Eilatiin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen käynyt ulkomailla molemmissa aikaisemmissa raskauksissa, ekassa viikoilla 21-22 ja tokassa viikoilla 27-29. Hyvin on meneet reissut ja ei ole ollut hepatiittirokotetta. Nyt kolmannessa ei ole lähtenyt. koska mulla on olut etinen istukka (ja o vieläkin, rv 34). Mut normaalissa raskaudessa en nä estettä. Pitää vaan kattoa mitä suuhusa laittaa ja missä. Itse olen jättänyt kaikki tuoresalaatit ja kasvikset syömättä just tuon hepatiittivaaran takia. Kuumennettua ruokaa voi syödä huoletta, kun katsoo että syö siellä missä "muutkin" eli suosituissa paikoissa joissa ruoka kiertää. Myös meijerien maitotuotteet katson turvallisiksi, samoin leipä ja itse kuoritut hedelmät. Reissuun vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Niin, tietenkin jos on ollu jotain vaikeeta raskaudessa, sittenhän asia on ihan eri. Mutta mulla edellinen raskaus oli tosi helppo ja tästä en vielä tiedä, täytyy vaan toivoa.

No ei tuosta nyt kyse ole että kellä helppoa, kellä ei.. meinasin viimeksi kuolla ulkomailla (ei johtunut ruuasta vakava virus) ja siinä olisi sikiöt sun muut kyllä menehtyneet

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
En ottanut mitenkään pahalla. Mulla vain se maailman näkemisen mielenkiinto on suurempi, kun mielenkiinto parantaa maailman oloja :)

joo olen samaa mieltä, mutta joskus tavallinen turistiloma saattaa antaa vääristyneen kuvan kyseisestä maasta ja siksi se ei välttämättä auta hirveästi tilannetta. israel varsinkin on niin tärkeänä tuon propagandan tekemisessä, että eilatiin matkustavat eivät varmastikaan näe pinnan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Niin, tietenkin jos on ollu jotain vaikeeta raskaudessa, sittenhän asia on ihan eri. Mutta mulla edellinen raskaus oli tosi helppo ja tästä en vielä tiedä, täytyy vaan toivoa.

No ei tuosta nyt kyse ole että kellä helppoa, kellä ei.. meinasin viimeksi kuolla ulkomailla (ei johtunut ruuasta vakava virus) ja siinä olisi sikiöt sun muut kyllä menehtyneet

No voihan sitä kuolla vaikka kotonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
En ottanut mitenkään pahalla. Mulla vain se maailman näkemisen mielenkiinto on suurempi, kun mielenkiinto parantaa maailman oloja :)

joo olen samaa mieltä, mutta joskus tavallinen turistiloma saattaa antaa vääristyneen kuvan kyseisestä maasta ja siksi se ei välttämättä auta hirveästi tilannetta. israel varsinkin on niin tärkeänä tuon propagandan tekemisessä, että eilatiin matkustavat eivät varmastikaan näe pinnan alle.

Joo eipä sitä "oikeaa" maata näe, jos makaa vain rannalla tai altaalla. Me yleensä kierrellään kaikki mahdolliset nähtävyydet ja yleensä tulee juteltua paikallistenkin kanssa. Pitää aina ottaa mahdollisimman paljon irti matkasta, kun johonkin lähtee:)

Yhteistyössä