eilinen Helen Huntin elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesken jäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesken jäi

Vieras
Kertokaas mulle miten se eilinen leffa loppu??? Näin siihen saakka kun ne oli kolmestaan (nainen ja sekä entinen että nykyinen mies) katsomassa vauvaa ultrasta.

Kumman miehen kans se nainen pääty? Ja jatkuko raskaus?

aijaa.. No voi, ei hän sit koskaan saanut olla raskaana :( tai sai, muttei loppuun saakka. Kiitos kun kerroitte miten se loppu.
aamuntorkku, kyllä ne oli kolmestaan siellä ultrassa. Lääkäri kysyikin että " tuleeko vielä muita" hehheh.

Alkuperäinen kirjoittaja kesken jäi:
aijaa.. No voi, ei hän sit koskaan saanut olla raskaana :( tai sai, muttei loppuun saakka. Kiitos kun kerroitte miten se loppu.
aamuntorkku, kyllä ne oli kolmestaan siellä ultrassa. Lääkäri kysyikin että " tuleeko vielä muita" hehheh.

Ai. Ku mä ajattelin, että se kolmas oli se naisen veli. Olinkohan sit jo unenpöpperössä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kesken jäi:

Ai. Ku mä ajattelin, että se kolmas oli se naisen veli. Olinkohan sit jo unenpöpperössä :whistle:

Kävi ultrassa kahdesti, eka kerralla mukana oli uus mies ja toka kerralla veli.

Yhteistyössä