Eikö teitä jotka ette usko Jeesukseen pelota?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
fdsa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuntuu toivottomalta, mutta onneksi se ole sitä, aina löytyy uusia ihmisiä tähän rakkauden , ilon ja seesteisyyden ilmapiiriin. Onneksi meillä on Jumala ja Jeesus!
Miksei tuota kaikkea rakkautta, iloa ja seesteisyyttä voi olla ilman Jeesusta, jumalaa, yms?

Ei kai siihen mitään ulkopuolista huumetta tarvita? Ihminen itse elää elämänsä siten, että kokee iloa, tyytyväisyyttä ja muita hyviä tuntemuksia.
 
näinpä
jos jeesus syntyis nyt niin...
Ei varmaankaa olis ihan sama lopputulos.
Vai mitä ootte mieltä jos sinulle tulisi jku tyyppi kaavussaan selittämään
siitä kuinka hänen isänsä asuu jossain tuolla pilvien päällä?
Taitas pakkohoito kutsua ja nopeasti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fdsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuntuu toivottomalta, mutta onneksi se ole sitä, aina löytyy uusia ihmisiä tähän rakkauden , ilon ja seesteisyyden ilmapiiriin. Onneksi meillä on Jumala ja Jeesus!
Miksei tuota kaikkea rakkautta, iloa ja seesteisyyttä voi olla ilman Jeesusta, jumalaa, yms?

Ei kai siihen mitään ulkopuolista huumetta tarvita? Ihminen itse elää elämänsä siten, että kokee iloa, tyytyväisyyttä ja muita hyviä tuntemuksia.
Siinäpä se, kun ei vaan voi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fdsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuntuu toivottomalta, mutta onneksi se ole sitä, aina löytyy uusia ihmisiä tähän rakkauden , ilon ja seesteisyyden ilmapiiriin. Onneksi meillä on Jumala ja Jeesus!
Miksei tuota kaikkea rakkautta, iloa ja seesteisyyttä voi olla ilman Jeesusta, jumalaa, yms?

Ei kai siihen mitään ulkopuolista huumetta tarvita? Ihminen itse elää elämänsä siten, että kokee iloa, tyytyväisyyttä ja muita hyviä tuntemuksia.
Siinäpä se, kun ei vaan voi!
ei näytä voivan täällä esiintyvät uskovaisetkaan :LOL:
 
Miksi mun pitääs peljätä sellaasta mihin mä en edes usko...? Miksi uskovaasten on noin vaikia tajuta, että kaikki ei usko ja meille ei-uskoville on aivan sama nuo teidän pelottelut.

Mun puolesta saa olla uskossa jos haluaa, mutta se ei vain ole mun juttu. Aika monesti uskovat tuomittee ei-uskovat eivätkä hyväksy näiden erilaasta ajattelutapaa vaikka moni ei-uskova hyväksyy kyllä sen toisten uskomisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fdsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tuntuu toivottomalta, mutta onneksi se ole sitä, aina löytyy uusia ihmisiä tähän rakkauden , ilon ja seesteisyyden ilmapiiriin. Onneksi meillä on Jumala ja Jeesus!
Miksei tuota kaikkea rakkautta, iloa ja seesteisyyttä voi olla ilman Jeesusta, jumalaa, yms?

Ei kai siihen mitään ulkopuolista huumetta tarvita? Ihminen itse elää elämänsä siten, että kokee iloa, tyytyväisyyttä ja muita hyviä tuntemuksia.
Siinäpä se, kun ei vaan voi!
Ja tämän asian voi päättää vain ja ainoastaan uskovat? :whistle: :LOL: Te siis määrittelette, että kuka on onnellinen. Itte ei voi sanoa saaneensa rakkautta, iloa ja kokeneensa seesteisyyttä. :xmas: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarppaa:
Ei pelota.
En usko kuoleman jälkeiseen elämään.
Niin kuoleman jälkeen mädännytään mullan alla tai ollaan tuhkauurnassa.

Jos Helvetti on, niin sehän on jäätynyt kun Suomi voitti euroviisut. Keittis, mä ja muutama muu mennään sinne pallogrillin yms. kanssa. B)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Mutta entä jos esim. muslimit ovatkin oikeassa? Satavarmaa on ainakin että joku on väärässä kun uskontoja on niin monta!
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
ja kukahan senki todistaa et jeesus on ollut olemassa...no kirkot on ainaki rikkaita kun ihmiset uskoo siihen
Onhan Jeesus voinut olla olemassa, mutta on ollut ihan tavallinen jätkä ilman mitään ihmetekoja.
Mä veikkaan et se oli hullu juoppo joka osasi tehä vähän taikatemppuja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Mutta entä jos esim. muslimit ovatkin oikeassa? Satavarmaa on ainakin että joku on väärässä kun uskontoja on niin monta!
Niin ja voihan ateistitkin olla oikiassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
ja kukahan senki todistaa et jeesus on ollut olemassa...no kirkot on ainaki rikkaita kun ihmiset uskoo siihen
Onhan Jeesus voinut olla olemassa, mutta on ollut ihan tavallinen jätkä ilman mitään ihmetekoja.
Mä veikkaan et se oli hullu juoppo joka osasi tehä vähän taikatemppuja...
En tiedä tuosta juoppoudesta, mutta nuo taikatemput mullakin tuli mieleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja voihan ateistitkin olla oikiassa...
Jos me olemme oikeassa, niin emme pääse sillä leveilemään, sillä useimmat meistä uskovat, että lakkaamme olemasta olemassa heti kun aivotoiminta lakkaa lopullisesti. Sitten tuntuu samalta kuin noin vuotta ennen syntymää eli ei niin yhtään miltään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja voihan ateistitkin olla oikiassa...
Jos me olemme oikeassa, niin emme pääse sillä leveilemään, sillä useimmat meistä uskovat, että lakkaamme olemasta olemassa heti kun aivotoiminta lakkaa lopullisesti. Sitten tuntuu samalta kuin noin vuotta ennen syntymää eli ei niin yhtään miltään.
Aivan, näinhän se sitten menis. :D
 
Vieras
Itse uskovana en ymmärrä tuota pelottelua ei uskovia kohtaan. Usko on helppo ja monimutkainen samalla kertaa, joten minusta meillä uskossa olevilla ei ole oikeutta hyökätä tämän asian tiimoilta toisten kimppuun. Meidän asiamme on kertoa Jeesuksesta ihmisille, mutta samalla täytyy muistaa toisten ihmisten kunnioitus siinä asiassa.
Ketään ei voi pakottaa uskomaan vaan se syntyy itsessään pikku hiljaa jos vastaanottaja on sen halukas vastaanottamaan.
Teille jotka mietitte miten voi uskoa Jumalaan, niin sitä ei voi mitenkään perustella. Se usko on vaan, kuten teillä epäusko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itse uskovana en ymmärrä tuota pelottelua ei uskovia kohtaan. Usko on helppo ja monimutkainen samalla kertaa, joten minusta meillä uskossa olevilla ei ole oikeutta hyökätä tämän asian tiimoilta toisten kimppuun. Meidän asiamme on kertoa Jeesuksesta ihmisille, mutta samalla täytyy muistaa toisten ihmisten kunnioitus siinä asiassa.
Ketään ei voi pakottaa uskomaan vaan se syntyy itsessään pikku hiljaa jos vastaanottaja on sen halukas vastaanottamaan.
Teille jotka mietitte miten voi uskoa Jumalaan, niin sitä ei voi mitenkään perustella. Se usko on vaan, kuten teillä epäusko.
ei mikään epäusko vaan tosiasia :attn:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itse uskovana en ymmärrä tuota pelottelua ei uskovia kohtaan. Usko on helppo ja monimutkainen samalla kertaa, joten minusta meillä uskossa olevilla ei ole oikeutta hyökätä tämän asian tiimoilta toisten kimppuun. Meidän asiamme on kertoa Jeesuksesta ihmisille, mutta samalla täytyy muistaa toisten ihmisten kunnioitus siinä asiassa.
Ketään ei voi pakottaa uskomaan vaan se syntyy itsessään pikku hiljaa jos vastaanottaja on sen halukas vastaanottamaan.
Teille jotka mietitte miten voi uskoa Jumalaan, niin sitä ei voi mitenkään perustella. Se usko on vaan, kuten teillä epäusko.
ei mikään epäusko vaan tosiasia :attn: [/quote

Kaikella kunnioituksella, kuinka voit väittää että epäusko on tosiasia koska tämä aihe on sellainen, että kenelläkää ihmisellä ei ole asiasta sata varmuutta.
 

Yhteistyössä