Eilinen oli raskas päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemuli

Vieras
Olin keskeytyneen keskenmenon takia kaavinnassa..nyt on niin tyhjä olo. Meillä piti kaikki olla hyvin, käytiin alkuraskauden ultrassa 7+2 ja nähtiin pienen vauvamme vahva sydämen syke, ultraaja sanoi ei tarvitse pelätä keskenmenoa kun pienen syke niin vahva. Sitten menimme np-ultraan 12+3, se oli kamalin kokemus mitä koskaan..vauvamme näkyi monitorista mutta täysin liikkumaton eikä sydän sykkinyt. Tuntuu että tämä on vain pahaa unta..Tämä oli toinen keskenmeno, edellinen tasan vuosi sitten. Mutta emme ole vielä toivoa menettäneet..

Mulle kävi sama homma tossa pari kuukautta sitten.:( Olin rv:lla 10 ja kun menin äitiyspolille ultraan niin sykettä ei enää näkynyt... Kaavinta tehtiin sitten seuraavana päivänä. Nyt tässä toivon että kuukautiset ei alkaisi ja voisin tehdä äitienpäivänä testin!

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mulle kävi sama homma tossa pari kuukautta sitten.:( Olin rv:lla 10 ja kun menin äitiyspolille ultraan niin sykettä ei enää näkynyt... Kaavinta tehtiin sitten seuraavana päivänä. Nyt tässä toivon että kuukautiset ei alkaisi ja voisin tehdä äitienpäivänä testin!
Voi pidän peukkuja sulle..mukava saada vertaistukea ja tietää että en ole yksin tämän surun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voi pidän peukkuja sulle..mukava saada vertaistukea ja tietää että en ole yksin tämän surun kanssa.

Joo tiedän kyl miten raskasta sulla nyt on ja miehelläsikin varmasti. :hug: Me ainakin itkettiin se päivä..oli jotenkin niin järkyttävä uutinen että ei sitä käsitä... Itku siinä heti tuli..arvasin kyllä että kaikki ei ok kun ei mitään liikettä näkynyt ja lääkäri tutki ja tutki..eikä puhunut mitään. Mutta ei sitä silti tuollaista uutista osaa odottaa.. Paljon voimia teille. Teilläkin on nyt pieni suojelusenkeli.. :hug: Ja teillä taisi vielä olla toinen keskenmeno.. :hug:

:hug: Kovasti voimia suruun. Anna itsellesi aikaa surra, suuresta menetyksestä toipuminen vie oman aikansa. Minulla oli syksyllä keskeytynyt keskenmeno rv 20 ja jotenkin surun kanssa on oppinut elämään, päivä kerrallaan.

:hug: Kovasti voimia teille. Niin kornilta kuin kuulostaakin, niin aika auttaa. Mutta tapahtunutta ei unohda. Itse olen saanut keskenmenon noin 1,5 vuotta sitten rv 16+jotain.
Nyt odotellaan juhannusvauvaa syntyväksi ja raskaus on mennyt hyvin. Toivoa siis on!

Mulle ja kaverilleni kävi myös noin melkein yhtä aikaa. Sitten tultiin molemmat myös raskaaksi heti uudelleen ja nyt meillä on molemmilla ihanat pienet tytöt. Toivoa tosiaan on ja sitä sulle annan sylillisen.

mulle kans käynyt noin :(. eka ultrassa kaikki ok ja toisessa rv10+ ei enää sykettä näkynyt. meillekin se oli toinen keskenmeno :(. nyt onneksi ihan just 3v jössikkä joka lähti alulle tuon keskenmenon jälkeen :) ja uusi vauva köllöttämässä masussa rv34+6. älä menetäkään toivoa :heart:

Yhteistyössä