kattoiko kukaan?
Katson sitä areenalta ja huh huh!!
Ja musta toi palkkatuki-hommeliin pitäs saada joku roti!
Firmoille pitäs laittaa raja et montako palkkatukityöllistettyä saa käyttää. Törkeetä hyväksikäyttöä!
Palkka on pienempi, tuet katoaa tai huononee ja töitä on muutamaksi kuukaudeksi ja vaikka olisit täydellinen hommaan niin sua ei palkata vaan otetaan uus palkkatukihenkilön..
tai ainaki normaalit työehdot pakolliseksi!!
Katson sitä areenalta ja huh huh!!
Ja musta toi palkkatuki-hommeliin pitäs saada joku roti!
Firmoille pitäs laittaa raja et montako palkkatukityöllistettyä saa käyttää. Törkeetä hyväksikäyttöä!
Palkka on pienempi, tuet katoaa tai huononee ja töitä on muutamaksi kuukaudeksi ja vaikka olisit täydellinen hommaan niin sua ei palkata vaan otetaan uus palkkatukihenkilön..
tai ainaki normaalit työehdot pakolliseksi!!