Eikö teitä jotka ette usko Jeesukseen pelota?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
määä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli jumalaa tai ei niin kaikki me varmasti olemme yhtä mieltä siitä, että aika helvetin hieno paikka tää kaiken kaikkiaan on. Vai mitä? Tää pallo, galaksit, avaruus. Aika mieletöntä!
Kyllä! Siis mieletöntä on, ja juurikin aivan liian mieletöntä ollakseen sattumaa :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
eikös aapeetä pelota jos huomaakin että on itse ollut uskossaan väärässä. ei olekkaan mitään jumalaa.
No eihän se mitään haittaa kun eivät ole enää huomaamassa tai tajuamassa :D
Mutta elämästä menee paljon aikaa hukkaan rukoilemisiin ja Raamatun pänttäämiseen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Voi kuule olen tähänkin asti itse selvinnyt asioista eikä niitä ketään muu oo selvittänyt! Ei siitä elämästä mitään tulis jos tarvis miettiä ettei siitä mitään tulis ilman jotain ???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Yhdyn tähän :). Olen monesti miettinyt, miten ihmiset suhtautuvat tähän elämän tärkeimpään asiaan niin välinpitämättömästri...
Mikä susta noista on tärkeintä? Musta ei mikään
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Täytyy sanoa, että joskus hirvittää oikein niiden puolesta, jotka eivät usko. Miten sitten käy, kun tulevat huomaamaan, että ovat olleet väärässä. Melkoinen kauhu silloin edessä.
Mikä kauhu?
Tuomion odotus niinkuin Raamatussa sanotaan. Ilmestyskirjassa ihmiset jotka eivät uskoneet, pyytävät vuoria ja rotkoja peittämään heidät Jumalan vihalta.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mikä kauhu?
Mä olen monasti ajatellut, että jospa jehovan todistajat ovatkin oikeassa. Heistä se 144 000 saa hallita muita ja ne muut jehovantodistajat herätetään kuolleista jatkamaan elämäänsä täällä maan päällä. Minä taas ajattelin jälleensyntyä ja .... mietipä sitä .... kun synnyn uudelleen, täällä pampulalla ei ole muita kuin jehovan todistajia :eek: :eek: :eek:

 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Voi kuule olen tähänkin asti itse selvinnyt asioista eikä niitä ketään muu oo selvittänyt! Ei siitä elämästä mitään tulis jos tarvis miettiä ettei siitä mitään tulis ilman jotain ???
No niinkun jo todettu, teille on kerrottu, joten Jumalan edessä ette voi ainakaan selittää, ettei teille ole kerrottu...Mutta ajatelkaa, Jumala tarjoaa teille rakkauttaan ja hyvyyttään. Ja suosittelen jokaiselle, että pysähtyisit miettimään näitä asioita lähiaikoina. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päiväsi eletty :(.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mikä kauhu?
Mä olen monasti ajatellut, että jospa jehovan todistajat ovatkin oikeassa. Heistä se 144 000 saa hallita muita ja ne muut jehovantodistajat herätetään kuolleista jatkamaan elämäänsä täällä maan päällä. Minä taas ajattelin jälleensyntyä ja .... mietipä sitä .... kun synnyn uudelleen, täällä pampulalla ei ole muita kuin jehovan todistajia :eek: :eek: :eek:
Monestikohan tääkin on täällä läpi käyty :(, mutta ne 144000 ovat juutalaisia, ei jehovan todistajia...
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Yhdyn tähän :). Olen monesti miettinyt, miten ihmiset suhtautuvat tähän elämän tärkeimpään asiaan niin välinpitämättömästri...
Mikä susta noista on tärkeintä? Musta ei mikään
Iänkaikkinen elämä, ja ylimpäänsä Elämä isolla E:llä :).
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Monestikohan tääkin on täällä läpi käyty :(, mutta ne 144000 ovat juutalaisia, ei jehovan todistajia...
Ihan sama keitä ne 144 000 on, mutta jos jehovan todistajat herätetään henkiin elämään paratiisissa täällä maan päällä, niin mä en ainakaan halua talooni ovikelloa.

 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Monestikohan tääkin on täällä läpi käyty :(, mutta ne 144000 ovat juutalaisia, ei jehovan todistajia...
Ihan sama keitä ne 144 000 on, mutta jos jehovan todistajat herätetään henkiin elämään paratiisissa täällä maan päällä, niin mä en ainakaan halua talooni ovikelloa.
aha...selkis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mikä kauhu?
Mä olen monasti ajatellut, että jospa jehovan todistajat ovatkin oikeassa. Heistä se 144 000 saa hallita muita ja ne muut jehovantodistajat herätetään kuolleista jatkamaan elämäänsä täällä maan päällä. Minä taas ajattelin jälleensyntyä ja .... mietipä sitä .... kun synnyn uudelleen, täällä pampulalla ei ole muita kuin jehovan todistajia :eek: :eek: :eek:
Monestikohan tääkin on täällä läpi käyty :(, mutta ne 144000 ovat juutalaisia, ei jehovan todistajia...
Niinpä niin. Jehovat, juutalaiset, muslimit, kristityt...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Voi kuule olen tähänkin asti itse selvinnyt asioista eikä niitä ketään muu oo selvittänyt! Ei siitä elämästä mitään tulis jos tarvis miettiä ettei siitä mitään tulis ilman jotain ???
No niinkun jo todettu, teille on kerrottu, joten Jumalan edessä ette voi ainakaan selittää, ettei teille ole kerrottu...Mutta ajatelkaa, Jumala tarjoaa teille rakkauttaan ja hyvyyttään. Ja suosittelen jokaiselle, että pysähtyisit miettimään näitä asioita lähiaikoina. Koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen päiväsi eletty :(.
Voi elämän kevät ootteko te ihan höperöitä noine kuvitelmienne kanssa! No tietty toivos on hyvä elää!
 
anna
Itse ajattelen asian niin, että kun jonain päivänä kuolen, jos todella taivas on olemassa, se Jumala on niin armollinen, että se päästää kaikki erehtyneetkin sisään. Mikäli paljastuukin että mahdollinen Jumala onkin meidän kaikkien tuntema kusipää, joka häätää ateistit ja muut uskottomat helvettiin, en minä sellaisen Jumalan taivaaseen haluaisikaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Monestikohan tääkin on täällä läpi käyty :(, mutta ne 144000 ovat juutalaisia, ei jehovan todistajia...
Ihan sama keitä ne 144 000 on, mutta jos jehovan todistajat herätetään henkiin elämään paratiisissa täällä maan päällä, niin mä en ainakaan halua talooni ovikelloa.
Näin myös. Muut uskonnot ei tule väkisin tyrkyttään sitä ovikellosysteemillä. Kukin saa olla uskovainen mitä lajia onkin mutta sitä ei saa tulla tyrkyttään ovelta ovelle mitä jehovantodistajat tekevät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Itse ajattelen asian niin, että kun jonain päivänä kuolen, jos todella taivas on olemassa, se Jumala on niin armollinen, että se päästää kaikki erehtyneetkin sisään. Mikäli paljastuukin että mahdollinen Jumala onkin meidän kaikkien tuntema kusipää, joka häätää ateistit ja muut uskottomat helvettiin, en minä sellaisen Jumalan taivaaseen haluaisikaan.
voisin myös yhtyä tähänkin
 
Hei
Ei luulis olevan enää epäilyksen häivääkään tähän vuoteen mennessä siitä, etteikö RAAMATTU OLIS SUURIN KOSKAAN KEKSITTY SATUKIRJA!! Kyllähän se ihan yleisesti on tiedossa ja todistettukin, että me ollaan täällä evoluution ansiosta, eikä minkään mielikuvituksen tuotteen .. Tai sanoisinko mieluummin että kansaa varten keksityn "pelotteen" ansioista.. Jotkut ihmiset, suurin osa ilmeisesti, kun niin kovasti tarvitsee jonkun tietyn "syyn" elämälleen. Uskonnot ovat juuri sellaisia ihmisiä varten.. Hienosti on keksitty keino miten saadaan kansa ihmiset kyykytettyä kaiken maailman löpinöillä.. Myös hyvä syy oikeuttaa kaikenlaisia sotia ja vääryyksiä! No, sitten ollaan me muut, sellaiset jotka ei uskota siihen hölynpölyyn ja "Luojan Kiitos" meitäkin on!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Itse ajattelen asian niin, että kun jonain päivänä kuolen, jos todella taivas on olemassa, se Jumala on niin armollinen, että se päästää kaikki erehtyneetkin sisään. Mikäli paljastuukin että mahdollinen Jumala onkin meidän kaikkien tuntema kusipää, joka häätää ateistit ja muut uskottomat helvettiin, en minä sellaisen Jumalan taivaaseen haluaisikaan.
Olishan se helppoa elää koko elämä paljon Jumalaa ja Hänen uhriaan edes ajattelematta ja sitten pääsis vaan taivaaseen. Mitäs järkeä uskolla ja Jeesuksella sitten olis. Ei se ihan näin mene.
Täyty uskoa, että Jumala on ja että Hän palkitsee ne, jotka Häneen uskovat.
 
joopsistajoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi elämän kevät ootteko te ihan höperöitä noine kuvitelmienne kanssa! No tietty toivos on hyvä elää!
Kari Enqvist selitti tuota jotenkin sillä tavalla, että joidenkin aivot vaan on sellaisia, että uskonnot asettuvat sinne asumaan ja toisten aivoihin ei. Eli että kyseessä olisi ihan rakenteellinen "vika", ja heille tuo uskonto on sitten ihan aivoista johtuen täyttä totta. Ja siksi muiden on niin vaikea ymmärtää sitä. Tai jotain.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Itse ajattelen asian niin, että kun jonain päivänä kuolen, jos todella taivas on olemassa, se Jumala on niin armollinen, että se päästää kaikki erehtyneetkin sisään. Mikäli paljastuukin että mahdollinen Jumala onkin meidän kaikkien tuntema kusipää, joka häätää ateistit ja muut uskottomat helvettiin, en minä sellaisen Jumalan taivaaseen haluaisikaan.
Olishan se helppoa elää koko elämä paljon Jumalaa ja Hänen uhriaan edes ajattelematta ja sitten pääsis vaan taivaaseen. Mitäs järkeä uskolla ja Jeesuksella sitten olis. Ei se ihan näin mene.
Täyty uskoa, että Jumala on ja että Hän palkitsee ne, jotka Häneen uskovat.
Höpö höpö kaikilla pitää olla OMAT ajatukset näistä ja miten ne toimivat kaikessa ei niin ETTÄ MUUT sanelevat oman tuntemuksensa mukaan sen miten se asia toimiii!!!
 

Yhteistyössä