N
Nölö
Vieras
Onko ihan normaalia, että eilen paikattu hammas on arka ja kipeä. Kipu ei ole jatkuvaa, vaan hammas aristaa purressa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on paikattu hammas pian 6kk sitten, eikä sillä vieläkään voi purra.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on paikattu hammas pian 6kk sitten, eikä sillä vieläkään voi purra.
Tää ei enää ole normaalia. Miksi et ole ottanut yhteyttä hammaslääkäriisi? Vähän aikaa paikkauksen jälkeen voi olla arka, mutta ei puolta vuotta!
Alkuperäinen kirjoittaja Nölö:Itse ajattelin, että hammas ei olekaan kunnossa ja vaatii juurihoitoa. Mutta ilmeisesti kuuluukin asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on paikattu hammas pian 6kk sitten, eikä sillä vieläkään voi purra.
Tää ei enää ole normaalia. Miksi et ole ottanut yhteyttä hammaslääkäriisi? Vähän aikaa paikkauksen jälkeen voi olla arka, mutta ei puolta vuotta!
Ei se ole kipeä, sillä ei vaan voi purra. Ilmeisesti kaipaa juurihoidon, eikä mulla ole rohkeutta mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on paikattu hammas pian 6kk sitten, eikä sillä vieläkään voi purra.
Ei se ole kipeä, sillä ei vaan voi purra. Ilmeisesti kaipaa juurihoidon, eikä mulla ole rohkeutta mennä.
Onko paikka jäänyt korottamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on paikattu hammas pian 6kk sitten, eikä sillä vieläkään voi purra.