.......
Nostella vain kaikkia mahdollisia tukia eikä viitsitä mennä töihin. Tuolla suunniteltiin jo että ilmoittaudutaan työkkäriin että saa vähän lisää rahaa mutta ei viitsitä mennä töihin! Älytöntä.
Töissäollessaan elättää kuitenkin itsensä ja lapsensa ihan itse ja on hyödyksi yhteiskunnalle. Tyhmemmänkin luulisi sitä paitsi tajuavan, että 200:n pudotus kk-ansioissa on aika helvetin pieni hinta säilytetystä mielenterveydestä, jos kerran niin masentaa.mutta hän on ihan laskenut ettei hänen oikeasti kannata mennä töihin, kuulemma joutuisi silloin elää n. 200 pienemmillä tuloilla kuussa ja se on paljon se yh:lle.
minä ennen päässäni tuomitsin tän kaverini vaan lusmuna, mutta kerran hän heitti minulle numeroita ja faktoja kehiin ja tajusin että vaikka häntä vituttaa työttömyys, jopa masentaa, hänen kannattaa rahojen takia olla työttömänä.
Eikä tietenkään pidäkään.Ei mua ainakaan yhtään hävetä nostaa opintotukea joka kuukausi . Ja töihin EN mene ennen ensi kesää, jos sittenkään.
Jos ei ole rahaa säästössä tai ole valmis kiristämään vyötä niin että selviää yhdellä palkalla.Eli äitiysloman jälkeen suoraan töihin?!
Mistähän työpaikasta jää käteen 500 kuussa? Jotain järkeä näihin "esimerkkeihinkin"...sehän ihan riippuu mistä summasta se 200e pudotus tulee, esimerkiksi jos kk-tulot on noin 700e ja siitä 200e pois niin kyllähän se vaikuttaa ihan eri tavalla kuin esimerkisi 2500e tuloista 200e pois.
Kuinka moni täällä onkaan hanakkana pukemaan tuomarin kaavun yllensä...
Kyllä. Töihin vaan jos ei ole omasta takaa varaa olla kotona. TAi sitten elättä miehen palkalla. Muuten kyllä saisitte mennä töihin.Eli äitiysloman jälkeen suoraan töihin?!
Pakkoko on olla noin mustavalkoinen?! Meillä mies lomautettiin yllättäen. Ja en todellakaan aio viedä alle vuoden ikäistä lastani päivähoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Töihin siitä;22300104:Kyllä. Töihin vaan jos ei ole omasta takaa varaa olla kotona. TAi sitten elättä miehen palkalla. Muuten kyllä saisitte mennä töihin.
Pakkoko on hommata lapsia jos ei ole niitä varaa elättää ite?
On todella omaa hölmöyttä alistua tuollaiseen paskaan. Auto alle ja parempaa työpaikkaa etsimään.Tiedän esim. erään automyyjän jolla kk-palkka on juuri tuo, ja monella pienellä paikkakunnalla ei auta valittaa jos palkka on pieni eikä työpäivä kestä sitä 8h päivässä vaan 6h....tai työajat on muuten päin h* niin ettei sitä palkaa vaan kerry.
Luulitko todella ettei tällaisia ole?