H
huono äiti
Vieras
Joudun palaamaan töihin ja lapset menevät päiväkotiin. Nuorempi on silloin muutaman kuukauden päälle 1-vee ja tuntuu jo valmiiksi pahalta. Tänään sain tästä asiasta sellaisen kommentin, että tuli paha mieli. Kotona kannattaisi kuulemma olla pitempään, koska päiväkodin työntekijät eivät tykkää yhtään, kun noin pieniä viedään sinne. Ovat siellä isompien jaloissa ja haittaavat muiden leikkejä. Että näin. Päiväkoti (joka on täällä ainoa vaihtoehto) on jakanut lapset eri ryhmiin syntymävuoden mukaan ja kuopus on menossa 06 syntyneiden ryhmään, ei siis samaan kuin 3-vuotiaat. Toki varmaan ulkoilevat samassa ja näin, mutta uskoisin kuitenkin, että lapsi pärjää siellä. Varmaan aluksi tulee itkua, mut eiköhän se siitä ajan kanssa.
Henkilö, joka tämän kommentin mulle sanoi, vei oman lapsensa vasta 3-vuotiaana hoitoon. Sitä ennen lasta ei ollut hoitanut kukaan oman perheen ulkopuolinen, eikä lapsi ollut käynyt missään kerhoissa tai muutenkaan viettänyt aikaa juurikaan muuten kuin oman perheen kanssa. Arvata saattaa, että kova itku siitä tuli kun lapsi yhtäkkiä joutui jäämään täysin vieraaseen hoitopaikkaan ilman äitiä. Mun kävi lasta silloin kovasti sääliksi, mutta pidin sen omana tietonani, en ilkeillyt tälle äidille.
Mulla on muutenkin paha mieli kun joudun palaamaan töihin, enkä kaipaisi yhtään ilkeää kommettia asiasta. Tänään tuli sellainen olo, että olen kelvoton äiti, taas kerran.
Henkilö, joka tämän kommentin mulle sanoi, vei oman lapsensa vasta 3-vuotiaana hoitoon. Sitä ennen lasta ei ollut hoitanut kukaan oman perheen ulkopuolinen, eikä lapsi ollut käynyt missään kerhoissa tai muutenkaan viettänyt aikaa juurikaan muuten kuin oman perheen kanssa. Arvata saattaa, että kova itku siitä tuli kun lapsi yhtäkkiä joutui jäämään täysin vieraaseen hoitopaikkaan ilman äitiä. Mun kävi lasta silloin kovasti sääliksi, mutta pidin sen omana tietonani, en ilkeillyt tälle äidille.
Mulla on muutenkin paha mieli kun joudun palaamaan töihin, enkä kaipaisi yhtään ilkeää kommettia asiasta. Tänään tuli sellainen olo, että olen kelvoton äiti, taas kerran.