Miehen kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt reissutyöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt reissutyöläinen

Vieras
Onglelman nimi on miehen kaveri. Hän varaa miehen keskimäärin kolmena päivänä viikossa, ja sopii aina seuraavan tapaamisen hänen kanssaan.
Itse olen työn takia paljon matkoilla, eli yhteinen aikamme on muutenkin rajallinen. Mahdollista olisi n. 3 päivänä viikossa olla yhdessä, mutta usein niistäkin 1-2 päivää joudun katselemaan tuon kaverin naamaa.
Aiheesta on keskusteltu, riidelty ja itketty. Mies lupaa aina antaa enemmän aikaa minulle ja että tämä kaveri ei tulisi ainakaan meille, että saisin rentoutua omissa oloissani, mutta mikään ei ole muuttunut vuoden sisällä.

Ehkä kannattas puhua vuorostaan itse ongelman aiheuttajalle kun muu ei auta.

Itse olen ainakin tehnyt selväksi, että erästä ihmistä ei kaivata minun perheympyröissäni silloin kun minä olen kotona. Yleensä olen ilmoittanutkin kotiin, että nyt olen tulossa nakkaa se yks pihalle jos se siellä on. Näkevät silloin millon meillä kun en ole paikalla. Kenenkään ei pitäisi joutua katselemaan KOTONAAN ei kaivattuja ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pallontallaaja:
Niin, ongelman nimi ei ole miehen kaveri vaan miehesi joka haluaa viettää aikaa kaverinsa kanssa.

Joskus haluaakin, mutta aika monesti tuo kaveri ehtii kutsua itse itensä ennen kuin ehtii kissaa tai eitä sanoa... Niin, miehen kiltteyskin on ongelma!

Uusimmat

Yhteistyössä