinen on laittanut ruuat valmiiksi, ja emännät täällä vielä puolustavat oikeutta moiseen. Jokaiselta aikuiselta voi edellyttää sen verran käytöstapoja, että jos joku laittaa sinulle ruuan/kahvit, niin raahaa nyt ainakin itsensä sinne pöytään.[/QUOTE]

Jos minä elättäisin perhettä tekemällä ympäripyöreää päivää töissä, en kyllä todellakaan nauttisi aikaisesta aamuherätyksestä vaikka pöydässä olis shampanjaa ja mansikoita. Vähän suhteellisuudentajua hei. Ap on pettynyt koska ISÄNpäivä ei mennyt hänen suunnitelmiensa, halujensa ja toiveidensa mukaan.

[QUOTE="Vieras";29198664]No johan ap tuossa sanoi että on töissä kellon ympäri. Ihan villinä veikkauksena ap:lle kelpaa kyllä pitkän työpäivän mukanaan tuoma elintaso mutta sitten pitää jatkuvasti napista kun toinen haluaa viikonloppuina levätä..[/QUOTE]

Mikä hemmetin elintaso? Ihan olen itse itseni elättänyt meidän suhteen ajan, ja maksanut kulut puoliksi (toki eriasia nyt kun olen hoitovapaalla). Ja juu, mies käy töissä mutta vastapainona mä teen ihan kaiken täällä kotona. Ja ei se miehen työ nyt kovin rankkaa ole, usein siä nukkuu, katselee leffoja, kaverit käy kahvilla jne...

Olisit antanut isän nukkua kerrankin pitkään ja sitten vaikka myöhemmin tehnyt jotain ruokaa tm. Jos mies on niin väsynyt että nukahtaa ruokalappua laittaessa, niin sitä varmaan ihan oikeasti väsyttää :D

voi ei, mulla tuli ihan itku sun puolesta :( (joo oon raskaana ja sillä voi olla vähän osuutta asiaan) mut kyllä olis kamalaa jos oma ukko käyttäytyis noin ja varmasti loukkaantuisin. tosiaan ei varmaan jatkossa kannata sun miehelles alkaa mitään järjestämään

[QUOTE="Jaana";29198668]Te ette vietä paljoakaan aikaa yhdessä, sen ajan kun olette, riitelette.

Rakastatko sinä tuota miestä
Kirjoitit, että olette yhdessä lapsen takia, mutta lapsi joutuu näkemään riitanne ja itkusi.
Ajattele miltä se tuntuu pienestä lapsesta. Hänen koko maailmansa olette te, hänen tärkeimmät ihmiset riitelee ja itsee.
Se ei tee hyvää lapselle.

Joskus ero on lapselle parempi kuin vanhempien yhdessäolo väkisin.
Oletko ajatellut sitä, että lapsen kehityksen kannalta olisi parempi jos eroatte tai sitten puhutte nokatusten ja korjaatte suhteenne kuntoon[/QUOTE]

Suoraa sanottuna, mua pelottaisi jättää lapsi esim vkolopuksi miehelle. Mies ei muista edes aina antaa ruokaa (tämäkin on nähty), ei välttämättä vaivaudu heräämään kun lapsi herää (näin kävi kun olin yön poissa), ei vahdi lasta (esim konetiskitabletit on oiva lelu tuon ikäiselle, antaa lapsen kulkea yksin autotien viertä kun itse räplää kauempana kännykkää) jne.

Kyllähän mä miestä rakastan, ja miljoonat keskustelut ollaan käyty.

[QUOTE="...";29198672]Ei jestas täällä on hulluja muijia....

Mies röhnöttää sängyssä/sohvalla koko aamun, nukahtaa kesken lapsen kanssa oleilun, eikä vaivaudu pöytään, vaikka toinen on laittanut ruuat valmiiksi, ja emännät täällä vielä puolustavat oikeutta moiseen. Jokaiselta aikuiselta voi edellyttää sen verran käytöstapoja, että jos joku laittaa sinulle ruuan/kahvit, niin raahaa nyt ainakin itsensä sinne pöytään.[/QUOTE]

Kiitos!! Ihan samaa minä miehelleni sanoin.

[QUOTE="vieras";29198689]Jos minä elättäisin perhettä tekemällä ympäripyöreää päivää töissä, en kyllä todellakaan nauttisi aikaisesta aamuherätyksestä vaikka pöydässä olis shampanjaa ja mansikoita. Vähän suhteellisuudentajua hei. Ap on pettynyt koska ISÄNpäivä ei mennyt hänen suunnitelmiensa, halujensa ja toiveidensa mukaan.[/QUOTE]

Jaa, että kun elättää perheen, voi kohdella niitä muita perheenjäseniä kuin roskaa?

Ja mielestäni aloittajalta ei ole ollenkaan suhteetonta olettaa, että mies ISÄNpäivänä viettäisi hiukan aikaa mielummin lapsen kanssa kuin naapurissa hilluen.

• Tykkää
Reactions: misStar
[QUOTE="Unimaija";29198705]Olisit antanut isän nukkua kerrankin pitkään ja sitten vaikka myöhemmin tehnyt jotain ruokaa tm. Jos mies on niin väsynyt että nukahtaa ruokalappua laittaessa, niin sitä varmaan ihan oikeasti väsyttää :D[/QUOTE]

Mies luuhas koko yön kaverillaan, ei sitä työt väsyttänyt. Ja tosiaan se nukkuu kaiken kotonaoloaikansa, vaikka olis ollut vapaallakin. Samoin jos ollaan lomareissulla niin silloinkin pitää nukkua vähän väliä.

[QUOTE="...";29198716]Jaa, että kun elättää perheen, voi kohdella niitä muita perheenjäseniä kuin roskaa?

Ja mielestäni aloittajalta ei ole ollenkaan suhteetonta olettaa, että mies ISÄNpäivänä viettäisi hiukan aikaa mielummin lapsen kanssa kuin naapurissa hilluen.[/QUOTE]

Kiitos :) Ja juu pakko sanoa, että ilman mua ei mies voisi tehdä noita pitkiä päiviä. Mä teen kotona aivan kaiken, mies ei edes tiskejä koneeseen saa laitettua silloin kun kotona sattuu syömään.

Niin ja tosiaan mies se oli meillä joka lapsen halusi, ja kokoajan painostaa toiseen lapseen. Juu ei ole tulossa.

[QUOTE="pettynyt";29198626]No tapellessa sekin... :D Noloa edes myöntää. Olin aika loukkaantunut silloin, koska mies ei mitenkään muistanut tmv. Itseasiassa en saanut edes myöhempään silloin nukkua, vaan heräsin lapsen kanssa ja lähdin sit lapsen ja koiran kaa lenkille ja mies jäi nukkumaan ennen töihinlähtöään.[/QUOTE]

Mä en ihan oikeasti tajua, miksi joidenkin erikoispäivien takia pitäisi saada jotain prinsessakohtelua. Oli sitten syntymäpäivä, nimipäivä, äitienpäivä jne.

Itse olen esim. syntymäpäivänä ihan tyytyväinen siihen, että mies huikkaa hyvät synttärit. Jos ei muista, niin muistutan (ja muistutus ei nyt tarkoita raivomaista/mököttämistä tms.).

Nytkin sun miehesi ei selkeästikään halunnut mitään erityiskohtelua, mutta stressillä piti sekin tehdä ja väkisin vetää tappeluksi. Ei sinänsä ihme, että mieskin jo lähtee naapuriin pakoon.
Samaa luokkaa jouluhössötyksen kanssa, hirveä stressi ja paineet saada aikaan "täydellinen juhlapyhä" ja lopputuloksena vaan kiirettä ja pahaa mieltä.

Mä en ihan oikeasti tajua, miksi joidenkin erikoispäivien takia pitäisi saada jotain prinsessakohtelua. Oli sitten syntymäpäivä, nimipäivä, äitienpäivä jne.

Itse olen esim. syntymäpäivänä ihan tyytyväinen siihen, että mies huikkaa hyvät synttärit. Jos ei muista, niin muistutan (ja muistutus ei nyt tarkoita raivomaista/mököttämistä tms.).

Nytkin sun miehesi ei selkeästikään halunnut mitään erityiskohtelua, mutta stressillä piti sekin tehdä ja väkisin vetää tappeluksi. Ei sinänsä ihme, että mieskin jo lähtee naapuriin pakoon.
Samaa luokkaa jouluhössötyksen kanssa, hirveä stressi ja paineet saada aikaan "täydellinen juhlapyhä" ja lopputuloksena vaan kiirettä ja pahaa mieltä.

No edelleenkin, kun mies tykkää tuommoisista jutuista!! En yrittänyt mitään väkisin järjestää.

Ja musta nyt olis kiva että edes yhtenä päivänä vuodessa mies hoitaisi aamutoimet ja minä saisin ottaa aamun rennosti. Musta normaalissa parisuhteessa kunnioitetaan toisia, ja halutaan tehdä jotain toisen hyväksi. Ihan vain sen takia, että rakastetaan sitä toista.

[QUOTE="vieras";29198633]Mies tekee ympäripyöreää päivää joten eiköhän hän olisi halunnut isänpäivän kunniaksi ihan vain nukkua? Olisit laittanut ruoan myöhemmin, lapselle jotain lounasta ja miehelle kahvit sitten kun herää.. En ymmärrä.[/QUOTE]

juurikin näin. Varmaan on väsynyt jos noin pitkää päivää tekee. Kaunis ajatus toki sinulta hemmotella miestä brunssilla,mutta ehkä ensi kerralla aloittais juhlinnan vasta iltapäivällä,ei menis riitelyksi.

[QUOTE="Ehkä";29198760]juurikin näin. Varmaan on väsynyt jos noin pitkää päivää tekee. Kaunis ajatus toki sinulta hemmotella miestä brunssilla,mutta ehkä ensi kerralla aloittais juhlinnan vasta iltapäivällä,ei menis riitelyksi.[/QUOTE]

Kuten olen jo aiemmin kertonut

a) mies on töissä, ei voitaisi nyt pitää brunssia
b) mies itse odotti innoissaan tätä brunssia

Ei isänpäivän tarkoitus ole äidin marttyyrileikki ja mielensäpahoittaminen. Miksi joidenkin pitää väkisin kuitenkin sellainen aikaan saada?

"Jee, huomenna isänpäivä! Minäpä aherran hullun lailla niin voin sitten itkeä jälkeenpäin kun ei sitä arvostettu"...

Yhteistyössä