mutta olen ilkeä![]()
ajatelkaamme niin että sillä toisella mammalla ei oikeasti olisi ollut edes varaa siihen kolttuun jonka nappasit hänen nenänsä edestä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta olen ilkeä![]()
ajatelkaamme niin että sillä toisella mammalla ei oikeasti olisi ollut edes varaa siihen kolttuun jonka nappasit hänen nenänsä edestä
miks sitten hän katsoi mua niin vihaisena![]()
miks sitten hän katsoi mua niin vihaisena![]()
Minulle kävi niin oudosti. Koska olin tänään autokoulussa ja unohdin että Versace tuotteet tulee HM:iin. Mutta huomasin keskustassa että ihmiset kävelee HM/Versace kassien kanssa. Sitten juoksin sinne, mutta oli mukaana vain 300e, eikä muuta, siks oli kun tarkoitus oli käydä koulussa ja syömäss ja taksilla kotiin....Rahaa riiti vain laukuun ja koruun. Pyysin että myyijä odotta tunnin verran että käyn hakemassa kortin tai rahaa. Ei olisi saanut....Prkle...!!! No sitten soitin miehelle, mies ei voinnut tulla, mutta tuli koska olin melkein itkemässä että on pakko saada, että ei saa varata ko takkia. No mies tuli, odotin vaan 1,5tuntia, kun mies oli kiireinen. Kävelin kun idiotti sinne ja takas ja kun olen melkein viimeisellä raskaana, niin aika kamala kuuma ja tukala olo oliMutta sain hih. Sekä olen aika vittumainen, koska revisin sen takin melkein yhdellä naisella, se katsoi siitä ja hinta ja mä tulin ja otin itselle, voe voe mua
millon sulla on LA?mulla 1.2 enkä koe olevani melkein viimeisilläni..ehkä sitten tammikuun puolella voisin käyttää tota sanaa..
Mä mielummin näytän venakoksi, kun pistän marimekko päälle ja kuljen niin
Kuukaus myöhemmin, li josku helmikuu loppu tammikuu alku, mulla ainakin jo sio vatsa
siis helmi-maaliskuussa?ei sentään tammikuun alku..on mullakin raskausmaha ja se hidastaa ja ahdistaa oloa..sairaslomalla olen,mutten sentään viimeisilläni vielä ole![]()
on minulla niitä jäljellä, melkein koko kuorma vielä....
ei tullut riitävästi rahaa, eikä ihan mun juttu oli