eikö seksi lasten tekoon asti riitä?

  • Viestiketjun aloittaja mam ma
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Aika yleistä, että naisilla ei ole koskaan mitään todellisia haluja. Harrastetaan seksiä huomion saamiseksi ja siksi kun mies haluaa. Mammat sitten ennemmin palstailee ja hoitaa lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738739:
Kai näiden juttujen pitäs olla jotenkin hauskoja. Mua vaan ei naurata yhtään, kai mä oon tosikko. : /
 
[QUOTE="Vieras";27738760]Aika yleistä, että naisilla ei ole koskaan mitään todellisia haluja. Harrastetaan seksiä huomion saamiseksi ja siksi kun mies haluaa. Mammat sitten ennemmin palstailee ja hoitaa lapsia.[/QUOTE]

Jaa mä ymmärsin tän sitten väärin. : / Ajattelin sen ettei äiti ihmisillä sais olla minkäänlaisia haluja, sen jälkeen kun on "lapset hankittu".. Mutta mä olenkin ihan paska äiti. :'(
 
"Vieras"
Joo, luulis että sitä vakoa saa kyntää kun vastapainoksi laittaa esim. huomionosoitukset ja puhumisen vaimolle. Niin kauan pysyy nassu kiinni ja eletään kuin mykät kämppikset kun seksiä alkaa tippumaan. Ja jos seksi on naiselle pakkopullaa niin terapiaan ja jos ei homma parene niin akka kiertoon.

T normaali suomalainen mies

kyllä miesten keskuudessa on varsin yleinen käsitys, että vaimoilta ei juuri heru sen jälkeen kun lapset on saatu aikaiseksi

ite laittasin pihtarin kierrätykseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738863:
Mä en olekaan kenenkään vaimo, ehkä se johtuu siitä. Mä olenkin mutantti-hirviö :rolleyes: (maailman rumin olento johon kukaan ei koske tikullakaan :'( )
älä viitti alkaa taas tuota, vaikka miten mollaisit itteäs niin mua et saa uskomaan sanaakaan
 
älä viitti alkaa taas tuota, vaikka miten mollaisit itteäs niin mua et saa uskomaan sanaakaan
:confused:
No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla vaimoilla olis nää halut, eikä mulla. Se olis niin kun paljon parempi juttu kaikkien kannalta. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738919:
:confused:
No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla vaimoilla olis nää halut, eikä mulla. Se olis niin kun paljon parempi juttu kaikkien kannalta. :heart:
alun mä uskon mutta en tota loppua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738919:
:confused:
No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla vaimoilla olis nää halut, eikä mulla. Se olis niin kun paljon parempi juttu kaikkien kannalta. :heart:
Lähe nyt jo menee muualle kerjäämään huomiota...
 
alun mä uskon mutta en tota loppua
Jaa miksi et usko :confused:
Eikös se olis niitten miestenkin kannalta parempi, että niiden vaimoilla olis ne halut? :p Ja kun vaimollakin olis halut, eikä vaan "pitäis antaa kun mies haluaa", niin molemmat olisivat onnellisia. :heart:
Ja mähän en näillä haluilla mitään tee, joten ihan hyvin voisin lahjoittaa ne jollekin jos pystyisin. :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738968:
Niin menenkin siivoamaan, moikkelis :wave:
(mä en oo kyllä vähään aikaan täällä edes kirjoitellut..)

P.s mä vaan yritin auttaa :kiss:
Miten palsta-aktiivisuutesi liittyy siihen, että olet erittäin rasittava? Hohhoijaa...
 
[QUOTE="Vieras";27738728]Varmasti voit olla antamatta, mutta älä oleta että saat mieheltä mitään. Rahaa, katseita, kosketuksia, kunnioitusta tms.[/QUOTE]

Ööö, rahaa mieheltä?? Miksi mieheltä pitäisi saada rahaa? Eiköhän jokainen tienaa omat rahansa itse. Nooh, tietenkin on myös niitä jotka selällään maaten saa sitä rahaa ja "kosketusta".
 
"Vieras"
Eiköhän monissa perheissä ole yhteiset rahat, ainakin silloin kun on pikkulapsi-/vauva-aikaa.

Sama kai sitten miehelle vaikka joisi kaikki rahansa jos seksielämäkin on erillinen...

Ööö, rahaa mieheltä?? Miksi mieheltä pitäisi saada rahaa? Eiköhän jokainen tienaa omat rahansa itse. Nooh, tietenkin on myös niitä jotka selällään maaten saa sitä rahaa ja "kosketusta".
 
"Vieras"
Kai mä olen sitten jotenkin outo. Mulla on halut lasten saamisen jälkeen vaan lisääntyneet. Sanoisin, että nykyisin tunnen itseni paremmin ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Tämä näkyy makuuhuoneen puolella siten että olen rohkeampi, itsevarmempi ja nautin todellakin paljon enemmän kuin ennen. Mies on myös hyvin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja kyllä meillä ainakin hyvä ja vilkas seksielämän vaikuttaa koko parisuhteeseen. Ja parisuhteen tila tietysti vaikuttaa koko perhe-elämään.
 

Yhteistyössä