Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Mikäs just noissa viikoissa on vikana??
Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Mikäs just noissa viikoissa on vikana??
Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:en lähtisi... ja muutenkin tuo maa ei ole mikään kaikista ihanin maa että jättäisin menemättä ja lapsen synnyttyä tukisin jonkun muun maan taloutta. matkustamalla israeliin tuette maata, joka sortaa karskealla tavalla kansalaisiaan! (ja 'naapureitaan')
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:en lähtisi... ja muutenkin tuo maa ei ole mikään kaikista ihanin maa että jättäisin menemättä ja lapsen synnyttyä tukisin jonkun muun maan taloutta. matkustamalla israeliin tuette maata, joka sortaa karskealla tavalla kansalaisiaan! (ja 'naapureitaan')
Mä ainakin matkustelen sen takia, että haluan nähdä mahdollisimman paljon erilaisia maita, kulttuureja ja paikkoja. En sen takia, että haluaisin tukea jonkun maan taloutta.
Alkuperäinen kirjoittaja eilatin turistin vm. 99:Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Mikäs just noissa viikoissa on vikana??
että olet saanut lapsen jo "noille viikoille" eli hyvät mahikset saada lapsi elävänä ilmoille. Mulla on ollut paljon vaikeuksia saada elävää lasta, en ottaisi riskiä, olisi aika todella KARSEAA synnyttää 22 viikoilla lapsi joka olisi melkein valmis, muttei kuitenkaan.. : (
Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:en lähtisi... ja muutenkin tuo maa ei ole mikään kaikista ihanin maa että jättäisin menemättä ja lapsen synnyttyä tukisin jonkun muun maan taloutta. matkustamalla israeliin tuette maata, joka sortaa karskealla tavalla kansalaisiaan! (ja 'naapureitaan')
Mä ainakin matkustelen sen takia, että haluan nähdä mahdollisimman paljon erilaisia maita, kulttuureja ja paikkoja. En sen takia, että haluaisin tukea jonkun maan taloutta.
joo mutta siinä samalla ikävä kyllä tuet maan taloutta.. et ilmeisesti ikinä edes kaupassa ajattele mitä ostat?! boikotoimalla tiettyjä tuetteita itse ainakin pidän huolen siitä, etten itse ainakaan anna verirahoja tappajille..