Eilen näin unelmieni miehen uusin silmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämä on haastavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elämä on haastavaa

Vieras
Olemme eläneet monta vuotta todella hankalissa ulkoisissa olosuhteissa. Mies on luvannut paljon kuten esim. avioliiton (ilmoitettu myös ystäville ja perheenjäsenille), mutta mikään ei ole toteutunut, ei yhteinen elämä, syynä miehen lapsen äiti, joka ei päästä miehestä, koska ei halua rakentaa itsenäistä elämää.

Toivon ja pettymyksen kehä on ollut tosi rikkovaa ja masentanut, kun muutakin ikävää sattunut.

Eilen juttelin miehen kanssa ja tajusin miten hän ei halua kantaa mitään vastuuta pahasta olostani, hän sanoutuu siitä irti. Vertaan sitä erään ystäväni huolestumiseen aidosti.

Tämä mies, jonka kanssa yhteinen elämä oli mulle se saavuttamaton onni, näyttäytyy nyt mun silmissä erilaisena, yhden keskustelun tuloksena. En ole aiemmin kaiåaukseltani pystynyt häntä näkemään tai katsomaan. Hän sanoi muidenkin ihmisten pitävän häntä tylynä ja kylmänä, johtuu kuulemma niistä vaikeuksista, joita on elämässään joutunut kohtaamaan. Tämä mies ei ole kuitenkaan halunnut päästää musta irti, vaikka olen aiheuttanut hänelle omantunnontuskia ja syyllisyydentunnetta kuulemma ja hän on vältellyt mua.

Hänen äitisuhteensa oli erittäin tuhoisa. Nyt näyttää siltä, että kaikki naiset ennen pitkää muuttuvat hänen pahan äitinsä kuviksi. Itsellä taas traumaattinen isäsuhde, isä särkenyt sydämeni lapsena ja tämä tuntuu toistuvan miessuhteissani.