Tuossahan menee herkuilta jo se pointtiki täysin hukkaan! Sama kuin ostaisi lavallisen olutta ja sanoisi, että juo koko lavan kerralla. Kohtuus kaikessa, ystävät hyvät!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23152278:Tietysti, höh.
On olemassa laskureita joiden mukaan voi laskea menekin, tietysti pitää ainakin isoissa juhlissa valmistaa hieman ylimääräistä, saattaahan olla että jokin tarjottava menee vaikka pilalle kaatuessaan tms. Huomioi että aiemmista suosituksista annoskoot ovat pienentyneet, esim. täytekakun aiempi 1 muna:2 syöjää, on nykyisin 1:3.Miksi otatte aina isot palaset kaikkea kakkua ja muita herkkuja ettei sitten jää seuraaville mitään?Terveisin voileipäkakun piilottaja.
Paitsi että sitten laihoja kyylätään tyyliin 'miks sä noin vähän otit, syöhän nyt kunnolla kun oot niin laihakin'...Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23418526:Eihän se usein oo ollenkaan noin! Mä syön yleensä kakkua eniten, vaikka olen pieni (jos kakku on hyvää) sen takia, koska kukaan ei kyylää paljonko mä otan. Mutta jos on lihava, ei ehkä kehtaaottaa, kuin ihan vähän, koska on tommosia ilkeitä ihmisiä, jotka laittaa herkkuja tarjolle näön vuoksi, eikä niitä muka saakaan ottaa, varsinkaan, jos on lihava.
mielestäni on parempi, kun läski syö avoimesti, eikä valittele olevansa täynnä jostain kirpun ateriasta, ja silti löytyisi se 30kg ylipainoa.. sitäkö sitten pitäisi uskoa, että niin vähän syödään kaiket päivät..Miksi otatte aina isot palaset kaikkea kakkua ja muita herkkuja ettei sitten jää seuraaville mitään?Terveisin voileipäkakun piilottaja.
Joo ja se on kamalaa sillon, jos ruuat on pahoja.Paitsi että sitten laihoja kyylätään tyyliin 'miks sä noin vähän otit, syöhän nyt kunnolla kun oot niin laihakin'...