T
Turkilmas
Vieras
Toivottavasti kestää taas hetken aikaa tämä "parempi" kausi. Päätin pitää nyt 2 viikkoa täysin karkkilakkoa, sekä syödä hyvin kasvispainotteista ruokaa. Parin viikon päästä on esikoisen synttärit, ne juhlitaan ja sen jälkeen jatkuu taas karkkilakko.
Lisäksi kaivoin taas kestovaipat naftaliinista, en ostanut valmissoseita kaupasta, kaivoin taas kangaskassit esiin, katsoin vähän mitä kaupasta ostin, teen taas salaattia tänään, olin reippaalla kävelyllä... ja tumppasin taas :ashamed: .
Tuo viimeinen mua hävettää eniten. Miten voi ihminen repsahtaa polttamaan jos on ollut 1,5 vuotta ilman??? No, nyt on melkoista kärvistelyä taas hetki, mutta pakkohan tässä on ruotuun palata.
Koulujuttuihinkin (siis verkkokursseihin) päätin paneutua uudelleen.
Kyllä tää tästä taas
Lisäksi kaivoin taas kestovaipat naftaliinista, en ostanut valmissoseita kaupasta, kaivoin taas kangaskassit esiin, katsoin vähän mitä kaupasta ostin, teen taas salaattia tänään, olin reippaalla kävelyllä... ja tumppasin taas :ashamed: .
Tuo viimeinen mua hävettää eniten. Miten voi ihminen repsahtaa polttamaan jos on ollut 1,5 vuotta ilman??? No, nyt on melkoista kärvistelyä taas hetki, mutta pakkohan tässä on ruotuun palata.
Koulujuttuihinkin (siis verkkokursseihin) päätin paneutua uudelleen.
Kyllä tää tästä taas