eilen tuli tosi paha mieli kun käytiin kylässä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei tuo vielä mitään. Kaverin 3v pissaa useesti housuunsa, kerrankin olin kyläilemässä pari tuntia ja lapsi pissasi housuunsa ja äippä päätti rankaista niin että sai olla kusiset vaatteet päällä koko sen ajan kun oltiin siellä. Ja tästä äidistä oli myös niiiiiiiiiin rasittavaa, kun muksu kusee yöllä sänkyynsä, kuulema pitää kohta heittää patja menemään, kun haisee niin kuselta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihan itku tulee tämän ja ap:n mainitseman pienen puolesta. Tuolla menolla nyt ei ainakaan kukaan lapsi pääse eroon housuun pissimisestä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
No ei tuo vielä mitään. Kaverin 3v pissaa useesti housuunsa, kerrankin olin kyläilemässä pari tuntia ja lapsi pissasi housuunsa ja äippä päätti rankaista niin että sai olla kusiset vaatteet päällä koko sen ajan kun oltiin siellä. Ja tästä äidistä oli myös niiiiiiiiiin rasittavaa, kun muksu kusee yöllä sänkyynsä, kuulema pitää kohta heittää patja menemään, kun haisee niin kuselta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihan itku tulee tämän ja ap:n mainitseman pienen puolesta. Tuolla menolla nyt ei ainakaan kukaan lapsi pääse eroon housuun pissimisestä. :(

Sanoppa muuta. Mua käy sääliksi kaverin lapsia, sillä nämä on vielä aika pientä mitä siellä seinien sisällä tapahtuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:

Sanoppa muuta. Mua käy sääliksi kaverin lapsia, sillä nämä on vielä aika pientä mitä siellä seinien sisällä tapahtuu..

Olisiko aihetta tehdä ilmoitusta jo?

No, olisi tuo minunkin mielestäni rasittavaa, MUTTA mä laittaisin vaipan lapselle, joka pissii usein housuunsa päivin ja öin...ei selkeästi ole vielä oppinut kuivaksi.

Se, että rääkyy lapselle pissavahingosta (eri asia, jos tahallaan lorottaa housuun tai sänkyyn, sitäkin on nähty) eikä suostu vaihtamaan toiselle kuivaa ylle, on sadistista :(

Kyllä, näitä säälittäviä tapauksia varten on sosiaalihuolto.
Käyttäkää sitä jos asiat on mennyt jo tuohon pisteeseen, lapsi saa vielä pysyviä ongelmia tuollaisesta.
Tietysti on reilua sanoa asiasta ensi vanhemmille, jos pystyy ja ilmoitaa siten sosiaalihuoltoon jos ei mitään tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja armas:
Kyllä, näitä säälittäviä tapauksia varten on sosiaalihuolto.
Käyttäkää sitä jos asiat on mennyt jo tuohon pisteeseen, lapsi saa vielä pysyviä ongelmia tuollaisesta.
Tietysti on reilua sanoa asiasta ensi vanhemmille, jos pystyy ja ilmoitaa siten sosiaalihuoltoon jos ei mitään tapahdu.

Niin samaa mieltä olen, kannattaa ilmoittaa jos vähänkään siltä tuntuu että lapsen asiat ei ole kunnossa.

Voi kauheeta :'( . Mä voin vaan kuvitella miten pahalta noista lapsista tuntuu :'( :'( . Meilläkin esikoisella on pari kertaa käynyt pissavahinko ja poika on ollut itse TODELLA nolo asiasta kaikilla kerroilla. Raukasta on oikein nähnyt miten paljon on vaatinut rohkeutta tulla kertomaan vahingosta ja tippa linssissä sitten tulee tunnustamaan.

Ja meillä ei siis KOSKAAN oo sanottu mitään poikkipuolista pissavahingoista, todellakaan. Ja SILTI esikoisen on ollut niin vaikeeta kertoa. Niin miltä voikaan tuntua tuollaisesta pienestä lapsesta jolle käy vahinko. Todella paljon hävettää ja nolostuttaa jo valmiiksi ja sitten alkaa vielä vanhemmat sättimään päälle.

Musta tuntuu että mun olis ollut pakko avata sanainen arkkuni vanhemmille tuossa tilanteessa ja puolustaa pientä.

Voi hemmetti :| :(

Yhteistyössä