Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25049828]Ei jää aloittajan venäläisyys epäselväksi. Vaikea uskoa, että muihin ihmisiin tuollaiset vaatteet vetoaisivat.[/QUOTE]

Uskotko tosissaan, että venäläiset yksinomaan ovat tyhjentäneet HM verkkokaupan noista Versaceista? :D

Mutta joo, kyllä tässä tuulipukujen luvatussa maassa onkin parempi pukeutua tavisfarkkuihin ja tavisneuleeseen, ettei vaan vahingossa erotu joukosta ja tule luulluksi joksikin venakoksi...

Voi luoja...

[QUOTE="vieras";25049953]Uskotko tosissaan, että venäläiset yksinomaan ovat tyhjentäneet HM verkkokaupan noista Versaceista? :D

Mutta joo, kyllä tässä tuulipukujen luvatussa maassa onkin parempi pukeutua tavisfarkkuihin ja tavisneuleeseen, ettei vaan vahingossa erotu joukosta ja tule luulluksi joksikin venakoksi...

Voi luoja...[/QUOTE]

Mä mielummin näytän venakoksi, kun pistän marimekko päälle ja kuljen niin

Minulle kävi niin oudosti. Koska olin tänään autokoulussa ja unohdin että Versace tuotteet tulee HM:iin. Mutta huomasin keskustassa että ihmiset kävelee HM/Versace kassien kanssa. Sitten juoksin sinne, mutta oli mukaana vain 300e, eikä muuta, siks oli kun tarkoitus oli käydä koulussa ja syömäss ja taksilla kotiin....Rahaa riiti vain laukuun ja koruun. Pyysin että myyijä odotta tunnin verran että käyn hakemassa kortin tai rahaa. Ei olisi saanut....Prkle...!!! No sitten soitin miehelle, mies ei voinnut tulla, mutta tuli koska olin melkein itkemässä että on pakko saada, että ei saa varata ko takkia. No mies tuli, odotin vaan 1,5tuntia, kun mies oli kiireinen. Kävelin kun idiotti sinne ja takas ja kun olen melkein viimeisellä raskaana, niin aika kamala kuuma ja tukala olo oli:D:D Mutta sain hih. Sekä olen aika vittumainen, koska revisin sen takin melkein yhdellä naisella, se katsoi siitä ja hinta ja mä tulin ja otin itselle, voe voe mua

millon sulla on LA?mulla 1.2 enkä koe olevani melkein viimeisilläni..ehkä sitten tammikuun puolella voisin käyttää tota sanaa..

tää on hauskaa kun henkkamaukan vaatteet menee kun kuumille kiville :D laatu ei ole aidon versacen veroista, noissa on vaan SUUNNITTELU tullut kyseiseltä muotitalolta mutta mikään muu ei ole. ne on tehty, niinkun kaikki muukin henkkamaukan tavara, halvalla budjetilla mutta maksavat siksi moninkertaisesti normaaliin tavaraan verrattuna koska pitäähän henkkamaukan maksaa myös versacelle niiden nimen käytöstä ;)

laatu ei ole high street fashionia nähnytkään, valitettavasti.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";25050036]Voithan ostaa kivoja vaatteita verkkokaupasta Wannabeinfashion, siellähän on sun tyylistä tekstiiliä tarjolla.

Mitä sun verkkokaupalle muuten tapahtui?[/QUOTE]

HUOM!!

Kerro vaan ihan rohkeasti.

[QUOTE="vieras";25050091]HUOM!!

Kerro vaan ihan rohkeasti.[/QUOTE]

on minulla niitä jäljellä, melkein koko kuorma vielä....

ei tullut riitävästi rahaa, eikä ihan mun juttu oli

[QUOTE="vieras";25050102]Tota ööh.. olen ollut siinä uskossa, että h&m vaatteita ostelee 12-15 vuotiaat pissaliisat.[/QUOTE]

Ei taida monilla 12-15-vuotiailla olla varaa Versacen H&M-mallistoon. Toiseksi, minäkin ostan vaatteita H&M:stä, paljonkin. Olen 24-vuotias.

[QUOTE="vieras";25050091]HUOM!!

Kerro vaan ihan rohkeasti.[/QUOTE]

Oletko sä niitä katkeria nillittäjiä, jotka elää vain vahingonilosta ja joille ainoa huvi on muiden epäonni? Niin, vain epäonnisten joukossa tunnet olevasi yhtään parempi, koska samanlainen epäonnistuja olet itsekin. Ja miksi olet? Siksi, ettet osaa muuta kuin olla katkera, kateellinen ja nillittäjä.

Suhun ei kukaan viitsi tuhlata edes sääliä.

Ja Milanna: ihanaa, ettet pukeudu Marimekkoon, sä olet ihana juuri tuossa sun tyylissäsi :)

[QUOTE="vieras";25050152]Oletko sä niitä katkeria nillittäjiä, jotka elää vain vahingonilosta ja joille ainoa huvi on muiden epäonni? Niin, vain epäonnisten joukossa tunnet olevasi yhtään parempi, koska samanlainen epäonnistuja olet itsekin. Ja miksi olet? Siksi, ettet osaa muuta kuin olla katkera, kateellinen ja nillittäjä.

Suhun ei kukaan viitsi tuhlata edes sääliä.
[/QUOTE]

Mieletöntä agressiivisuutta. Olin vain kiinnostunut, anteeksi.

[QUOTE="vieras";25050102]Tota ööh.. olen ollut siinä uskossa, että h&m vaatteita ostelee 12-15 vuotiaat pissaliisat.[/QUOTE]
:D ihan kun H&M:llä ei aikuisia asiakkaita oliskaan :whistle: joka kerta kun mä olen käynyt,niin on ihan vanhempiakin ostoksilla..ei siellä mitään ikärajaa ole ja siellä on toki muutakin,kun lasten ja nuorten vaatteita,jos et ole huomannut eri osastoja ;)

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja chrissy

Uusimmat

Yhteistyössä