V
vieras
Vieras
Kamalaa! meillä ukko lentäis ulos ja takasin ei olis helpolla tulemista. Tollasta ei kenellekkään saa tehdä ikinä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Meikäläinen taas kiukutteli miehelle sänkyyn mennessä ja huusi "VETTÄ, VETTÄ, VETTÄVETTÄVETTÄVETTÄVETTÄVETTÄ". Sit se sika ampui vesipyssyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja 254358:Minä en ole osannut passauttaa miestäni raskausaikana, enkä muutenkaan. Se tuntui kyllä pahalta, kun pahoitin kerran raskaana ollessani mieleni hänen tekemisistään ja itkin sitä ja mies sanoi siihen: "tuo ei tehoa minuun, ihan turha yrittää". Itken hyvin harvoni ja tekoitkua en koskaan. Oli kyllä tosi lohduton oloMiehellä oli työstressiä, mutta mielestäni hän olisi silti saanut skarpata. Meillä tahtoo olla niin, että jos minulla on joskus asiat huonosti eli olen pahoilla mielin jostain ja kerron sen, mies kaataa niskaani kaikki omat murheensa mitä keksii, vaikka olisi juuri näyttänyt ihan hyväntuuliselta. Ärsyttävää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ÄLKÄÄ NYT IDIOOTIT USKOKO TÄTÄ!
TÄMÄ ON PROVO JA VIITTAUSTA EILISEEN IHANANVALON ALOITTAMAAN KETJUUN!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ÄLKÄÄ NYT IDIOOTIT USKOKO TÄTÄ!
TÄMÄ ON PROVO JA VIITTAUSTA EILISEEN IHANANVALON ALOITTAMAAN KETJUUN!!!!
Vaikka oliskin niin joillekin tällainen on valitettavasti ihan totta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Meikäläinen taas kiukutteli miehelle sänkyyn mennessä ja huusi "VETTÄ, VETTÄ, VETTÄVETTÄVETTÄVETTÄVETTÄVETTÄ". Sit se sika ampui vesipyssyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap, mietipä mitä miehesi tekee sitten kun lapsenne syntyy ja kenties valvottaa teitä yötolkulla, pinna kiristyy molemmilla jne? Mun mieheni ei koskaan tekisi mitään tuonkaltaista, toisi sen vesilasillisen vaikka en raskaana olisikaan. Pahimmassa tapauksessa saattaisi tokaista, että rouva on hyvä vaan ja hakee itse vesilasillisensa. Mutta ei todellakaan kävisi käsiksi ja tekisi mitään noin lapsellista. Kamla ukko sinulla!