eikös täällä vielä muka ole viikonlopun naamakuvaketjua ?

"vieras"
No nyt on...
ja tässä mun moneen kertaan nähty naama, vähän väriä antavaa huulirasvaa lukuunottamatta meikittömänä versiona vaihteeksi...
ja mitäs mä tällä aloituksella haen sitten ???

No huomiota, kiitoksia ja kehuja, kuinkas muuten :D

(ja vähän eloa palstalle, jos muutkin intoutuisi kuviaan laittamaan)





laitoin kuvan mun tytöstä, ja kysäisenpä, onko meissä ollenkaan samaa näköä...:)
Yhtä krapulaisen näköisiä molemmat.
 
[QUOTE="vieras";22026980]Yhtä krapulaisen näköisiä molemmat.[/QUOTE]

meikittömyys tekee musta nuutunen ja väsyneen näköisen, mutta krapulassa näytän vielä paaljon pahemmaltakin... ei vaan satu olemaan tuoretta kuvaa krapula-aamusta, nuoruusvuosilta niitä kyllä saattais löytyä useampikin.
Tyttö ei onneksi vielä ole kokenut krapulaa, ja toivottavasti ei lähivuosiin koekaan
 
Herra Majuri
[QUOTE="vieras";22027105]Jos nuo muijat ovat kauniita mielestäsi niin taidat olla varsin vaatimattoman näköinen tapaus itse.[/QUOTE]

Sitä mun ulkonäköä saat pähkäillä ihan ite, se on nähtävillä vain harvoille ja valituille palstan kaunottarille.
 
[QUOTE="vieras";22027105]Jos nuo muijat ovat kauniita mielestäsi niin taidat olla varsin vaatimattoman näköinen tapaus itse.[/QUOTE]

muijaT ? Tyttö on 12 vuotias
Ja miten muuten kenenkään oma ulkonäkö liittyy siihen millaisia ihmisiä pitää/ei pidä kauniina?
 
Lunatic
Kaikki on hyvän näkösiä. Mutta tulee vähän surullinen olo kun katson Wicked Maryn tytärtä, onko 12-vuotiaat nykyään noin aikuismaisia.. tai miten sen sanois. En oikein tykkäis joa oma likka alkas ton tyyliseksi jo lapsena.. 12v on vielä lapsi. Olkoon nykyaikana lapset millasia on, mutta vanhemmatkin vois vähän puuttua.
Kuvasta päätellen WM:n tytär menis 18 vuotisesta.

JA NYT EI SITTEN SUUTUTA, EN SANONUT ILKEYTTÄNI.
Monen muunkin lapset on reippaasti "yli-ikäsen" näkösiä ikäänsä nähden.. ja voihan meillä käydä sama homma.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sfh
Kaikki on hyvän näkösiä. Mutta tulee vähän surullinen olo kun katson Wicked Maryn tytärtä, onko 12-vuotiaat nykyään noin aikuismaisia.. tai miten sen sanois. En oikein tykkäis joa oma likka alkas ton tyyliseksi jo lapsena.. 12v on vielä lapsi. Olkoon nykyaikana lapset millasia on, mutta vanhemmatkin vois vähän puuttua.
Kuvasta päätellen WM:n tytär menis 18 vuotisesta.

JA NYT EI SITTEN SUUTUTA, EN SANONUT ILKEYTTÄNI.
Monen muunkin lapset on reippaasti "yli-ikäsen" näkösiä ikäänsä nähden.. ja voihan meillä käydä sama homma.
Ei oikein enää saa olla lapsi. Jo 11-vuotiaana pitäs ruveta olee aikuisen näköinen ym. :/ Mäkin katoin et toi tyttö ois 16-18v...
 
Kaikki on hyvän näkösiä. Mutta tulee vähän surullinen olo kun katson Wicked Maryn tytärtä, onko 12-vuotiaat nykyään noin aikuismaisia.. tai miten sen sanois. En oikein tykkäis joa oma likka alkas ton tyyliseksi jo lapsena.. 12v on vielä lapsi. Olkoon nykyaikana lapset millasia on, mutta vanhemmatkin vois vähän puuttua.
Kuvasta päätellen WM:n tytär menis 18 vuotisesta.

JA NYT EI SITTEN SUUTUTA, EN SANONUT ILKEYTTÄNI.
Monen muunkin lapset on reippaasti "yli-ikäsen" näkösiä ikäänsä nähden.. ja voihan meillä käydä sama homma.
no luonnossa kun näkisit et uskoisi hetkeäkään että on 18 vee...kyllä ilmeissä ja elkeissä on niin paljon lasta ja tavoissakin vielä, liikkuu ihan tyttöporukassa, muutama kavereista on nuorempia, itseään vanhempien kanssa ei pyöri, pojista ei ole ollenkaan kiinnostunut vielä (onneksi), tykkää eläimistä, etenkin hevosista kuten muutkin ikäisensä. Tuossa kuvassa on oikein viimosen päälle tällännyt, on menossa varhaisnuorten discoon nuorisotalolle, lainannut mun korvikset ilman lupaa. Meikkaa hän kyllä päivittäin, siis laittaa ripsiväriä, mutta hiukset on kyllä ihan ponnarilla yleensä.
Mutta sellainenhan se on tytär millainen äitikin, meinaan että tykkää koruista ja meikeistä ja tuoksuista , enkä mä siinä mitään pahaa näe
 

Yhteistyössä