Eilen illalla nusasin, viime yönä nusasin ja taas panettaa.

  • Viestiketjun aloittaja LLM
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Eilen illalla nusaisin *2
tänä aamuna nusaisin
tänään päivällä nusaisin :)

Nyt alkaa olla sellainen olo, että sain riittävästi. Tällä tosin pitää pärjätä monta päivää. Ihanaa kun seksi sujuu ja saamme toisemme himosta järjiltämme :)
 
"vieras"
Mä haluun mut mun mies ei toimita... 2 min kestää.

Lpaset on vasta 7 ja 9, joten ainakin 10 vuotta vielä, sitten voin karata... sit mä oonki niin vanha et pakko lähtee gambiaan vai mikä se maa oli kun kaikki saa varmasti?
 
[QUOTE="mää";24746579]Viimeks nusasin vuonna 1997. Ja sit heti perään vuonna 2004. Jokohan ois seuraava kerta käsillä?[/QUOTE]
Ajattelis tosiaan olevan, jos noin suunnilleen seitsemän vuoden välein ;)
 
barba
[QUOTE="Tinttu";24748462]Mäki tahon! prkl menkat[/QUOTE]

Mä en. Onneks oon saanut olla kaks kuukautta rauhassa ukon lähentelyltä, tainnu viimein tajuta että mä en tykkää seksistä.
 
Juu, kyllä välillä himottaa ja haluttaa vaikka onkin seksiä harrastanut ja saanut useemman
orgasmin. :p

Meillä oli ihanaa ja vaihtelevaa seksiä eilen ja tänään parikin kertaa ja mie oon viellä
flunsassa, silti ajatukset on taas seksissä.:D
 
"vieras"
Miksi harrastatte noin pikaisia ettekä kunnolla?

Miul on ainakin kunnon session jälkeen paikat sen verran hellänä ettei tulis mieleenkään tehdä mitään seuraavana päivänä.
 
[QUOTE="vieras";24748586]Miksi harrastatte noin pikaisia ettekä kunnolla?

Miul on ainakin kunnon session jälkeen paikat sen verran hellänä ettei tulis mieleenkään tehdä mitään seuraavana päivänä.[/QUOTE]

Ei ollu meillä ainakaan mitään pikaisia, esileikkkiä ja rakastelua pitkään ja useempi
orgasmi.
 

Yhteistyössä