Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

Alkuperäinen kirjoittaja tuuttuu:
Soita suoraan liikeeseen ja kysy kuka on liikeen pomo, kerro suoraan asiasi ja ajankohta jolloin asioit. Näin tietävät ketä vuorossa on ollut ja viesti menee varmemmin perille kuin jonkun nettilinkkien välityksellä.
Minä painoin myyjän nimen muistiin, joten myyjän nimi on tiedossa.
 
Ei juma, aika törkeätä käytöstä. Se, että myyjä on ammattitaitoinen ja osaa katsoa asiakkaan koon ennen kysymistä ja osaa kertoa mikä vaate sopii ja mikä ei, on sitä asiakaspalvelua. Mutta tuollainen jos on "itsepalvelu" kaupassa niin on tosi tökeröä tulla kertomaan ettei löydy vaatteita...
Oliskohan myyjä katsonut just Pretty Womanin, siinä kohtaa missä se menee ostoksille yksin homssuisissa vaatteissa eikä se saa palvelua :)
 
Kerro vaan mikä liike, pistän boikottiin :LOL:

Järkyttävää :eek: Totta varmasti on, että isompien on vaikea löytää sopivaa, mutta tämä koskee kyllä myös meitä pieniä! Aivan kuin myyjän tarvis sitä tulla ilmoittamaan :kieh:
 
räyh
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
mä käytän myös 24 tai 44 kokoisia vaatteita ja ei nyt ole suoraan sanottu, mutta kyllä tosi törkeesti vihjailtu on..


oliko tää huh . in tapaus ketjukaupassa.

ja ap.n juttua en aluksi edes meinannut uskoa, mutta piti kysymäni sekä ap.lta että huh. ilta että minkäs ikäiset myyjät oli kyseessä.

firmojen nimet kannattaa laittaa levitykseen irl, jos täällä palstalla ei saa.
ja jos myyjän nimi on tiedossa, niin toimi, olet avuksi meille kaikille jos saat aikaan jotain valituksen tapaista.

loparit saisi noille antaa ihan kerrasta
 
räyh
no just, eikun poikotit facepuukkiin, ne jotka on facessa
ihan oksettaa. 40, eikä edes 42 ole edes iso jos varsinkin tissiä pukkaa vähänkin.

muutenkin, pitääkö nöyränä astua liikkeeseen ja kysellä että sopiiko, että ostan täältä lahjan lapselleni, vaikkapa.
vai ettekö myy, onko kilpailu niin vähäistä todella tämän päivän rättialalla :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja koko 42:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Liike oli Seppälä.
:eek:
Niillähän on vielä isojenkin mallisto erikseen!
Niinpä, Great girls.. Voi hyvää päivää mikä myyjä. Tuskin on iästä kiinni, kyllä noita on vaikka missä ikäluokassa. Menin itse kerran lasten kanssa Stockmann Beauty-liikkeeseen ostamaan erästä (kallista) hajuvettä. Vanhempi myyjä katsoi minua pitkään ja hartaasti nenänvarttaan pitkin, seurasi pitkin liikettä (siis tarkkaili, ei palvellut) ja lopulta kassalla: "tämä on kyllä aika kallis" :eek:

No shit! Ai niin, olen melko nuori ja minulla on ne kolme lasta - mutta myös varaa ostaa hajuvettä :LOL:
 
räyh
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Vanhempi myyjä katsoi minua pitkään ja hartaasti nenänvarttaan pitkin, seurasi pitkin liikettä (siis tarkkaili, ei palvellut) ja lopulta kassalla: "tämä on kyllä aika kallis" :eek:

No shit! Ai niin, olen melko nuori ja minulla on ne kolme lasta - mutta myös varaa ostaa hajuvettä :LOL:

nää on just mielestäni ihan kauheimpia kokemuksia, kun asiakas ei todella saa ostaa sitä tuotetta, ja jos tuollaisen jälkeen vielä just ja just ostaakin, niin ei varmasti mene toista kertaa.

 
hujuhaju
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja koko 42:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Liike oli Seppälä.
:eek:
Niillähän on vielä isojenkin mallisto erikseen!
Niinpä, Great girls.. Voi hyvää päivää mikä myyjä. Tuskin on iästä kiinni, kyllä noita on vaikka missä ikäluokassa. Menin itse kerran lasten kanssa Stockmann Beauty-liikkeeseen ostamaan erästä (kallista) hajuvettä. Vanhempi myyjä katsoi minua pitkään ja hartaasti nenänvarttaan pitkin, seurasi pitkin liikettä (siis tarkkaili, ei palvellut) ja lopulta kassalla: "tämä on kyllä aika kallis" :eek:

No shit! Ai niin, olen melko nuori ja minulla on ne kolme lasta - mutta myös varaa ostaa hajuvettä :LOL:
Olisit sanonut et mee parempiin töihin,niin sinäkin voit ostaa tällaisen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja koko 42:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Liike oli Seppälä.
:eek:
Niillähän on vielä isojenkin mallisto erikseen!
Niinpä, Great girls.. Voi hyvää päivää mikä myyjä. Tuskin on iästä kiinni, kyllä noita on vaikka missä ikäluokassa. Menin itse kerran lasten kanssa Stockmann Beauty-liikkeeseen ostamaan erästä (kallista) hajuvettä. Vanhempi myyjä katsoi minua pitkään ja hartaasti nenänvarttaan pitkin, seurasi pitkin liikettä (siis tarkkaili, ei palvellut) ja lopulta kassalla: "tämä on kyllä aika kallis" :eek:

No shit! Ai niin, olen melko nuori ja minulla on ne kolme lasta - mutta myös varaa ostaa hajuvettä :LOL:
On tääkin :eek:
Tuli mieleen kun isä meni duunari vaatteissa ostamaan telkkaria ja takana jonossa oli pariskunta joista rouva tuumasi myyjälle anteeksi meillä olisi kiire ja meillä on varmasti enemmän rahaa kun hänellä :eek:
Myyjä tuumas jaahas mutta tämä herra saa niin hyvää palvelua että kannan tuotteen hänelle autoon.Eikä pitänyt mitään kiirettä palvella heitä :LOL:

 
Jonna
Mä olisin luultavasti sanonut takas jotain tyyliin kyseisen myyjän naamasta tms. Ja EN olis ostanut mitään!

Sitäpaitsi, 44 aika normaalia kokoa vielä, ja sitä löytyy kyllä jokaisesta putiikista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Mä olisin luultavasti sanonut takas jotain tyyliin kyseisen myyjän naamasta tms. Ja EN olis ostanut mitään!

Sitäpaitsi, 44 aika normaalia kokoa vielä, ja sitä löytyy kyllä jokaisesta putiikista.
Juu muttakun jotku 48 kokoa tarvistevat ihmiset sulloutuvat myös tuohon kokoon,nooo silloin ei auta ku palvella asiakasta.
 
jabba dabba
Ihme juttu, että lihavalle ihmiselle ei sanoa, että tämä on lihava. Sen sijaan tupakkaa polttavalle on kyllä oikeus aukoa päätään.

Kumpikin todennäköisesti tietää riskit.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jabba dabba:
Ihme juttu, että lihavalle ihmiselle ei sanoa, että tämä on lihava. Sen sijaan tupakkaa polttavalle on kyllä oikeus aukoa päätään.

Kumpikin todennäköisesti tietää riskit.
No tuskinpa missään kaupassa myyjä alkaa paasaamaan tupakoitsijalle tupakan vaaroista.
 

Yhteistyössä