mam ma
en aio enää antaa miehelleni kun olen synnyttänyt kaksi lasta. suhde voi olla tasapainoinen myös ilman likaista seksiä. miten te muut olette tehneet asian kanssa?
en aio enää antaa miehelleni kun olen synnyttänyt kaksi lasta. suhde voi olla tasapainoinen myös ilman likaista seksiä. miten te muut olette tehneet asian kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738739:Kai näiden juttujen pitäs olla jotenkin hauskoja. Mua vaan ei naurata yhtään, kai mä oon tosikko. : /
kyllä miesten keskuudessa on varsin yleinen käsitys, että vaimoilta ei juuri heru sen jälkeen kun lapset on saatu aikaiseksi
ite laittasin pihtarin kierrätykseen
Mä en olekaan kenenkään vaimo, ehkä se johtuu siitä. Mä olenkin mutantti-hirviö (maailman rumin olento johon kukaan ei koske tikullakaan :'( )kyllä miesten keskuudessa on varsin yleinen käsitys, että vaimoilta ei juuri heru sen jälkeen kun lapset on saatu aikaiseksi
ite laittasin pihtarin kierrätykseen
älä viitti alkaa taas tuota, vaikka miten mollaisit itteäs niin mua et saa uskomaan sanaakaanAlkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738863:Mä en olekaan kenenkään vaimo, ehkä se johtuu siitä. Mä olenkin mutantti-hirviö (maailman rumin olento johon kukaan ei koske tikullakaan :'( )
älä viitti alkaa taas tuota, vaikka miten mollaisit itteäs niin mua et saa uskomaan sanaakaan
alun mä uskon mutta en tota loppuaAlkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738919:
No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla vaimoilla olis nää halut, eikä mulla. Se olis niin kun paljon parempi juttu kaikkien kannalta. :heart:
Lähe nyt jo menee muualle kerjäämään huomiota...Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738919:
No fakta on se että mulla kyllä haluja on (valitettavasti) mutta koska oon niin ruma ja vastenmielinen (en siis sellanen kaunis ja ihana niin kun kaikki vaimot, joita niiden miehet haluaa) niin elän selibaatissa loppu elämäni. Musta se nyt olis fiksumpaa että niillä ihanilla vaimoilla olis nää halut, eikä mulla. Se olis niin kun paljon parempi juttu kaikkien kannalta. :heart:
Jaa miksi et uskoalun mä uskon mutta en tota loppua
Niin menenkin siivoamaan, moikkelis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27738932:Lähe nyt jo menee muualle kerjäämään huomiota...
Miten palsta-aktiivisuutesi liittyy siihen, että olet erittäin rasittava? Hohhoijaa...Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738968:Niin menenkin siivoamaan, moikkelis :wave:
(mä en oo kyllä vähään aikaan täällä edes kirjoitellut..)
P.s mä vaan yritin auttaa :kiss:
Ööö, rahaa mieheltä?? Miksi mieheltä pitäisi saada rahaa? Eiköhän jokainen tienaa omat rahansa itse. Nooh, tietenkin on myös niitä jotka selällään maaten saa sitä rahaa ja "kosketusta".
kuvaa peliin. ennen en usko moistaAlkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27738863:Mä en olekaan kenenkään vaimo, ehkä se johtuu siitä. Mä olenkin mutantti-hirviö (maailman rumin olento johon kukaan ei koske tikullakaan :'( )